Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Det er helt feil tankegang å kjøpe erstatterne NÅR andre forsvinner. Erstatterene skal handles 1-2 år før de de erstatter legger opp.

 

Feks har vi handlet rafael for neville, andersson for scholes (Min mening ang hvem de erstatter).

Endret av Alastor
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS

Foster for VDS.

 

Neville, VDS, Scholes og Giggs har vel egentlig arvtakere, så det blir kun forsterkninger som blir hentet tror jeg.

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke nødvendigvis vi vil gjøre det bedre, Limbeck da det er vanskelig å gjøre det like godt som vi har gjort de siste sesongene, men det jeg derimot tror er at laget kommer til å spille bedre. Jeg regner nå med at Wazza kommer til å spille hovedrollen neste sesong, og angrepet blir mye mer dynamisk med flere spillere som får avslutte. Ronaldo scorte haugevis av mål, men vi må ikke glemme at han også var den spilleren i PL som avsluttet desidert mest. Jeg blir litt smålei alt dette styret om at vi må hente en stjernespiller. Hvis vi får Obertan nå så har vi en komplett stall. Jeg tror Nani får sitt store gjennombrudd neste år.

Lenke til kommentar

Ser at mange ønsker seg en klassespiller før sesongen sparkes i gang. Personlig går jeg ikke å håper på noe slikt når en ser hvilke summer som går i omløp. Skal en ha en slik spiller må man ut med £30-£50 millioner, noe som strider mot all fornuft! Det siste jeg leste var at Bayern krever £70 mill. for Ribery. Samtidig går det rykter om Agüero kan gå for £45 mill. og Huntelaar for £20. Ingen av de nevnte spillerne er verdt slike summer, og om noen skulle mene det så bør de revurdere sitt syn på penger.

 

Personlig ble jeg ikke skuffet da Benzema gikk til Real når vi selv slapp å bruke £38 mill. Priser meg lykkelig over at det er the Sun som skriver at vi ha lagt inn bud på £20 mill for Huntelaar.

 

Er mye snakk om at vi trenger en klassespiller. Men hva er egentlig en klassespiller? Virker for meg som om mange her inne ønsker seg et stort navn. For meg er ikke Huntelaar en klassespiller, men han har et stort navn. For meg er Owen en klassespiller, til tross for at han ikke har samme status som for 5 år siden. Jeg er overlykkelig over at vi sparer £30-£40 mill. på å signere Owen gratis. I tillegg ser vi ut til å signere Obertan for ysselige £3 mill. Noe som kan vise seg å bli et røverkjøp.

 

Ettersom det virker som de store navnene ikke er tilgjengelige for oss denne sommeren synes jeg vi skal vente til neste overgangsvindu og heller bruke månedene fremmover til å finne den rette spilleren i stedet for å svi i flere millioner på et hastekjøp.

Lenke til kommentar
Jeg tror ikke nødvendigvis vi vil gjøre det bedre, Limbeck da det er vanskelig å gjøre det like godt som vi har gjort de siste sesongene, men det jeg derimot tror er at laget kommer til å spille bedre. Jeg regner nå med at Wazza kommer til å spille hovedrollen neste sesong, og angrepet blir mye mer dynamisk med flere spillere som får avslutte. Ronaldo scorte haugevis av mål, men vi må ikke glemme at han også var den spilleren i PL som avsluttet desidert mest. Jeg blir litt smålei alt dette styret om at vi må hente en stjernespiller. Hvis vi får Obertan nå så har vi en komplett stall. Jeg tror Nani får sitt store gjennombrudd neste år.

Er veldig enig med det du skriver her Wis. Tror at Nani muligens vil få sitt gjennombrudd denne sesongen etter å hatt to år på å tilpasse seg. Nani mangler virkelig fotballforståelse, og jeg kommer ikke på mange spillere som tar flere dumme valg i løpet av en kamp enn han. Det jeg tror kan slå positivt ut for ham denne sesongen er at det er mindre forventninger til ham samtidig som Ronaldo er borte. Jeg tror Nani, som den ballkunstneren han er, har hatt et lite behov for å prøve å vise seg fram i skyggen av Ronaldo. Med Ronaldo i Madrid så vil Nani få flere sjanser, samtidig som han ikke vil spille annen fiolin i samme grad som før.

