Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva da dagens? Seriøst Nani er jo ikke en dårlig spiller, bedre enn Valencia synes nå jeg,.

 

Han kan bli en god spiller, har fortsatt litt troa på han, men han har så mange domme avgjørelser og ikke samme fotballforståelse som skal til for å bli god, er ofte egoistisk. Men han kan fortsatt bli god, jeg liker jaffal å tro det..

Lenke til kommentar

Nani har jo spilt som en sekk med dritt denne sesongen. Valencia imponerer meg mye mer. Nani har blitt dårligere i løpet av de 2 årene hos oss, altså ingen utvikling. Han er en helt annen spiller enn Ronaldo og har andre egenskaper og jeg tror ikke det at folk skal sammenligne han med kanskje verdens beste fotballspiller gir han mindre press.

 

Men ja, vi har jo sett i enkeltkamper at han har et potensial, særlig i kamper der Ronaldo har blitt benket. Nå er Ronaldo vekk, så kanskje vi ser et gjennombrudd denne sesongen? Jeg tviler, men selvfølgelig, det utrolige kan skje.

Endret av Points
Lenke til kommentar

Jeg trodde aldri det skulle skje, men jeg vil savne Ronaldo på alle måter. Han var jo tross alt et fenomen, men jeg gleder med samtidig til å se Rooney boltre seg i sesongen som kommer! Nei lykke på reisa Ronaldo, du er velkommen tilbake når karrieren går til helvete i Real Madrid. Han forlot klubben slik man skal gjøre, ingen sure miner eller negativitet.

Lenke til kommentar
Mtp. de latterlige kjøpene vi nå har gjort savner jeg nesten Ronaldo jeg også..

 

Du har helt rett, SAF har ikke peiling på hva han gjør, right?

Er jo ikke det han sier, Points vil kanskje ha inn en klassespiller når vi først og fremst har råd til det.

 

Valencia kan vel ikke nå der Ronaldo var i PL, for så vidt jeg vet så er Valencia like gammel som Ron. Men uansett, en spennende kjøp, men ville helst sett en større spiller på kanten som bl.a Ribery.

Endret av Raste
Lenke til kommentar
I følge SkySports var Obertan på medical i dag.

 

I følge coccamocca er han nå klar:

 

Obertan er klar for Manchester United.

Jeg tror dette blir vårt beste kjøp hittil hvis det går igjennom. OG jeg krysser alle fingrer for at han er United spiller om et par dager. Men som flere her så savner jeg et stjernekjøp. Hvem det nå skulle blitt vet jeg ikke, føler det er litt tomt for spillere som vil flytte på seg.

 

Jeg har trua på at SAF finner det vi trenger føre markede stenger.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Ronaldo i Real-drakt var bare helt feil, han har vært frontfiguren til United en stund nå. Det er absolutt nye tider for United, Giggs, Scholes, Neville og VDS har sansynligvis bare et år igjen før de trekker seg så godt som tilbake. Tevez hadde jeg ikke savna så mye, selv uten de siste uttalelsene. Han fungerte greit når Ronaldo var goalgetteren vår, men nå må vi ha målfarlighet.

 

Heldigvis ser det lyst ut for fremtiden, Obertan, Evans, Macheda, Welbeck, Anderson, Rafael og Foster har alle stor mulighet til å spille seg fast på førstelaget, og noen gjør det jo allerede.

Lenke til kommentar
Mtp. de latterlige kjøpene vi nå har gjort savner jeg nesten Ronaldo jeg også..

 

Du har helt rett, SAF har ikke peiling på hva han gjør, right?

Er jo ikke det han sier, Points vil kanskje ha inn en klassespiller når vi først og fremst har råd til det.

 

Valencia kan vel ikke nå der Ronaldo var i PL, for så vidt jeg vet så er Valencia like gammel som Ron. Men uansett, en spennende kjøp, men ville helst sett en større spiller på kanten som bl.a Ribery.

 

Jeg mener også vi trenger ett stjernekjøp, men jeg syns det blir litt drøyt å kalle SAF sine kjøp latterlige..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...