Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
"You should ask him why he didn't play"

 

Dette ble senere avkreftet, du kan jo gjerne finne en video som viser dette, men den eksisterer ikke. Oppspinn fra RedCafe som endte opp med å bli plukket opp av ESPN. Carrick var god i store deler av forrige sesong, vår beste midtbanespiller etter Darren som jeg innrømmer at har tatt store steg.

 

Det høres for øvrig veldig FMish ut når du skrev posten din om å hente Silva og Ribery. Ribery og Silva har begge tidligere uttalt at de ikke ønsker seg til England.

Endret av Wisbatov
Lenke til kommentar

i utgangspunktet så er det vel ingen nye "stjernespillere" som vil spille for United? med mindre di får betalt lønn i bøtter å spann.

Det kommer ikke flere nye spillere inn døra på OldTrafford før jul.

 

Det med at Glazer har gått ut å sagt at D®onaldo pengene er til disposisjon, tror jeg ikke en døyt på.

Bruk en feit sum penger: 60+ mp på en eller flere spillere, så skal jeg bøye meg i støvet, inntil da, tar jeg alle utsagn/sitater som en bløff. med andre ord (pengene går til gjelda/glazer`s lomme).

Lenke til kommentar

Hva mente du med: Hvor mye invirkning har cl finalen på dette?

 

"Han var bra mot Chelsea og mot Arsenal"

Høyst uenig i begge. Mot Chelsea han banens dårligste, med god margin. Samme mot Burnley og på Lørdag.

 

Ronaldo er ikke mange ganger bedre enn Ribery. Ribery er i dagens marked verdt £60m, noe som hadde betydd en £20m profitt og en verdensstjerne for salget av Ronaldo. Ribery... Jeg tror faktisk ikke folk her inne fatter hvor syke attributter den mannen har. Ekstrem fart (bedre rykk enn Ronaldo), teknikk, målfarlig. Han har alt utenom hodestyrken til CR. Dessuten, han har ikke vært så ilojal ovenfor Bayern som enkelte vil ha det til. Han ble fristet av Real Madrid, men hvem ville egentlig ikke bli det - når man ser projektet de er i gang med. I ettertid har han indirekte beklaget dette og sagt at han vil bli. Bayern har sagt de heller vil la Ribery råttne på benken enn å selge til RM og de som kjenner Uli og Bayern vet at de står for det de sier. Jeg ser dette som en kjempemulighet til å forsøke å stjele en av verdens beste spillere, rett under nesa på RM. DET hadde smakt fuggel det!

 

Og ikke glem! Det å ha en stor stjerne på papiret betyr mye fordi motstanderne våre frykter oss mer. Spillerne på laget vil bli inspirert (som de ble av Ronaldo) av å spille med en slik ferdighetsspekket fotballpersonlighet. For i motsettning til Ronaldo, så har F. Ribery er ganske likandes figur. Han ville aldri oppført seg som Ronaldo, fordi han er en lagspiller itillegg til en ener.

 

Wisbatov: Hva du syntes om saken bryr meg ikke :) Regner med at du har skrevet en veldedikert post til meg, men den kan jeg ikke se. Så vet du det til fremtidige anledninger.

Endret av The Game
Lenke til kommentar

Hvis man ser bort fra at Silva er spansk og er imponerende på youtube, hva har han gjort som gjør han så viktig for United? Hvor skal han spille? Sentralt i en 4-4-2 er risikabelt. Han kan gjør en god jobb som ving, men det er langt fra hans beste posisjon. Til og med Joaquin blir foretrukket før Silva der.

 

Angående Carrick. Før Sir Alex hentet han, hvordan gjorde vi det da? Han har vært meget sentral i et lag som har vunnet Premier League tre år på rad, og har vært i finalen i CL to år på rad, der en av de endte med seier. Han var god for tre år siden, suveren i forfjor og helt grei i fjor. Man kan selvfølgelig mene at han var svak i fjor, men den som tror at et lag kan vinne PL og komme til finalen i CL med en svak midtbane bør gå i seg selv.

