Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kvifor kan ikkje berre Canal+ kjøpe rettane til CL og, så slepp me fotballinteresserte å betale for to tenester ;)

Ja, så hadde vi sluppet Fjørtoft og co. også. Herregud som de blir eid av C+ folka.

De er nok mange der ute som irriterer seg over den trioen :!: Har alltid drømt om at Canal+ skal kjøpe rettighetene til CL. Det har samtidig grøsset litt nedover ryggen på meg de gangene det har vært budrunde på PL, i frykt for at Canal+ skal miste rettighetene. Kan ikke se for meg PL på en annen kanal :)

 

Det som irriterer meg aller mest med Viasat er ikke studioet, men at de skal gjøre alt så vanskelig. De lager haugevis av kanaler hvor de viser litt fotball på en kanal og litt på en annen :( For eksempel viste de forrige sesongs CL på Viasat 4, mens de viste FA Cupen og Ligacupen på Viasat sport. For ikke mange år siden byttet de jo også på å vise noe CL på TV3 og noe på Viasat4. Hvorfor kan ikke alt vises på èn kanal som en ikke trenger å ha det dyreste abonnentet for å se?!

De bytter stadig navn, slik at det er umulig å henge med. Er selv usikker på om SportN fortsatt eksisterer eller om de har skiftet navn igjen :hmm: Skal en punge ut for alle kanalene, i tilleg til Canal+, så blir det ganske mye i løpet av en fotball sesong. I tillegg til alt dette kommer TV2s betalingskanaler i tillegg. De har til vane å ta betalt for en del EM og VM kamper.

Har aldri likt NRKs studio før kamp, men sammenlignet med Viasat så sier jeg ja takk til det meste. Er synd at Viasat har kjøpt NRKs VM rettigheter.

Endret av steen_jadd
Lenke til kommentar

Hadde gladelig betalt en 100 lapp ekstra i månden for å slippe Fjørtoft, Stokke og Soler, milevis bak canal + gutta.

 

 

Men regner med at det går inn i den den pakka jeg allerede betaler for hos Viasat så det blir vel ikke de helt store ekstra utgiftene vil jeg tro.

 

 

United's CL tropp:

 

De følgende er med blant de 35:

 

1.Van der Sar, 2.Neville, 3.Evra, 4.Hargreaves, 5.Ferdinand, 6.Brown, 7.Owen, 9.Berbatov, 10.Rooney, 11.Giggs, 12.Foster, 13.Park, 15.Vidic, 16.Carrick, 17.Nani, 18.Scholes, 20.Fabio, 21.Rafael, 22.O'Shea, 24.Fletcher, 25.Valencia, 26.Obertan, 27.Macheda, 28.Gibson, 29.Kuszczak.

 

 

Nominerte tilleggsspillere *: 8.Anderson, 19.Welbeck, 23.J.Evans, 31.C.Evans, 33.Hewson, 36.Gray, 37.Cathcart, 38.Zieler, 39.Chester, 40.Amos.

 

 

UEFA-reglene tillater spillere som er født etter 1 Januar 1988 å bli registrert utover de vanlige 25 spillerne, hvis de har vært spilleklare for klubben i 2 sammenhengende år, siden de fyllte 15 år

Lenke til kommentar
Synes det er rart at Carrick blir hyllet for 07 sesongen men får slakt for 08 sesongen. Carrick var sammen med Vidic den spilleren som fikk mest ros på United laget i fjord. Husker at da vi nærmet oss april/mai og det ble snakket om Årets Spiller priser, da var Vidic soleklar favoritt, men flere eksperter mente at Carrick ble glemt. Jeg skal være enig i at formen hans sank helt på tampen av sesongen. Men å si at Carrick hadde en dårlig sesong er å ta litt i etter at han har blitt hyllet fra flere hold.

 

Akkurat. Det er det som jeg ikke skjønner. Game og Points blir jo sur hver gang noen svarer Game, og sier at det er mer enn disse 4 kampene Game snakker om men det er jo dumt å nevne i fjor som negativt når Fergie, Crerand, journalister osv har nevnt han som beste midtbanespilleren vår og at han faktisk var beste midtbanespilleren vår over hele sesongen; hvor vi attpåtil vant hele PL igjen. Som vi har gjort 3 ganger på rad siden den dagen han kom til OT.

