Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når det gjelder Rooney så vet jeg ikke helt. Han har ikke engang sagt unnskyld til fansen.

What’s your message to the fans now?

I’m sure the fans are upset with everything that they’ve heard in the media. But my message is that I care for this club and I want to be here. That’s important to know. I want to continue being successful at this club. Some fans might not take to it too quickly. It might take time. But I will give 100 per cent on the pitch. I want to try and build that relationship back up. I hope that we can work together on this and try to do the best thing for Manchester United and win trophies here.

Lenke til kommentar

Rooney hadde jo bestemt seg for å dra, og Ferguson hadde all tid fra 14. August til 20 Oktober å overbevise han om å bli. Merkelig at han ikke maktet å gjøre det mellom de datoene, men plutselig får det til 2 dager senere. Jeg tror at noe rundt situasjonen til Rooney har endret seg etter det kom ut i media, og at han nå kan godta å spille for Man Utd.

Lenke til kommentar

Tror ikke penger har så mye å si her. Rooney er allerede styrtrik. Det er en kombinasjon av dårlig spill etter skaden han pådro seg mot Bayern Munchen (Han var topp tre i verden til det skjedde), samt en mediestorm uten like etter utroskapet mot kona.

 

Jeg er veldig veldig lettet over at det løste seg. Rooney er en av få jeg så for meg skulle være en Red ut karrieren. Hadde han gått til City hadde denne klubben kollapset er min mening. Sir Alex har ikke mange årene igjen, legendene i klubben legger snart støvlene på hylla, og økonomien er ikke den beste.

Lenke til kommentar
Ifølge The Telegraph får Stretford (agenten til Rooney) 20 prosent av Wayne Rooneys kommersielle inntekter. Det innebærer blant annet sponsoravtaler med Coca Cola, EA Sports, Nike og den gigantiske bokavtalen som spissen signerte for noen år tilbake.

 

Da 24-åringen signerte for Manchester United i 2004, skal Paul Stretford ha tjent hele £16 millioner på overgangen til Old Trafford.

 

Er særiøst mye penger Agenter tjener på desse overgangene/signeringer og slikt..

 

United.no

Lenke til kommentar

Vel vel. Vet ikke om dette er gode eller dårlige nyheter. Rooney blir. Enkelte reagerer med glede og hopping, min første reaksjon var "hva faen". Hvorfor spurte jeg meg selv? Hva har endret seg? Etter at Sir Alex bekreftet at Rooney ville bort har det vært som et kontinuerlig ballespark. Følelsen er enda der. Han gikk offentlig ut og hevdet at vi var uten ambisjoner, hadde han ville prøvd seg i spania skulle jeg skjønt det, men at vi er uten ambisjoner? Sprøyt. Så hvorfor?

 

Skal man se på årsaker og tidspunkt når alt skjedde. Vel Rooney hadde en elendig vår, med et påfølgende elendig VM. Når han i tillegg rotet seg bort i horer atter en gang så ballet ting bare på seg. Når han da har Grima Ormtunge som agent er det sikkert lett for en lettere deprimert Rooney og lete etter årsaker for han elendig prestasjoner. Da falt skylden på United. Han gjør det på verste tidspunkt. Rett før sesongstart. Sir Alex må ha følt seg forrådt av vår egen Rooney, den Rooney, mannen alle elsket. Når man ser på rykter i etterkant av nyheten virket det som det kom overraskende på alle klubber. Så både Rooney med følge og United har holdt kortene tett inntil brystet selv om Rooney ville bort. Så det kan også tyde på at viljen til å dra ikke var så stor, evt at han hadde tvil, som det nå kanskje visste seg å stemme. Det er likevel langt fra en unnskyldning.

 

Rooney vil alltid ha en ripe i lakken hos meg pga av dette. Det er som han selv sier, opp til han å vise fansen hvor hjertet hans formodentlig ligger. Om jeg stoler på han nå? Ikke et sekund. Likevel får vi hvertfall betalt for han om han nå skulle bli en løs kanon igjen. Uavhengig av dette, så lenge han spiller i United skal jeg støtte han, dog vil nok jubelen bli med en sur ettersmak i starten hvertfall.

 

Likevel gjorde kanskje Rooney oss en tjeneste, han har ristet buret til Glazer, kanskje faller det noen kroner ut av det til en sulteforet Sir Alex.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Tipper på tre alternativ.

 

1: Rooney har fått den lønnen han ønsket seg.

2: Det er blitt lovt storkjøp enten i januar eller til sommeren.

3: De har skrevet kontrakt og lovet Rooney å bli solgt til sommeren og avtalt at han skal gi alt for klubben den siste tiden.

 

 

Vil uansett ta lang tid for meg å se på Rooney på samme måte som tidligere. Tror nok egentlig det blir umulig.

 

Don't lie to someome who trusts you. Don't trust someone who lies to you.

Lenke til kommentar

Når det gjelder Rooney så vet jeg ikke helt. Han har ikke engang sagt unnskyld til fansen.

What's your message to the fans now?

I'm sure the fans are upset with everything that they've heard in the media. But my message is that I care for this club and I want to be here. That's important to know. I want to continue being successful at this club. Some fans might not take to it too quickly. It might take time. But I will give 100 per cent on the pitch. I want to try and build that relationship back up. I hope that we can work together on this and try to do the best thing for Manchester United and win trophies here.

 

Var ikke allverdens unskyldning det der da.

 

Jeg sitter egentlig bare nå å håper at effekten av hele denne sagaen blir at Ferguson henter inn et par gode spillere i de nermeste trasfervinduene.

Lenke til kommentar

Tipper på tre alternativ.

 

1: Rooney har fått den lønnen han ønsket seg.

2: Det er blitt lovt storkjøp enten i januar eller til sommeren.

3: De har skrevet kontrakt og lovet Rooney å bli solgt til sommeren og avtalt at han skal gi alt for klubben den siste tiden.

 

 

Vil uansett ta lang tid for meg å se på Rooney på samme måte som tidligere. Tror nok egentlig det blir umulig.

 

Don't lie to someome who trusts you. Don't trust someone who lies to you.

Nr 1 og 3 tror jeg personlig er greia her, jeg for min del håper han blir solgt å vi handler inn en ny klasse spiller ala Benzema/Sanchez/Sneijder. Rooney har mistet min respekt, å jeg tviler på den respekten blir bedre.

Lenke til kommentar

Selger vi Rooney og får inn Snejder og en klassespiss er jeg fornøyd. Benzema synes jeg er oppskrytt, bedre versjon av Carew ...

 

Vi får se hvordan sesongen utarter seg, men i dag blir jeg ikke spesielt lei meg om vi selger Rooney til sommeren for 5-600mill.

 

 

 

 

Edit: Og vinneren av årets falskeste smil går til ....

Endret av Alt-Ctrl
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...