Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei.

 

Hva jeg mener om denne sommeren har man stadfestet før, så skal ikke gjenta meg selv. Så for vi se da, om SAF og Limbeck får rett. Jeg håper i alle fall det, selv om jeg føler meg relativt sikker på at spesiellt CL blir en nitrist afære for Uniteds vedkommende.

 

Håper vi vinner FAC eller evt LC.

Endret av The Game
Lenke til kommentar

Jeg tror det er helt åpent om vi vinner PL eller ikke. Chelsea kan like gjerne vinne, og de er hårfine favoritter i mine øyne. I CL kan alt skje, da cuper er mer random. Dog ser jeg ingen grunn til at det skal gå spesielt dårlig i CL i år, samme gjelder FA cupen, som det er på tide at vi vinnner.

Lenke til kommentar
Ingenting som skjedde med Gibson? Så det var snakk om han på United.no

Det hadde vært latterlig å selge Gibson, enn av våre få målfarlige midtbanemenn. Å en av de som virkelig har hevet spillet sitt, å kan kanskje true Anderson's posisjon i år.

Den må jeg si meg enig i, selv om jeg har sagt det stikk motsatte forrige sesong. han har et skuddbein som ikke ligner grisen

Lenke til kommentar
Nei.

 

Hva jeg mener om denne sommeren har man stadfestet før, så skal ikke gjenta meg selv. Så for vi se da, om SAF og Limbeck får rett. Jeg håper i alle fall det, selv om jeg føler meg relativt sikker på at spesiellt CL blir en nitrist afære for Uniteds vedkommende.

 

Håper vi vinner FAC eller evt LC.

 

Husk at en nitrist affære er å rykke ut i gruppepsillet......

 

Og jeg viste at CL hadde noe med dette å gjøre :)

Lenke til kommentar

Fornøyd med at vi beholdt Gibson og at ingen kom inn så får heller sutrekoppene sitte å grine over at vi ikke henter en stjerne. Tullete og ikke ha noen som helst form for tiltro til det SAF har gjort på overgangsvinduet. Vi har fått en klassisk kantspiller i A. Valencia, en tidligere gullballvinner og målfarlig spiss i Michael Owen, og attpåtil gratis. Gabriel Obertan er en spennende mann for de fleste som har sett han spille, stort teknisk repertoar og hurtig både med og uten ball.

Lenke til kommentar

Vel jeg skjønnner de som roper etter Silva o.l, vi mangler virkelig profiler på midtbanen. Håper Scholes kommer tilbake i godt slag, å jeg håper og tror Gibson kan slå seg frem. Men det er skrekkelig tynt, særlig med en Carrick som spiller under pari og en Fletcher som er strålende på det han kan, men har store mangler som man sammenligner han med de beste i Europa. Giggs er pdd vår beste og mest jevne sentrale midtbanespiller, det sier jo ikke så rent lite. Så jeg skjønner de som vil ha forsterkninger ufattelig godt. Men om og hvis skjer så trenger vi ikke det. Men dette er tøft av Sir Alex, å han vet nok hva han gjør. Jeg liker spesielt at Rooney får såpass press på seg. Det ser ut som det slår positivt ut, han er sesongens hittil beste spiller. Håper bare Sir Alex tar til vett å ALDRI matcher han alene på topp igjen, for det er nesten like ille som å sette han på vingen.

 

En ting er hvertfall positivt med midtbanen, nesten uansett hvem som blir skadet så blir kvaliteten ikke veldig redusert.

Lenke til kommentar
Fornøyd med at vi beholdt Gibson og at ingen kom inn så får heller sutrekoppene sitte å grine over at vi ikke henter en stjerne. Tullete og ikke ha noen som helst form for tiltro til det SAF har gjort på overgangsvinduet. Vi har fått en klassisk kantspiller i A. Valencia, en tidligere gullballvinner og målfarlig spiss i Michael Owen, og attpåtil gratis. Gabriel Obertan er en spennende mann for de fleste som har sett han spille, stort teknisk repertoar og hurtig både med og uten ball.

 

Akkurat. Om vi skal gjøre noe, skal vi gjøre det the United Way.

Lenke til kommentar
Alt er fantastisk skrevet Sheasy. Love it. Spesielt denne delen:

"Carrick har vært svak, men de som ikke lider av et alvorlig tilfelle av gullfiskhukommelse vet hva han kan, og jeg ser ingen grunn til at han ikke skal returnere til det nivået før heller enn senere."

 

Form is temporary. Class is permanent.

Hvor lenge skal han få være ute av form da? 2 år? Vi trenger ikke Carrick nå som Fletcher har blitt så god. Jeg er blant dem som har vært kritiske til skotten, noe jeg lett erkjenner at var feil i ettertid. Han bør være vår "makelele" så kan vi hente inn en offensiv partner.

 

Liker at du er så positiv og grei, men det må kunne gå ann å erkjenne at en spiller ikke er god nok. Jeg mener Man Utd, men sin maktposisjon, bør gå for å være nummer 1 i verden, eller i alle fall tett opptill. Det er ikke rare justeringene før vi er det oppe igjen...

 

Hadde jeg blitt ny manager for Utd i mårra, ville Limbeck mislikt meg. Hadde overbydd Real Madrid og overtalt Ribery til å komme. Si £60m. Dette mener jeg er fult mulig for en klubb som Utd og jeg tror oppriktig at Ribery hadde latt seg overbevise, dersom Bayern avslår spanjolenes tilbud (noe de hadde gjort, om vi byr mer). Deretter ville jeg ringt Valencia og tilbudt £30m for Silva + et vennskap med mulighet for andre spillere dithen. Bl.a ville Carrick vært førstemann ut døra, Diouf vekk når han kommer, Macheda på lån til Italia, Tomasz Kuszczak ut døra og Park ut døra, dersom han ikke er villig til å sitte mye på benken.

