Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Blir vel det samme som hvis du kjøper en bil som det er lån på, lånet går over til deg, men har du god nok råd, så er det bare å betale tilbake det med engang...

 

Så mao. er vi skikkelig skikkelig buttfucked? Er ikke mange der ute som kan betale 1 milliard +++ pund, samt betale ned det monsterlånet. Jeg hadde liksom håpt at lånet ble med Glazer når han evt. blir kjøpt ut.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja det ble nevnt for et par sider siden.

 

Jeg tror ikke det var penger som var grunnen, men heller Rooney som ble utbrent etter mye press fra alle kanter.

VM ble jo så som så og deretter skader og utroskapsskandaler.

Hvem hadde vel ikke vurdert å skifte beite etter alt den galskapen?

 

Det er klart å være en av Premier Leagues beste spillere er vanskelig og jeg vil tro at utroskap i f.eks. Italia ville ikke fått like mye oppmerksomhet og er nærmest forventet.

 

Velkommen tilbake Rooney og forhåpentligvis blir det mindre tull og mer fotball fremover.

Endret av Itspersonal
Lenke til kommentar

Virker som folk her er langt mer posetive enn på redcafe, der hagler count bemerkninger konstant. Synes enkelte her er litt vel naive og hyklerske.

Fordi? Det er jo fansen som har vært dust i denne situasjonen.

Redcafé-folket er stort sett bare mer ekstreme enn nordmenn. De har ikke mer peiling på fotball eller business.

Lenke til kommentar

Virker som folk her er langt mer posetive enn på redcafe, der hagler count bemerkninger konstant. Synes enkelte her er litt vel naive og hyklerske.

Fordi? Det er jo fansen som har vært dust i denne situasjonen.

Redcafé-folket er stort sett bare mer ekstreme enn nordmenn. De har ikke mer peiling på fotball eller business.

 

Fordi dere har sagt at dere hatet fyren for 1 time siden, og nå så er han plutselig tilgitt fordi han har signert en ny kontrakt. Det at han sa at United ikke hadde ambisjoner er noe han ikke kan ta tilbake. Jeg synes dere bør stå for det dere sa om han og ikke bare la det gå. Fyren ønsket seg bort fra klubben deres for å gå til en klubb han kunne vinne noe i. Tyder på at han driter i klubben, men bare ønsker å vinne trofer.

 

Og jeg regner med at Redcafe folka er generellt med fans enn de på diskusjon.no, selvsagt med enkelte unntak. Og godt mulig de ikke har bedre greie på fotball(tross alt engelskmenn) og business, men de har mer greie på følelser til laget sitt, som de fleste har et nærmere forhold til. Nok en gang enkelte unntak.

Lenke til kommentar

Og da har plutselig Rooney signert. Vel, jeg er helt likegyldig, han er "damaged goods" for meg.

 

Edit: Når jeg tenker over det er jeg vel faktisk litt skuffet, ville nesten heller sett at han råtnet ihjel i Real Madrid. Ingen, om de heter Wayne Rooney, Cristiano Ronalo eller John OShea, skal presse United og Ferguson på denne måten.

 

Fucking agrees. Rooney blir aldri den samme for meg igjen. Dette var maks støgt og når jeg så han hadde signert 5-års så ble jeg av alle ting litt skuffa. Helt ærlig, Rooney i City hadde digga meg. Han er en forbanna tufs av banen og griner når konsekvensene kommer. Fuck it, han skal stå på jævlig med uttalelser og prestasjoner (på banen!!) før jeg åpner armene igjen hvertfall. Jeg kommer til å juble for Uniteds del når han goaler, ikke for Wazzas' skyld. Piss off for min del, håper han blir benka i lang tid fremover og nøyer seg med det uten en jævla tåre til media. Skabbete måte han har behandla Fergie, spillerne, fansen og klubben på. Alt for mer penger? Piece of shit.

 

Det eneste som kan snu dette er om det er noe bak dette. At det er tidenes mest geniale charade fra SAF og Rooney for å presse Glazer. Isåfall har Rooney mer baller enn jeg trodde. Inntil det er bevist er Rooney er stukket gris i mine øyne.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det eneste som kan snu dette er om det er noe bak dette. At det er tidenes mest geniale charade fra SAF og Rooney for å presse Glazer. Isåfall har Rooney mer baller enn jeg trodde. Inntil det er bevist er Rooney er stukket gris i mine øyne.

I så fall er det greit med baller i den gutten, men jeg har lite trua.

 

DTguardian

 

Fergie has just been on MUTV saying Wayne Rooney would apologise to fans. Rooney was then interviewed. He didn't.

The fuck?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...