Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Nå ville det vært veldig rart om Ferguson skulle gått ut i media og innrømmet at det var et problem da. Uansett om det hadde vært det eller ikke.

 

Det at Hargreaves ikke kommer til å spille fotball igjen er oppløst og vedtatt. Har opplevd det samme med Dean Ashton og det er forbanna surt.

 

Sunny kom tilbake etter alvorlige kneskader

 

Hva med United? faen at vi ikke kan bli kvitt Glazer å gjelda. Ja nå er jeg missunelig

 

Vel, saken er jo på mange måter posetiv siden en klubb har kommet seg ut av en veldig urettferdig situasjon som ligner vår. Jeg tror nok at noe vil skje med Glazer saken også om ikke altfor lenge. Dog det er noe jeg ikke forstår en døyt av

Endret av Alastor
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, saken er jo på mange måter posetiv siden en klubb har kommet seg ut av en veldig urettferdig situasjon som ligner vår. Jeg tror nok at noe vil skje med Glazer saken også om ikke altfor lenge. Dog det er noe jeg ikke forstår en døyt av

 

Jeg er også til en viss grad glad for at det ser ut til å ordne seg. Det hadde vært fantastisk å se Liverpool rase nedover divisjonene, men da skal det skje pga sportlige svake prestasjoner, ikke en konkurs.

 

Situasjonen i United er ikke sammenlignbar, så du må nok dessverre regne med at Glazers er kommet for å bli en god stund. Økonomien til United er stabil, og Glazers vil ikke bli tvunget til å selge. Mitt tips er at de nesten garantert blir til 2017, minst.

 

Sunny kom tilbake etter alvorlige kneskader

Ikke etter flere operasjoner i to knær. Heller ikke etter flere alvorlige tilbakeslag over tid. Når Solskjær først fikk et alvorlig tilbakeslag la han opp nesten på dagen.

 

Hargreaves har en skade i leggen, det er ingen grunn til å tro at dette er et tilbakefall. Fyren har vært ute i årevis, og har begynt i full trening igjen de siste ukene. Jeg synes det er rimelig å regne med at han plukker opp en del småskader i den situasjonen han er i nå, kroppen er nok ikke vandt til alle de brå bevegelsene og vendingene.

Endret av Sheasy
Lenke til kommentar

Eg tror denne saken har påvirket resten av spillerne også. Ingen kan fortelle meg at de ikke har visst dette, og som SAF selv påpeker, roping om Rooney på banen hjelper jo ikke akkurat på når de andre spillerne vet det de vet....

 

Veldig bra de gikk ut med dette nå, selv om det nok svekker summen han kan selges for en smule.

Lenke til kommentar

Sitter her og tenker på hva faen er det egentlig som har skjedd med fyren? Dette er jo et stort mysterium!

 

I våres sa han "Jeg kan aldri se for meg at jeg kommer til å spille for en annen klubb enn Manchester United". Hvor faen er klubbfølelsen han har hatt til United?

 

Det er jo tydeligvis ikke noe krangel mellom han og Sir Alex, så han skal faen gi meg en god begrunnelse om hvorfor han forlater oss.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke denne helomvendingen etter VM. Om han mistrivdes ville han vel sagt ifra før VM slik at han kunne fordufte. Dama ble vel rapegal etter at han innrømte utroskapen. Liker ikke å tenke på den andre muligheten som nok er mest trolig, han er en moneygrabbingwhore på lik linje med hagenissen i City.

Lenke til kommentar

Nokon her som er aktive på RedCafe.net?

Har ein konto der, men det er ei lita stund sidan sist eg var aktiv. Gjekk inn i dag og får opp dette: "You have been banned for the following reason:

No reason was specified.

 

Date the ban will be lifted: Never"

 

Nokon som har vore borti noko liknande?

 

Det blir godt med kamp i dag ja. Spørsmålet blir jo korleis eg får sett den, men det eg har nesten mest lyst å sjå den utan lyd, så slepper eg i det minste å høre på ein masse dritt rundt Rooney. Heime mot Bursaspor skal vere grei skuring, og eg håpar verkeleg at det blir det, men med så mykje som skjer for tida, så er eg absolutt ikkje sikker på at alt går på skinner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...