 

Litt "kjøpelag" ish over dette, men i blant må det til. Spesiellt når "alle andre" gjør det samme.

 

Ville også STERKT vurdert å kjøpe Alexis fra Udinese som en potensiell ny Ronaldo.

 

Jeg vet Carrick ikke har vært så fantastisk i år (4 kamper), men han var veldig mye med på midtbanen som vant hele PL i fjor og kom til finalen i CL. 'Nuff said. Vant også PL to år på rad med Utd før det, men det har du allerede nevnt så greit nok.

 

Glad du ikke er manager. Mister jo hele poenget med Utd. kontra Chelsea/Real. Som er alle andre nå, tydeligvis.

 

Seriøst, enten så må dere ha et unormalt syn på fotball eller må det være noe galt med dere. Fletcher holder ikke like god form hele sesongen, og når CarricK kommer i form er Carrick bedre enn Fletcher. Carrick er det jeg vil kalle en undervurdert spiller, han er en klassespiller og United trenger han. Mer gidder jeg ikke å si.

 

Er enig i at Park må ut, kanskje PIG også og samtidig som han Diouf fyren. Lurer hva i all verden SAF har tenkt med der.

 

Første delen: ingen holder jo like god form som sitt beste i en hel sesong. Men du har et poeng her. Carrick har mer klasse enn Fletcher og på sitt beste så er han jo beste midtbanespilleren vår. Men neivel, kanskje vi burde bare blitt kvitt han før vinduet stengte fordi han har startet dårlig og var ikke god nok i fjor selvom vi vant PL også spilte han mye.

Game, en ting til. Husker ikke om det var deg. Men du husker vel når vi tapte 2-1 på Anfield? Vi ledet 0-1 og hadde stålkontroll. Vi tapte Carrick etter 20-30 min eller noe i første omgangen også gikk alt til helvete. Jeg sa at en av grunnene til at vi spilte dritt resten av kampen var pga. vi mistet Carrick, og jeg tror kanskje det var deg som var enig med meg og sa det du og i Anfield-tråden eller noe. Ikke sikker, men var ihvertfall et par her som sa at etter han ble byttet ut for Giggs ble midtbanen helt kaos. Carrick var faen ikke dårlig hele sesongen i fjor, du har bare CL finalen på hodet litt for mye hvor han var dårlig, ja.

 

Andre delen: Park var jo faktisk god i fjor og er en utrolig viktig spiller på kanten for oss i mange forskjellige kamper. Ikke alle, greit nok. Men når vi trenger pasninger inn på banen og ikke kan bruke kantene som rene kanter er jo Park perfekt. Og for å ro inn en vanskelig seier i en vanskelig kamp. Kan ikke bare sparke spillere ut fordi de ikke kan ta 3 stepovers og en sambadans mens de løper. Geez.

 

EDIT: Var kanskje bare Hyrlen, meg og en Liverpool-supporter som sa noe lignende. Men jeg nevner noe med Newcastle kampen og der han måtte ut som ble ganske avgjørende i andre omgang og når vi spilte med null kreativitet. Jeg er sikker på saken; Carrick var ikke noe slags katastrofe i fjor. Det sier jo litt når vi vinner PL, egentlig. Han spilte 28/38 kamper i PL, og spilte 9 kamper i CL hvor vi kom oss til finalen. Glemmer ikkw Wigan-kampen hvor Tevez var magisk etter han kom inn på og fikset 1-1 med hælen, og Carrick kom opp et sykt skudd 5 min før slutt og garanterte at PL ble i Manchester enda ett år.

Give him a break.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Huff... IGJEN, jeg driter i de fire kampene isolert sett. Jeg snakker om en mye lengre tidsperiode enn dette. Jeg er temmelig sikker på at enkelte her inne ikke er klar over hvor forferdelig svak Carrick egentlig har vært, men det er nå så. Noen får aldri opp øynene uansett. Kameraten til Abramovic spilte forøvrig for cfc når de vant ligaen det siste året - go figure. Tåpelig argument.

 

Har jeg frest ut mitt og står for det, så får heller tiden vise om Carrick klarer å ta seg opp og bli bedre. Det skal ikke mye til, i alle fall.

 

Limbeck: Jeg tenker på gruppespill og evt 1.knockout om vi får "antatt svakere" motstand. Og om du trenger en bekreftelse (åpenbart) så mener jeg Carrick var hovedårsaken til at vi var drittdårlig i roma, fordi han tapte midtbanen uten en fight. Men det er bare en av mange mange kamper han har vært dårlig, selv om alle som ikke lager fire selvmål har spilt bra i dine øyne :) Du tar helt feil, dønn ærlig talt, om du tror jeg kun er bitter på MC pga CL finalen. Jeg håper av hele mitt hjerte at Carrick blir den spilleren han var i 07, for da har vi en verdensklassespiller og en spielfürer back in biss.

 

Håper Carrick skjønner at han noe å bevise mot Spurs. På gamle trakter, kanskje han våkner til live igjen :) Ingenting ville gjort meg mer happy, for vi trenger han i form nå som det ikke kom inn noe nytt.

Lenke til kommentar

Synes det er rart at Carrick blir hyllet for 07 sesongen men får slakt for 08 sesongen. Carrick var sammen med Vidic den spilleren som fikk mest ros på United laget i fjord. Husker at da vi nærmet oss april/mai og det ble snakket om Årets Spiller priser, da var Vidic soleklar favoritt, men flere eksperter mente at Carrick ble glemt. Jeg skal være enig i at formen hans sank helt på tampen av sesongen. Men å si at Carrick hadde en dårlig sesong er å ta litt i etter at han har blitt hyllet fra flere hold.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...