 

LuckyNr7, jeg tror du er litt vel trangsynt. Det er fullt mulig at pengene står klar, men at SAF ikke vil bruke de enda. Kanskje han mener at prisene vil være lavere neste år, da RM mest sannsynlig er bortimot ferdig med raidet sitt, og City begynner å få et godt lag. Kanskje han har tro på det mannskapet han har nå, og ikke ser vitsen med å betale sinnsyk overpris for alt som beveger seg.

 

Ferguson sa selv at vi var etter Benzema, men at han ikke ønsket å følge RM sitt prismaraton. Hvor mye penger har vi brukt siden da? Det er åpenbart at vi har penger. Akkurat hvor mye kan ingen vite sikkert.

 

TheGame: Si at du ble utnevnt til manager og brukte 60 mill på Ribery, hvordan løser det "problemet" med Carrick?

Lenke til kommentar
TheGame: Si at du ble utnevnt til manager og brukte 60 mill på Ribery, hvordan løser det "problemet" med Carrick?

 

Haha, at du engang gidder. Jeg tok opp Carrick diskusjonen med han og han endte jo opp med å "ignore" meg, sannsynligvis fordi han ikke kan svare for seg selv. Han farer jo blant annet med bullshit av andre dimensjoner. SAF sa blant annet aldri "You'll have to ask him about". Farer med løgner som ikke har noen rot i virkeligheten.

Lenke til kommentar

Ignorerer han deg Wisbatov? :)

 

Game: tror du overvurderer Ribery ganske kraftig. Jeg tror han kan ha hevet oss, men noe over 20 mill er uaktuelt. Husk at 60 mill nesten er et helt års overskudd. Vi hadde aldri klart å tjene tilbake de pengene.

 

Jeg tror videre at du har utsett Carrick som syndebukk for at vi ikke har 12 poeng og 50-0 i målforskjell.

 

Men men, skal prøve å vøre bli og snill i kveld :)

Prøvde det i går kveld også men det sprakk :)

Lenke til kommentar

"Hvis man ser bort fra at Silva er spansk og er imponerende på youtube, hva har han gjort som gjør han så viktig for United? Hvor skal han spille? Sentralt i en 4-4-2 er risikabelt. Han kan gjør en god jobb som ving, men det er langt fra hans beste posisjon. Til og med Joaquin blir foretrukket før Silva der. "

 

Sentralt ja. Silva har blitt noe omskolert (først grunnet skader på SM) til å spille sentralt, men han har brillijert der og brukes nå overalt på Valencias midtbane - alt etter behov. Han kan spille kant, hengende spiss og sentral midtbane - noe som er midt i blinken for oss! United trenger en playmaker (jf artikkelen jeg postet tidligere i dag) og Silva er akkuratt den typen vi trenger. Han er trygg med ball på små flater, bra driv, slår ekstremt smarte og gode stikkere som bryter opp motstanderens forsvar, er målfarlig, bra skudd, teknikk osv. Har alt en offensiv mitbanespiller trenger. Har du ikke sett han før, er Modric i Tottenham det nærmeste du kommer i PL, bare at Silva er enda bedre.

 

"Angående Carrick. Før Sir Alex hentet han, hvordan gjorde vi det da? Han har vært meget sentral i et lag som har vunnet Premier League tre år på rad, og har vært i finalen i CL to år på rad, der en av de endte med seier. Han var god for tre år siden, suveren i forfjor og helt grei i fjor. Man kan selvfølgelig mene at han var svak i fjor, men den som tror at et lag kan vinne PL og komme til finalen i CL med en svak midtbane bør gå i seg selv."

 

Jeg har flere ganger stresset at Carrick var glimerende i 07/08 sesongen bl.a. Men han har siden den gang aldri vært outstanding. Se på midtbanen vår og sammenlign med de andre topplagene mitbanener. Selv City og Tottenham har mer kreativitet og mål i seg, enn vår. Anderson har ikke slått til, det er kun Fletcher og Giggs som leverer på høyt nivå jevnlig. I fjor var det nettopp denne konsultasjonen som viste seg å være mest suksessfull. Flecher storspilte og det gjorde gamlefar også. Carrick derimot var storsett under pari, med visse hederlige untak. Han var faktisk ganske god i enkelte CL kamper, deriblant mot Inter.

