Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Der forsvant hovedgrunnen for at jeg faktisk klarer å betale lisensen uten å sutre alt for mye. Men når de forkaster et fotball VM på grunn av at en liten små-homofil-hviterusser-med-en-forpult-fele gjør at vi går glipp av den største sportsbegivenhenten neste år er faen meg fantastisk!

 

Edit:

 

Går jo ikke glipp av VM, men føles sånn når man sitter igjen med Stokke og Arne ikke får lov til å kommentere, patetisk.

 

Edit 2:

 

Når jeg tenker meg om så svarte jeg Ja på undersøkelsen over :p

Endret av Manx
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Endeleg ein gladnyhet frå TV2. Trudde eg skulle le meg ihjel då eg las det. :lol:

 

Trur de andre klubbar kan rekne med same straff i tida som kommer?

Gladnyhet? Hvorfor i svarte er det en gladnyhet, nok et bevis på at FIFA og UEFA jakter på Engelske klubber.

 

http://www.skysports.com/story/0,19528,11800_5535793,00.html

 

Spesielt når bevisbyrden er så lav for at en slik straff skal settes ut er det jo ganske latterlig.

Lenke til kommentar
Der forsvant hovedgrunnen for at jeg faktisk klarer å betale lisensen uten å sutre alt for mye. Men når de forkaster et fotball VM på grunn av at en liten små-homofil-hviterusser-med-en-forpult-fele gjør at vi går glipp av den største sportsbegivenhenten neste år er faen meg fantastisk!

 

Tro meg, i rene penger, altså cost-effectivness så er dette det enste rette av NRK å gjøre.

 

De har Vinter OL og MPG i Oslo å bruke penger på. Dessuten får de gode penger for dette, de kjøper altså for 10kr og selger for rundt 12kr. Vi snakker da om mange millioner i fortjeneste.

 

Dessuten vil MGP finalen ha flere seere en alle VM kamper bortsett fra Finalen. Om ikke Norge skulle klare å kvale seg eller England møter Brasil i en semi-finale.

 

Sier ikke at jeg er enig med NRK, med lisens burde man jo få kvalitet igjen, men uten VM er det et stort minus. Men det er ikke værre en å kjøpe seg kanalen man trenger.

 

hvor mye må man ut med? hundrelapper. Gud, idag tjente jeg rundt 35.000kr på 4 timers pokerspilling online. Da har man råd til å ha de kanalene man vil i noen år.

 

Legger vi til rundt 60.000kr jeg har vunnet de siste ukene så er det enkel matte. Det blir VM, PL, CL og alle andre ligaer på meg de neste årene.

Lenke til kommentar
Endeleg ein gladnyhet frå TV2. Trudde eg skulle le meg ihjel då eg las det. :lol:

 

Trur de andre klubbar kan rekne med same straff i tida som kommer?

Gladnyhet? Hvorfor i svarte er det en gladnyhet, nok et bevis på at FIFA og UEFA jakter på Engelske klubber.

 

http://www.skysports.com/story/0,19528,11800_5535793,00.html

 

Spesielt når bevisbyrden er så lav for at en slik straff skal settes ut er det jo ganske latterlig.

 

Dere har ikke fått med dere alt fra denne saken.

 

Selvfølgelig får Chelsea kjøpe spillere, FIFA/UEFA vil trekke tilbake denne sanksjonen og vise med det at man har å oppføre seg i internasjonal fotball fremover.

 

De straffer Chelsea, en klubb som har CL ambisjoner og masse penger. Da viser de at "alle" kan tas. Deretter trekker de den tilbake og går tilbake til en "vanlig" sanksjon.

 

Villig til å ta imot veddemål nå om Chelsea kjøper minst 1 spiller fra idag til og med 31.desember 2011.

 

Innstats: 10kr, jeg betaler ut 20kr om du har rett og de nektes kjøp.

Lenke til kommentar
Endeleg ein gladnyhet frå TV2. Trudde eg skulle le meg ihjel då eg las det. :lol:

 

Trur de andre klubbar kan rekne med same straff i tida som kommer?

Gladnyhet? Hvorfor i svarte er det en gladnyhet, nok et bevis på at FIFA og UEFA jakter på Engelske klubber.

 

http://www.skysports.com/story/0,19528,11800_5535793,00.html

 

Spesielt når bevisbyrden er så lav for at en slik straff skal settes ut er det jo ganske latterlig.

Gladnyhet i form av at det var Chelsea som blei tatt. Er fult klar over at dei fleste andre engelske klubbar og ligg tynt ann, men ein må gleda seg over dei små augneblink i kvardagen ;)

 

Det er nok berre engelsk lag som kunne blitt dømd for noko slikt, og aksjonen mot engelsk lag er nok berre så vidt begynt. Eg vonar United ikkje har gjort noko slikt, men eg er diverre litt i tvil. Iallfall etter alt det som har vore i media etter diverse overgangar.

