Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dere om det.

Når det kommer til keepre, så har vi en fordel i at VDS spiller sin siste sesong, mens Cech ikke er fylt 30 enda.

Og ikke minst, du glemte Zhirkov. Han spiller på hele venstrekanten. Og hvor har du det fra at Mancienne er på vei bort?

 

Ikke noen fordel i dag. Sikkert en fordel i fremtiden.

 

Angående Evra så vil jeg si at det er en markant forskjell på han og Cole også. Om han er verdens beste er jeg ikke så sikker på.

 

Vi er bedre defangsivt og Chelsea er bedre på midtbanen og offangsivt. Anelka og Drogba er betydelig bedre enn Rooney og Berbatov.

Hvordan kan du si at Drogba/Anelka er bedre enn Rooney og Berba? Ser du deg blind på antall mål nå?

Lenke til kommentar

Ikke blind på det, men mål er viktig i fotball. Jeg ser også på målteften begge spillere har. Hvor mye farligere det er med en gang de har ballen. Jeg ser på Drogba sin evne til å tilpasse seg en spisspartner, samme hvem han er, og at han også takler å spille alene. Han kan både brukes som oppspilspungt og i bakrom.

Lenke til kommentar
Vent, alle snakker som om Obertan allerede er Utd spiller men jeg finner ingenting hverken på BBC, manutd.com eller Sky Sports? Hva skjer?

 

Gabriel Obertan (MF) (Bordeaux) (confirmed) (2013*)

 

Coccamocca's tråd på united.no forumet.

 

Hans ord er lov. Når han treffer så og si 98 % av gangene før pressen så stoler jeg på han. Han hadde både Owen bekreftet og Valencia før de ble bekreftet, og han meldte om interessen for Owen før det kom på nyhetsidene.

Lenke til kommentar

Det har han vel aldri sagt, uansett er han veldig pålitelig.

 

Men Obertan, jeg er veldig skeptisk. Å til 3£mill? Er han ikke verdsatt til mer? Isåfall hvorfor så lavt. Ser våre speidere noe Blanc ikke har sett over flere år? Jeg stoler på Sir Alex, igjen et kjøp vi ikke satser noe på. Men det tar opp plass.

Lenke til kommentar

Det var ikke i rykte tråden hans, men i Ribery tråden, og jeg er sikker på at det var ment som en spøk. Han har jo tilgang til mye lenge før oss "vanlige" og har aldri hatt Ribery (bekreftet) for noen. Jeg stoler ihvertfall på han, men andre kan gjerne la være å tro på det. Alt jeg vet er at jeg flere ganger nå har sett han treffe på overganger før media har.

 

Det er litt rart at han er så billig, men det må være noe SAF/speiderene våre ser som ingen andre ser. For Blanc sier jo selv at de ikke har klart å utvikle han.

Endret av Wisbatov
Lenke til kommentar

Som sagt, han imponerte ikke så heftig i Toulon turneringen og jeg er veldig skeptisk. Prisen hjelper heller ikke, selvom det kan selvfølgelig bli et fantastisk kjøp. Her er det bare å håpe på det beste og at speiderne våre + Fergie vet hva de gjør, noe de/han vanligvis gjør.

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Rooney/Berbatov og Anelka/Drogba er veldig forskjellige spisspar. Hvem som er best avhenger av formen. Rooney er nok den beste av de fire, men hvem som er best av Berba og Anelka/Drogba varierer nok veldig av dagsformen.

Anelka er helt klart den beste spissen her, hvem ble toppscoren i PL??ANELKA,.Rooney hadde 12 mål, og det er like mye som vår midtbane spiller Lampard hadde,.Så i mine øyne Anelka-Drogba er bedre enn Rooney-Berba,.

 

Når dt gjelder Vds vs Chech, så kan vi jo se på statistikken fra ifjor begge slapp inn 24 mål, altså like mye, og med tanke på Chech er yngre enn Vds så vil jeg heller ha Chech på laget enn Vds,.

 

Terry er desidert den beste forsvarspilleren synes nå jeg, men Vidic-Ferdinand har hatt en bra sesong sammen,.

 

Evra-Cole, er ikke de største forskjellen på disse to, men jg liker jo da Cole bedre,.

 

Bosingwa helt klart bedre enn deres høyreside, kanskje vi også får Maicon :nei:

 

Midtbanen vår også bedre Lampard-Essien

Endret av PrettyBoy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...