 

"Ferguson sa selv at vi var etter Benzema, men at han ikke ønsket å følge RM sitt prismaraton. Hvor mye penger har vi brukt siden da? Det er åpenbart at vi har penger. Akkurat hvor mye kan ingen vite sikkert."

 

Klart vi har penger. Klubbens økonomi ville ikke bli særlig berørt om vi hadde brukt £100m i sommer. Vi har vel solgt for nærmere £90m snart og 10mp er smårusk. Det at vi kaster bort penger på Obertan og Diouf sier vel heller at SAF er cirkus like gjerrig på pengepungen som Glazer sjøl.

 

"TheGame: Si at du ble utnevnt til manager og brukte 60 mill på Ribery, hvordan løser det "problemet" med Carrick? "

 

David Silva. Anderson, Carrick, Gibbo og Hazza tilbake fra skade er en midtbane det lukter litt svidd av.

 

Limbeck: Jeg er ikke for kravstor, det er du som er latterlig beskjeden. 1p mot Burnley er jo bra det, 2-2 hjemme mot Aalborg er helt greit, uavgjort mot tufte il er heller ikke så verst, Rio Ferdinand er jo ute med skade! Igjen, jeg forventer ikke ligagull eller noe som helst. Jeg forventer dog bedre spill enn det vi har fått se sålangt. Poengfansten har vært ypperlig, men vi spiller drittkjedelig fotball. Det er jeg langt i fra fornøyd med.

 

Er ikke Ribery verdt mer enn £20m, selv ikke på dette markedet? Hva faen! Hva for en skrue er du da :) Park bedre enn Robben og Ribery ikke verdt mer enn "tjue"

Lenke til kommentar

Æsj, nå mistet jeg internett tilkoblinga i det jeg trykte send. Finnes det noe mer irriterende i hele verden?

 

Jeg valgte å åpne det siste innlegget til Wisbatov og jeg må si jeg ikke ble overrasket. Noen føler seg forbigått tidligere? Gutten har et voldsomt markeringsbehov ovenfor meg, skulle tro han var forelsket. Kommenterer alt jeg skriver og det er alltid gjennomsyret med sure druer. På lik linje som man lugger jentene man liker på barneskolen.

 

Forresten en kjempe funksjon dette her. Nå har jeg lagt de personene jeg ikke bryr meg om på lista og slipper å tenke mer på den saken. At jeg ikke har oppdaget dette før, det kunne spart meg for flere ferier...

 

Dessuten, det er jævelig deilig å få siste ordet :D

Lenke til kommentar

Morsomt å se hvor innbilsk det går an å være, så vidt jeg vet er du vel ikke mer enn et eller to år eldre enn meg så det blir smått snodig å bruke "gutten", det er nok forebeholdt Limbeck i de fleste tilfeller. Du klarer jo sjeldent å argumentere mot innlegg, men å gå på person er du veldig flink til. Jeg bryr meg virkelig ikke om du ser dette innlegget eller ikke for du er den samme Game selv om du prøver så godt du kan å virke moden denne gangen.

 

EDIT: og vi vet alle at du ikke klarer å dy deg, du kommer til å lese innleggene mine, det gjør de alle.

Endret av Wisbatov
Lenke til kommentar

La meg bare påpeke at jeg er helt enig med Sir Alex når han ikke handler noe. Dette er ikke første sesongen han gjør noe lignende. Å jeg ser heller ikke vitsen med talenter om vi ikke lar dem få sjansen. Året Ronaldo kom var han ikke god nok for førstelaget, men siden vi manglet en skikkelig ving fikk han sjansen.

 

Jeg kunne godt tenkt meg en kreativ midtbanemann, men med tanke på Anderson, Gibson og Fletcher ser jeg helst at det ikke hentes. Folk roper på storkjøp, vel jeg er ikke enig i at det er måten man presser spillergruppen fremover. Kjøper man stjerner hviler for mye på dem, la spillergruppen ta kollektivt ansvar.

 

Å særlig når overgangsmarkedet og vår økonomiske situasjon er såpass idiotisk ser jeg helst at vi sitter på gjerdet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...