 

Dette innlegget er egentlig perfekt for Carrick, både formen nå og spilleren generelt sett:

 

Skjønner ikke heller hva Game mener. Det skal selvsagt sies at Carrick har vært under pari sålangt i sesongen, men han var fantastisk i fjor, og var vår beste midtbanespiller. Det var han også i 07/08. Carrick er blant lagets viktigste spillere, men det er ikke alle som ser den usynlige jobben han gjør på midten. Han leser spillet så ufattelig bra, og bryter ofte. Dette kombinerer han med et fantastisk overblikk og pasningsfot. Klassespiller.

 

EDIT:

Den videoen Latias postet var ganske damn sweet btw. Michael Carrick er stor og hadde vi solgt ham, hadde det vært en av de dummeste tingene vi kunne gjort med mindre han selv hadde hatt lyst å dra. Det hadde vært som å skyte seg selv i foten.

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Synes det er rart at Akkurat. Det er det som jeg ikke skjønner. Game og Points blir jo sur hver gang noen svarer Game, og sier at det er mer enn disse 4 kampene Game snakker om men det er jo dumt å nevne i fjor som negativt når Fergie, Crerand, journalister osv har nevnt han som beste midtbanespilleren vår og at han faktisk var beste midtbanespilleren vår over hele sesongen; hvor vi attpåtil vant hele PL igjen. Som vi har gjort 3 ganger på rad siden den dagen han kom til OT.

 

Dette har ingenting med Points å gjøre.

 

Haha, du vet Paddy er verdens mest subjektive kæll? Han mener jo at absolutt alle på United er best i verden. Det morsomste er når at han ALDRI klarer å innrømme at frisparket vi fikk i mot var korrekt. Det er alltid billig eller filming. Mens vi aldri får de frisparkene vi skal ha osv. At nettopp han og SAF (som selvsagt støtter spilleren sine) svarer noe lignende på spørsmål, er vel helt naturlig.

 

Carrick var pålangt nær vår beste spiller i fjor. Tull.

 

---

Tosha0007:

Alle de Engelske lagene i alle fall. Noe lignende ville aldri skjedd om det var Barca eller Real Madrid.

Endret av The Game
Lenke til kommentar

Tror egentlig det er rett det som andre har sagt. Du ser kanskje ikke helt den usynlige jobben han gjør for oss. Det er ikke bare det kreative som gjelder. Han løper mye, og du sier han løper lite.

 

I fjor hadde han 7 assists, og når han spiller bak i midtbanen er det ganske bra og 4 mål i tillegg og. Hadde flere gode kamper og viktige mål. Husker når han scorte et herlig mål fra en Scholes assist når Scholes spilte 600. kampen sin eller noe, tror det var mot Pompey. Husker han hadde en veldig bra kamp mot Hull på OT når han puttet, husker assisten hans mot Spurs i FA Cupen til Berba som var fantastisk etter vi lå under 0-1. Og før han ble skadet på Anfield så vi gode ut og etter det gikk det nedover. Det var flere gode kamper av han, og overalt en veldig god sesong. Er han en fast midtbanespiller for oss i en sesong vi klarer 90 poeng og har blitt nevnt der oppe med Lampard og Gerrard, så tror jeg det går bra med karrieren hans nå for tiden. En salg av han er ikke riktig på noen som helst måte.

Lenke til kommentar
Endeleg ein gladnyhet frå TV2. Trudde eg skulle le meg ihjel då eg las det. :lol:

Sweet. :D

 

Fy faen, Viasat er noen klovner. Først viste de alt på TV3, så går de over til Viasat 4, og nå dette tullet. Drittungene er kun etter penger, og gir helt faen i kundene. Bra Sky kommer til å sende 15 av 16 kamper hver runde!

Lenke til kommentar

Utrolig skuffende at de tar fotballen vekk fra folket, VM - kamper har de tatt også, forbanna møkkakanal.

 

Noen som er for å droppe Carrick - diskusjonen? Game ser ikke det vi andre ser eller kanskje det er vi som er blinde? :yes: , merk dere forresten hvordan han svarte på tc sitt innlegg. Han valgte å fremheve Crerand og SAF og svekke troverdigheten deres og utelate fotballjournalistene som hyllet Carrick.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...