Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synd Moyes sliter med Everton, har lenge sett på han som en fantastisk kandidat. Hadde vært kanon med en overraskelse også. En manager ingen i sin villeste fantasi kunne tippe på forhånd.

Enig der. Jeg har sansen for Moyes, liker måten han fremstår på. Hvis man skal se på resultatene har de også vært solide med tanke på de ressursene han har hatt tilgjengelig.

Lenke til kommentar

Heller Pep enn Mourinho, selv om jeg helst ikke vil ha noen av dem.

 

- Fin fyr, jordnær og ordentlig.

- Står for en fin og offensiv fotball.

- Er ung så kan være her lenge om det går bra.

 

Mourinho skifter klubb oftere enn jeg skifter undertøy og er en rass.

 

Steve Bruce er fin kandidat imo. PL beste på overgangsvinduet, assosiasjoner med klubben og en god taktikker.

Endret av Goldwing
Lenke til kommentar

Jeg tror det aller viktigste er at vi gir den nye manageren tid til å bygge et lag rundt sin egen filosofi. Se på Liverpool. Mange vil sparke Roy bare etter noen måneder..

 

Jeg synes vi skal beholde han i mange sesonger selv om det kansje ikke blir noen stor suksess fra starten av.

 

Skal vi se. Jeg har ikke noe press og er på egen banehalvdel. Hva gjør jeg, jo spille en støttepasning til en spiller 3 meter unna

 

Yes, derfor vi scorer så mange mål hvert år. Tviler på at du har sette mye av Barcelona annet enn semifinalene mot ultradefensive lag de siste par årene.

 

 

Ja selvsagt, jeg har ikke sett Barca. Det er klart. Jeg har sett dem mye og de spiller ekstrem kjedelig fotball. Kampene demmes blir ikke nedprioritert på skjermen

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Steve Bruce høres faktisk ut som et bra alternativ. Virker som en fin og hyggelig manager.

 

Hvilket punkt er det Pep feiler på egentlig? :p

 

Ja selvsagt, jeg har ikke sett Barca. Det er klart. Jeg har sett dem mye og de spiller ekstrem kjedelig fotball

 

Hahaha, jaja. Vi ser vel etter forskjellige ting i fotball. Noen bryr seg bare om vinn eller tap, mens andre vil se ballkontroll og pasningsfølelse. Hver sin smak.

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

Jeg tror det aller viktigste er at vi gir den nye manageren tid til å bygge et lag rundt sin egen filosofi. Se på Liverpool. Mange vil sparke Roy bare etter noen måneder..

 

Jeg synes vi skal beholde han i mange sesonger selv om det kansje ikke blir noen stor suksess fra starten av.

Enig, men det er viktig at ansettelsen er av en som fansen er fornøyd med om vedkommende skal få slik tålmodighet. Han trenger ikke være noen superkjent fyr, men det kan ikke være en gammel b-manager. Om en Roy Hodgson eller Redknapp type hadde fått jobben ville jeg hatt ham ut fra dag 1. Skjønner LFC-fansen meget godt.

 

Moyse, Keane eller Bruce feks ville jeg gitt god tid til å bygge opp noe eget.

Lenke til kommentar

Heller Pep enn Mourinho, selv om jeg helst ikke vil ha noen av dem.

 

- Fin fyr, jordnær og ordentlig.

- Står for en fin og offensiv fotball.

- Er ung så kan være her lenge om det går bra.

 

Mourinho skifter klubb oftere enn jeg skifter undertøy og er en rass.

 

Steve Bruce er fin kandidat imo. PL beste på overgangsvinduet, assosiasjoner med klubben og en god taktikker.

Det er spillerne som gjør fotballen til Barcelona fin. Stiller du til start med Xavi, Iniesta, Villa, Alves og Messi så blir det fin fotball ut av det på en eller annen måte. Selve spillestilen derimot er vanvittig overvurdert i mine øyne. Det blir alt for mange unødvendige trekk. Alt for mye på tvers på egen banehalvdel, og man blir alt for avhengig av magiske spillere som gjør ekstreme ting.

 

Den fotballen vi spilte for noen år siden var herlig. Langt vakrere og mer spennende enn den kjedelige possession-stilen til Barca.

