Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er temmelig enig med Hyrlen i forhold til vår opptreden på overgangsmarkedet. Vi har fått inn eit par spelarar som kan bli veldig viktige for oss denne sesongen i Owen og Valencia, samt at vi har henta nokre unge spelarar som kan love godt for framtida. Dette er jo strengt tatt SAF-metoden når det kjem til handlar. Det er sjeldan at vi brukar enormt med pengar på eit ferdig produkt og sjølv om at eg heilt klart ser at dette kan vere fristande, så har eg også vore fan gjennom såpass mange år no, at eg ikkje eit sekund tviler på dømmekrafta eller metodane til SAF. Det kan godt hende han vil komme til å angre på at han ikkje kjøpte ein spelar til når vi kjem til januar, og det kan godt hende at han vil bli kritisert for akkurat det om vi skulle henge litt etter når vi rundar jul, eller forsåvidt når ligagullet skal delast ut i mai.

 

Er veldig spent på korleis denne sesongen vil utvikle seg. Har trua på at vi skal vere med å kjempe om nok eit ligagull, sjølv om at vi omtrent ikkje har brukt av pengane som kom inn gjennom salget av Ronaldo. Vil eg bli skuffa om vi ikkje klarer det? Ja, sjølvsagt fordi ønsket og viljen til å vinne heilt klart er til stades, som den var når eg sjølv var aktiv i diverse lagidrettar. Litt skuffelse er sunt, og noko temmelig få her inne, meg sjølv inkludert har opplevd for lite av. Dei aller fleste som deltek her inne har opplevd så mykje suksess at det sjølvsagt blir vanskelig å sjå for seg at vi ikkje skal ha det. Eg trur nok også at målet for den gjengen som sitter på OT og Carrington er at klubben skal vere den fremste klubben i England, helst i Europa og kanskje også i verda, men dei har sin måte å gjere det på og for min del så er det noko eg fullt ut respekterer. Eg blir skuffa innerst inne om vi ikkje skulle vinne eit trofé, men å kreve at laget skal gjere det er ei anna sak. Eg føler meg såpass priveligert over å ha vore fan av United under SAF, at for min del så får han styre skuta på akkurat den måten han vil. Det er ikkje sikkert vi får fantastiske resultat og PL og Cl kvart år, men dei siste åra no, så har mykje fokus igjen vore lagt på framtida til klubben, gjennom signeringar og satsing på unge talent. For min del syns eg det er veldig positivt, og vi har begynt å sjå fruktene av det, med veldig mange gode spelarar på reserve og akademi-lag, eller på utlån i diverse klubbar.

 

Med tanke på den økonomiske situasjonen vi er i, og dette tatt i betraktning at SAF har omlag 80 mill pund øremerka til spelarkjøp, som er skjør, ikkje på grunn av dårlig finansiell styring i klubben eller dårlige prestasjonar, men på grunn av ei overtaking som aldri burde vore tillatt, så forstår eg veldig godt at SAF ventar litt med å bruke alt. Stallen vår er temmelig solid, med ei samansetning som fortsatt er ganske så god, men det er klart at det vil måtte komme eindel utskiftningar etterkvart. Det veit sjefen også, men det er verre for han å vite kor mykje midlar som kan vere til rådigheit på seinare tidspunkt. Derfor kan det vere lurt å ikkje sende avgårde alt av pengar som har kommt inn, på eit tidspunkt då pengegaloppen er på sitt aller verste og spelarar går for vanvittige summar. Samtidig er det jo ein risiko for at enda fleire rike onklar skal komme å spytte inn milliardar i klubbar rundt omkring, slik at det blir større press i overgangsmarkedet, men dersom dette blir for gale så vil enten FIFA måtte gå inn med restriksjonar/lønnstak/pristak eller likandne(når halvparten av klubbane sitter med gjeld til langt over halsen), eller vi får ein naturlig nedgang som etter ein liknande pengegalopp litt etter årtusenskiftet.

 

No er det på tide å komme seg i seng her, sånn at de kan bruke resten av natta på å lese dette innlegget, eller eventuelt sjå om de klarar å hoppe glatt over det, sånn at eg ikkje får nokre kranglefantar på nakken. ;) men frå spøk til revolver, det er til tider nesten ubehagelig å lese gjennom det som blir skrive i denne tråden. Det er greit at folk er uenige, men ta diskusjonane på eit nokonlunde voksent og saklig nivå. Det er veldig enkelt å ødelegge kvaliteten på ein tråd som dette, og synker nivået for mykje så vil det ta lang tid å få det opp på eit brukbart nivå igjen.

Lenke til kommentar

Du krisemaksimerer maksimalt "The Game". Du minner meg litt om Siv Jensen, alt er helt forferdelig. Du glemmer at vi har hatt den beste sesongstarten på noen år.

 

Dessuten, det med å hente storstjerner er ikke, og har aldri vært, "Manchester United-måten". De gangene vi har prøvd har det heller ikke funket særlig bra.

Lenke til kommentar
Denne filmen ble jeg ferdig med igår, hva syns dere ? :)

 

Nice. ;)

 

Hvis du ønsker konstruktiv tilbakemeldig kan jeg si hva jeg mener; savner litt historie. Kunne også hørt kommentatorene noen ganger, ikke bare musikk.

 

Men altså det er mega kvalitet og et passende musikkvalg. :)

 

Kan du laste opp orginalen eller? megauploads eller lignende sted. :)

Lenke til kommentar
Er min første skikkelige film, så blir bedre i fremtiden, takk for konstruktiv kritikk :)

 

Når du sier laste opp, mener du at jeg skal laste den opp på megaupload sånn at du kan få filmen? Kan gjøre det og kun ha med klippene hvor han scorer :)

Du laster den samme filen du lastet opp på youtube på en side som megaupload eller en ligndende side.

 

Hvis du vil bli en god filmredigerer med fotball som tema så bør du registrere deg på http://www.soccerpulse.com/forum/ . Mange gode videoer blir lagt ut der. Konkuranser, tutorials +++ . :)

Lenke til kommentar
Denne filmen ble jeg ferdig med igår, hva syns dere ? :)

 

Bra video,altough jeg føler du glemmer en viktig del og det er utbruddene til Rooney etter han gåller,feks som mot Tottenham i 5-2 seieren igår.Disse utbruddene er av og til gøyere å se på enn selve målet av og til spør du meg,maybe im just being weird.

Lenke til kommentar
Er min første skikkelige film, så blir bedre i fremtiden, takk for konstruktiv kritikk :)

 

Når du sier laste opp, mener du at jeg skal laste den opp på megaupload sånn at du kan få filmen? Kan gjøre det og kun ha med klippene hvor han scorer :)

Du laster den samme filen du lastet opp på youtube på en side som megaupload eller en ligndende side.

 

Hvis du vil bli en god filmredigerer med fotball som tema så bør du registrere deg på http://www.soccerpulse.com/forum/ . Mange gode videoer blir lagt ut der. Konkuranser, tutorials +++ . :)

 

 

Kan laste opp filmen seinere :) Takk for soccerpulse.com linken, mye bra der :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...