Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

La meg bare påpeke at jeg sier kan, og da med store spørsmålstegn. Jeg liker Gibson, erkeEngelsk og direkte i spillestilen. Folk snakker om mangler, ja han er temposvak, men han har likevel flere gode kamper ifjor enn f.eks Anderson. I tillegg har han fått mye tillit hos Sir Alex på tross av sine mangler, lik det Fletcher også fikk i sin tid. Jeg ser og skjønner alle innvendinger mot han, jeg har de samme. Likevel, han er en målfarlig midtbanemann med fysikken i orden, slike spillere gir jeg litt mer tålmodighet enn f.eks Park.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hahaha, Latias! Herlig det bildet der. Jævla gjøk. Også er det så typisk at det er en citysupporter som gjør noe sånt. Nisse. Er faen ikke kapable til å bruke huet dem har fått utdelt.

 

ang. Gibson. Her føler jeg noe av det samme Hyrlen skriver, bare at jeg misliker han. Han er, uten å overdrive, verdens gråeste midtbanespiller. Han får jo faktisk Carrick og Ando til å se jævlig eksotiske ut. Kan virkelig det høyrebenet bli brukt i diskusjonen for han lenger? Han skyter hver gang det ropes shoot utenfor 16' og har jo aldri noen bra statestikk. Tipper Nani har fler utenfor 16' i løpet av 2010 enn Gibson har hatt hele Unitedkarrieren. Jeg kan bare huske 2-3 i farta. Mot Bayern og mot Spurs. Nani har sikkert fler med venstre enn Gibson har med høyre til og med.

 

Jeg klarer absolutt ikke se kvalitetene i Darron, men det er jo lett og deilig å trekke sammenligninger til Fletcher. Da venter vi jo bare på at Gibson skal bli verdens beste.

 

Kom over denne linken, hehe.

 

 

 

Faen så harry.

Lenke til kommentar

Enig med niko. Skuddfoten til Gibbo er ganske oppskrytt. Mtp. antall skudd han har pr. kamp, så er det faktisk ikke rart at ballen havner i mål en gang i blant. Misforstå meg rett, synes det er bra at spillerne våre prøver på spektakulære mål, men 80% av skuddene hans ender som regel langt unna mål. Tenk om Scholes hadde skutt like mye som Gibbo hver eneste kamp. Ganske sikker på at Scholes hadde hatt flere mål en Gibbo da.

Lenke til kommentar

Er det ikke neste runde av Carlington Cup i dag?

Jeg kommer inn på nettsiden til Carlington Cup, men United spiller enten i dag eller i morgen og vi bør se et innebytte av vår egen Magnus Wolff Eikrem.

Alt annet blir en skuffelse.

 

Hvis Magnus er i nærheten av like god form som han var forrige runde når reservene spilte mot Bolton, blir dette spennende.

 

Edit: United mot Wolverhampton i kveld, men mangler klokkeslett...

Endret av Itspersonal
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...