Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den tanken skal du bare slå fra deg først som sist. Ronaldo kommer nok aldri tilbake, ligger ikke i slike spilleres natur. Spesielt ikke når United er et topplag, ikke et hjem for aldrende stjerner slik Milan er.

 

Det eneste jeg blir forbannet over når jeg ser sliker kamper er, HVORFOR I FAEN kjøpte ikke vi Özil?!

Lenke til kommentar

Hehe, vi som ønsker slike kvalitetspillere til klubben i trf vinduene blir kalt muppeter. Men neida, vi har Darron Gibson.. ..

 

Jeg dør av misunnelse når jeg ser Vaart, Bale og Modric i en Tottenham 11er, mens vi mønstrer Gibson, Anderson og Park. Endrer ikke Fergie på det sporenstreks sommeren 11 foreslår jeg at vi setter opp statuen og sender skotten hjem fortere enn fy før han river ned alt han har bygget opp. Ingen er større enn United, ikke Ferige heller, selv om det ene og alene er hans fortjeneste at klubben er der den er.

 

Finner meg ikke i flere Bebe overganger.

Lenke til kommentar

Sir Alex er best in the business, skjønner ikke at du kan betvile det en gang..

Fergie har min fulle støtte

Hva i all verden har SAF gjort for klubben dette året som er så utrolig fantastisk. Han sier at pengene er der til å kjøpe spillere. Okey, kult, MEN HVOR ER KJØPENE? Han har jo mistet fullstendig grepet. Fotballen utvikler seg, dessverre, med taperlag som City og Chelsea. Man kan enten velge å ikke godta det (være en gjeng med tapere), eller å fortsette å kjempe. Ferguson har valgt å ikke kjempe. Legg opp, SAF, med mindre du velger å svelge stoltheten.

Lenke til kommentar

Sir Alex er best in the business, skjønner ikke at du kan betvile det en gang..

Fergie har min fulle støtte

Hva i all verden har SAF gjort for klubben dette året som er så utrolig fantastisk. Han sier at pengene er der til å kjøpe spillere. Okey, kult, MEN HVOR ER KJØPENE? Han har jo mistet fullstendig grepet. Fotballen utvikler seg, dessverre, med taperlag som City og Chelsea. Man kan enten velge å ikke godta det (være en gjeng med tapere), eller å fortsette å kjempe. Ferguson har valgt å ikke kjempe. Legg opp, SAF, med mindre du velger å svelge stoltheten.

 

Så du dømmer SAF kun èn sesong av gangen og driter i meritter og trofeèr? DET er isåfall "fantastisk"

Lenke til kommentar

De to siste åra er Fergies stolthet en stor faktor i at vi har spilt dårlig fotball. Jeg mener det grenser til inkompetanse å ikke spotte midtbanekrisen, eller enda verre, være for stolt til å handle inn. Det er alt jeg har å si. Skulle vi ende opp med å bare kjøpe skrot de to neste overgangsvinduene også, såfremt det finnes midler der, vil jeg ha inn en som tørr å bruke penger før City og co havner alt for langt foran. Det høres brutalt ut og det er det også

 

Å ja, jeg regner Fergie som tidenes manager, den beste i bissin og det som er. Men han er gammel og vi har ikke tid på å vente til han omsider treffer med sine gambler noen år frem i tid. Manageren har levd på class of 92, ikke glem det. Stammen i laget er rekord-dårlig. For alt Fergie er god til, så er det med spillerne han har tilgjengelig. Ikke engang Jesus kan vinne ligaen med spillere som er altfor dårlig. Hans meritter på overgangsvinduet er med all respekt å melde bob-bob, det tross alt ikke han alene som har pekt ut Vidic, Evra og Ronaldo.

 

Nå høres jeg ut som en bortskjemt og historieløs drittunge, men fuck it. Jeg taler det jeg mener er det beste for klubben og det er at Fergie splasher cash på kvalitetspillere eller lar noen andre gjøre det om han selv ikke ser at det trengs. Når det er sagt så tror jeg manageren kjøper til sommeren, så da er ikke dette noe issue. Jeg forlanger ikke "messi-overganger" men i det minste spillere som har bevist at de kan levere på øverste nivå og som kan komme inn å forsterke oss fra dag uno.

 

Fair det vel.

Endret av Goldwing
Lenke til kommentar

Det eneste jeg blir forbannet over når jeg ser sliker kamper er, HVORFOR I FAEN kjøpte ikke vi Özil?!

Fordi han heller ville til Real?

Var det derfor han ble kjøpt på tampen av overgangsvinduet for småpenger? Hadde United vært tidlig ute hadde saken sett ganske annerledes ut. Uansett, hypoteser. Jeg kunne også skrevet "HVORFOR I FAEN kjøpte ikke vi VDV!?". Likevel, hovedpoenget er, hvorfor kjøpt vi bebe? Disse spørsmålene blir nok besvart med tiden, uavhengig, det er litt surt akkurat nå.

 

Når det kommer til tidligere kjøp av Sir Alex, vel jeg mener at en klubb som United har lov til å gamle på middelmådigheter som djembadjemba o.l. Det vil alltid være bomkjøp når man gjør slikt, jeg mener Sir Alex har gjort en god jobb på overgangsmarkedet i sin tid. Det er likevel ikke å stikke under en stol at grensen for gambling har blitt mindre og mindre etterhvert som stammen i laget forsvinner. Dermed kan man ikke satse på så mange obertaner og Bebeer i tiden fremover. Vi står overfor et fjell. Scholes, Europas mest undervurderte spiller sammen med Essien, skal legge opp snart. Erstatte han er ikke gjort i en håndvending, beholde Rooney var et grep, det neste grepet er å drive sjokkterapi på Anderson og Carrick, hvis ikke det funker er et godt kjøp eneste alternativ.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...