Lenke til kommentar

Klarar verkeleg ikkje andre sjå gleda i at Chelsea endeleg får seg ein smekk på pungen? Etter Abramovich kom har eg venta på denne overgangssmellen, og endeleg kom den. Eit lag som får så mykje pengar gratis fortener verkeleg, etter mitt syn, å få noko negativt tilbake sjølv om straffa høgst truleg ikkje består.

 

Sjølvsagt syns eg FIFA overdriver, og saka er ganske latterleg. I tillegg reknar eg med at straffa ikkje blir ståande etter Chelsea har anka. Det skal vera sagt at eg fryktar dette er noko som kan vera særs øydeleggjande for engelsk fotball dersom fleire lag blir dømt.

 

Gladnyhet: Chelsea bli straffa

Trist/idiotisk: alt anna ved saken

Lenke til kommentar
Endeleg ein gladnyhet frå TV2. Trudde eg skulle le meg ihjel då eg las det. :lol:

 

Trur de andre klubbar kan rekne med same straff i tida som kommer?

Gladnyhet? Hvorfor i svarte er det en gladnyhet, nok et bevis på at FIFA og UEFA jakter på Engelske klubber.

 

http://www.skysports.com/story/0,19528,11800_5535793,00.html

 

Spesielt når bevisbyrden er så lav for at en slik straff skal settes ut er det jo ganske latterlig.

Villig til å ta imot veddemål nå om Chelsea kjøper minst 1 spiller fra idag til og med 31.desember 2011.

 

Innstats: 10kr, jeg betaler ut 20kr om du har rett og de nektes kjøp.

I og med at Chelsea kan handle igjen 01. januar 2011 om straffen blir stående, så er det der heller dårlig butikk for de som måtte vedde imot...

Lenke til kommentar
EU med sine lover og regler om fri flyt av arbeidskraft - tviler på at de vil la noen forby en bedrift å ansette mennesker i 1.5 år. Time will show.

Høres merkelig ut Alastor, EU opptrer overkåte på å få bukt på "menneskehandel" noe dette kan klassifiseres som. Ergo vil det være et meget dårlig eksempel å hjelpe rike onkel Chelsea i dette tilfellet, som nærmest garantert har brutt lovverkeret. Selv ikke FIFA hadde turt å offentliggjøre en slik sanskjon, uten å ha noe beviser.

 

Bare et spørsmål, da jeg regner med at du har mer greie på dette (EU) enn meg. England er ikke med i EU, hvordan skal da et utenforstående panel blande seg inn der de ikke har noen juridisksjon, noe den verdensomspennende organisasjonen FIFA har. Ser ikke helt hvordan EU skal kunne overprøve FIFA her.

 

Sikkert et dumt spørsmål men :)

Lenke til kommentar
Dere har ikke fått med dere alt fra denne saken.

 

Selvfølgelig får Chelsea kjøpe spillere, FIFA/UEFA vil trekke tilbake denne sanksjonen og vise med det at man har å oppføre seg i internasjonal fotball fremover.

 

De straffer Chelsea, en klubb som har CL ambisjoner og masse penger. Da viser de at "alle" kan tas. Deretter trekker de den tilbake og går tilbake til en "vanlig" sanksjon.

 

Villig til å ta imot veddemål nå om Chelsea kjøper minst 1 spiller fra idag til og med 31.desember 2011.

 

Innstats: 10kr, jeg betaler ut 20kr om du har rett og de nektes kjøp.

 

Det står svart på hvitt i den loven de tilsynelatende har brutt hva straffen skal være, nemlig utestengelse fra to overgangsvinduer. To klubber (blant annet Roma pga Mexes) har likevel fått anket straffet ned til ett vindu. Hvis du er villig til å endre veddemålet til etter neste vindu er jeg med. Tror forresten du har skrevet feil dato, hvis straffen blir stående kan de kjøpe igjen i januar 2011.

 

Gladnyhet i form av at det var Chelsea som blei tatt. Er fult klar over at dei fleste andre engelske klubbar og ligg tynt ann, men ein må gleda seg over dei små augneblink i kvardagen ;)

 

Det er nok berre engelsk lag som kunne blitt dømd for noko slikt, og aksjonen mot engelsk lag er nok berre så vidt begynt. Eg vonar United ikkje har gjort noko slikt, men eg er diverre litt i tvil. Iallfall etter alt det som har vore i media etter diverse overgangar.

 

Flere klubber har blitt straffet for dette før, så vidt jeg vet var ingen av de engelske.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...