Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Roe ned nå folkens :).

 

Det eneste som er forbudt å direktelinke til er piratkopiert materiale. Om man er uenig i noe, så kan det feks tas opp med meg på om, så kan jeg se hvem som har evt ryddet og hvorfor.

 

Man kan tilogmed prate med Hyrlen om dette om det skjer noe man er uenig i.

 

Now for something completely different, skal jeg bestille canal+ og benytte meg av angreretten for å se kampen etterpå, eller er det ikke verdt det?

Lenke til kommentar

Now for something completely different, skal jeg bestille canal+ og benytte meg av angreretten for å se kampen etterpå, eller er det ikke verdt det?

Høh. Var ikke dumt. Men det haster med å bestille. (hvertfall på parabol) Tar jo opptill en time.

Sa opp C+ selv, men gikk tilbake på det. Savnet litt å kunnne se La Liga og Serie-A på trøtte kvelder.

Lenke til kommentar
Det hører med til historien at Manchester United, i hvert fall inntil nå, har hatt en lønnspolitikk som har medført at ingen andre klubber i Premier League bruker så lite av sine inntekter på spillerlønninger. 46 prosent av pundene som kommer inn i klubbkassen går ut igjen til spillerne, mens Arsenal er nest best på dette feltet med sine 49 prosent.

 

 

Jeg synes nesten det er naturlig at det drypper av litt på de mindre spillerne i klubben, spesielt de som har vært lojale i en årrekke.

Lenke til kommentar

Kjeldekritikk anyone? Såvidt som eg ser etter eit kjapp overblikk over nyhende som angår United, så ser eg ikkje noko om dette og om Sun då er einaste kjelda, så ventar eg heller og ser før eg velgjer å tenke så altfor mykje over det.

 

At vi har dei minste lønnsutgiftene i forhold til inntekter er vel nesten naturleg med tanke på kor store inntekter vi har. Så vi brukar nok temmelig mykje i forhold til ein del andre klubbar likevel. Det seier vel også noko om at sidan store delar av inntektene ikkje blir brukt til lønningar, så må dei ende opp ein annan plass.

Lenke til kommentar
Det hører med til historien at Manchester United, i hvert fall inntil nå, har hatt en lønnspolitikk som har medført at ingen andre klubber i Premier League bruker så lite av sine inntekter på spillerlønninger. 46 prosent av pundene som kommer inn i klubbkassen går ut igjen til spillerne, mens Arsenal er nest best på dette feltet med sine 49 prosent.

 

 

Jeg synes nesten det er naturlig at det drypper av litt på de mindre spillerne i klubben, spesielt de som har vært lojale i en årrekke.

Greit at det drypper, ja. Men her fossregner det, jo. 750000 i uka til O'Shea er bare absurd.

 

[edit]Jeg regner forøvrig med at disse tallene ikke stemmer.

Endret av Geir M
Lenke til kommentar

Det håper jeg virkelig ikke. Pep må bevise noe med et lag som ikke er Barcelona.

Det er der United kommer inn i bildet. Pep foran Mourinho any day.

Nei, Mourinho har bevist at han kan vinne med mange forskjellige lag. Pep har bare vunnet med et overmenneskelig sterkt Barcelona. Spillestilsmessig tror jeg ikke han ville passet inn i United heller.

 

Pep er laaangt nede på min liste over de jeg kunne tenkt meg i United.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Komentatoren på Viasat påsto netopp at den tyske cupen er den mest prestisjetunge i europa.

 

 

MY ASS

 

Det håper jeg virkelig ikke. Pep må bevise noe med et lag som ikke er Barcelona.

Det er der United kommer inn i bildet. Pep foran Mourinho any day.

Nei, Mourinho har bevist at han kan vinne med mange forskjellige lag. Pep har bare vunnet med et overmenneskelig sterkt Barcelona. Spillestilsmessig tror jeg ikke han ville passet inn i United heller.

 

Pep er laaangt nede på min liste over de jeg kunne tenkt meg i United.

 

Nei, ikke han. Kjedelig pasningsfotball. Da heller Mourinho men vil ikke ha han heller, det er så mye tull med han.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...