 

Enig når det gjelder Bruce, tror også han kunne gjort en fin jobb.

Endret av Geir M
Lenke til kommentar

Skjønner godt at de vil ha vekk Hodgson. Men på generell basis burde en manager få minst tre sesonger på seg, minimum. Men Enkelte ganger må det gjøres unntak selvfølgelig.

 

Ang spillestilen til Barca. For en nøytral seer som meg er det drita kjedelig, men om laget mitt hadde spilt slik og dominert kampene på den måten hadde jeg elsket det.

Lenke til kommentar

Jeg vil ikke ha Pep av den grunn at jeg mener han ikke har erfaring nok (jaja, han vant CL). Han har hatt gull og grønne skoger i Barca, kom nesten til dekket bord, han har dog klart og holdet det dekket også til hans forsvar. Likevel, han har enda ikke bygget opp et lag fra grunnen av. Man har heller ikke sett hvordan han takler store utskiftninger i en spillergruppe han har hatt over tid. Jeg vil i tillegg ha en manager som takler Engelsk presse, ikke en som blir spist levende lik Benitez ble flere ganger. Pep kan være et strålende valg likevel, jeg vet det bare ikke enda.

Lenke til kommentar
Ang spillestilen til Barca. For en nøytral seer som meg er det drita kjedelig, men om laget mitt hadde spilt slik og dominert kampene på den måten hadde jeg elsket det.

 

Det er vel der det ligger, siden Barcelona ikke akkurat er en favoritt hos "nøytrale" og da vil man gjerne at det andre laget skal ha ballen og få angrepet også. Tror det ligger noe i det, for jeg elsker å se hvordan de så grasiøst og elegant sender ballen og spillerne i forskjellige retninger hele tiden.

 

Skjønner godt skepsisen til Pep, for han har tross alt bare vært manager i Barcelona. Spillerkjøp er vel ikke hans beste ferdighet heller, ettersom Barcelona har hatt sine bomkjøp de siste årene. Han har allikevel vært viktig for det laget Barcelona har nå, siden han har vært Barcelona B trener før han fikk jobben på A-laget. Pedro og Busquets har hvertfall vokst med oppgavene og tilliten de har fått.

 

Nå blir dette veldig off-topic. Men føler at nevnte Bruce eller Moyes ville passet fint. Moys har kanskje litt mer suksess, men Bruce kjenner klubben bedre. Vanskelig valg. Mourinho kommer til å stikke til et landslag eller noe, med en gang han har vunnet med Man Utd igjen.

Lenke til kommentar

Misforstå meg rett, jeg syntes også Barca er møkkakjedelig å se på, men fyren står for en offensiv fotball og det er en pluss. Mourinho er langt mer kynisk.

 

Drømmen er selvsagt Roy Keane. Hadde vært så deilig med litt ranting etter kamper igjen, litt good old passion.

 

Vi får media versonen og man kan godt være litt forsiktig med hva man snakker om til et media som oppfører seg mer eller mindre som flokk sulte ulver. Ta Bebe for eks. Masse spekulasjoner om hvorfor Fergie kjøpte han og påstander om at han har mistet grepet. Tviler på at det hjelper Bebe noe serlig. Jeg synes også at media har spilt sin rolle i den dårlige formen Rooney er i.

 

Angående Keane så synes jeg han har for lite erfaring til å ta over Manchester United.

Lenke til kommentar

Som fotballromantiker finnes det knapt vakrere fotball enn den Barcelona spiller.

Barcelona spiller vakkert når de angriper, men så bruker de 95% av kampen til å trille ball på egen banehalvdel. Pissekjedelig.

 

Hvis jeg skal ha underholdning som nøytral tilskuer ser jeg heller på Arsenal mot random motstander.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Drillo som er tidenes "rett i angrep" trener mente jo at Barcelonas første 20 minutter mot Arsenal ifjor var den beste fotballen han hadde sett. Føler at folk ikke har sett nok Barcelona her egentlig, for i de høyprofilerte kampene i CL, møter de en vegg av motspillere, og da er det ikke noen lag som spiller bra fotball.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...