Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva skjer med Anderson egentlig? Er han plutselig ikke god nok for A-lagstroppen? Såg at han ikke var med i Champions League troppen heller..

Anderson er med i Champions League-uttaket.

 

Additional players registered*: 8.Anderson, 19.Welbeck, 23.J.Evans, 31.C.Evans, 33.Hewson, 36.Gray, 37.Cathcart, 38.Zieler, 39.Chester, 40.Amos.

 

*UEFA rules permit any player born on or after 1 January 1988 who has been eligible to play for the club for any uninterrupted period of two years since his 15th birthday to be registered outside of the 25-man squad limit.

Lenke til kommentar

Nokon som trur Chelsea vil bli utestengd frå kjøp/ny-signering i spel som FM og FIFA :lol:

 

Men frå spøk til revolver, dersom dommen på 2 overgangsvinduer står er det ganske dramatisk. Tenk viss fleire klubbar er offer for slike dommar og går på ein skikkeleg skadesmell og er avhengig av å handle inn forsterkinga i januarvinduet i perioden dei er utestengd.

Lenke til kommentar
Endeleg ein gladnyhet frå TV2. Trudde eg skulle le meg ihjel då eg las det. :lol:

 

Trur de andre klubbar kan rekne med same straff i tida som kommer?

 

kommer aldri til å skje. dette blir som dommen i italia. det endelige utfallet er en brøkdel av den orginale dommen.

 

Det er også et bevis for Fifas heksejakt på engelske klubber

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Kan ikke se hvordan de kan ha en sak, i alle fall for det samme som Chelsea ble straffet for. Pogba hadde ikke kontrakt, og dermed er det umulig at United kan ha bidratt med å bryte den. I tillegg er det ganske ironisk at Le Havre klager sånn, så vidt jeg vet hentet de Pogba for to år siden, og hans gamle klubb var visstnok ganske sure. United har altså ikke gjort noe annet enn hva Le Havre gjorde.

Lenke til kommentar
http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_5536462,00.html

 

United neste i rekken? Hadde vært perfekt for blatter og platini om de fikk trykket topplagene i England litt ned. Så kan spanjolene dominiere, slik de ønsker.

Det måtte berre kome...

 

T.o.m. norske medier har fått snusen i det no, les her

 

Gleda med at Chelsea blei tatt i går varte diverre ikkje mange timane, men eg vonar (og veit) at United ikkje har gjort noko ulovleg her. Berre utnytta systemet i England til det ytterste ;)

Lenke til kommentar
For et halvt sekund også kommer alle de fantastiske uttalelsene hans om United og Ferguson tilbake, så han kan brenne!

Tevez kan brenne, ja. Men string presiserer at det er "fotballspilleren Tevez" han savner.

 

Selv savner jeg han ikke på noen som helst måte. Rooney er ganske lik han, bare mye bedre. Sammen med Berba og Owen har vi en fantastisk angrepsrekke.

Endret av Geir M
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...