Lenke til kommentar
Jeg ble også overrasket, men det er en stor mulighet for ham til å få spille i en av de beste klubbene i verden. Manchester United har fulgt ham lenge, og vil prøve å utvikle ham videre, noe Lorient og Bordeaux har mislyktes med å gjøre", sier Bordeaux-manager Laurent Blanc i en kommentar. "Han har virkelig potensialet, men han må også takle de mentale utfordringene som kommer til å møte ham. Først da kan han bevise sin virkelige verdi som fotballspiller".

 

Vi får se om vi klarer det da. Jeg har stor tro på trenerapparatet vårt.

 

EDIT: Rettet skrivefeil som irriterte meg.

Endret av Wisbatov
Lenke til kommentar
Vi har uansett den sterkeste stallen i PL med bedre spillere enn rivalene våre i nesten alle posisjoner, samt den bredeste stallen.

 

Helt uenig.

Utdype? Chelsea du mener har bedre stall? Enig i såfall.

 

Og siden du er her, vi venter fortsatt på YNWA.

 

Tenker på Chelsea ja. Ligaen kunne fort endt anderledes hadde Hiddink vært der fra starten av. Bedre bredde, og bedre spillere. Hvertfall på midtbanen. Det er det ingen tvil om.

 

YNWA kommer den, må bare få tak i mikrofon.

Lenke til kommentar

 

...Jeg blir litt smålei alt dette styret om at vi må hente en stjernespiller. Hvis vi får Obertan nå så har vi en komplett stall. Jeg tror Nani får sitt store gjennombrudd neste år.

 

 

Ser at mange ønsker seg en klassespiller før sesongen sparkes i gang. Personlig går jeg ikke å håper på noe slikt når en ser hvilke summer som går i omløp. Skal en ha en slik spiller må man ut med £30-£50 millioner, noe som strider mot all fornuft! Det siste jeg leste var at Bayern krever £70 mill. for Ribery. Samtidig går det rykter om Agüero kan gå for £45 mill. og Huntelaar for £20. Ingen av de nevnte spillerne er verdt slike summer, og om noen skulle mene det så bør de revurdere sitt syn på penger.

 

Personlig ble jeg ikke skuffet da Benzema gikk til Real når vi selv slapp å bruke £38 mill. Priser meg lykkelig over at det er the Sun som skriver at vi ha lagt inn bud på £20 mill for Huntelaar.

 

Er mye snakk om at vi trenger en klassespiller. Men hva er egentlig en klassespiller? Virker for meg som om mange her inne ønsker seg et stort navn. For meg er ikke Huntelaar en klassespiller, men han har et stort navn. For meg er Owen en klassespiller, til tross for at han ikke har samme status som for 5 år siden. Jeg er overlykkelig over at vi sparer £30-£40 mill. på å signere Owen gratis. I tillegg ser vi ut til å signere Obertan for ysselige £3 mill. Noe som kan vise seg å bli et røverkjøp.

 

Ettersom det virker som de store navnene ikke er tilgjengelige for oss denne sommeren synes jeg vi skal vente til neste overgangsvindu og heller bruke månedene fremmover til å finne den rette spilleren i stedet for å svi i flere millioner på et hastekjøp.

 

 

100% enig i begge inleggene. Skjønner ikke alt maset. Med Obertan nå, er overgangsvinduet perfekt spør du meg.

Lenke til kommentar

Mange på MUTV vil at Owen skal bli matchvinner på Anfield. Det er nesten litt for stort til at det ikke kan skje vel? Det er litt for perfekt. Sånn som at Giggs scårer og sikrer ligamesterskapet i den kampen han tangerte Charlton og ble Manchester United mestspillende spiller sammen med han.

 

Det er bare ting som er for perfekt til at det ikke kan skje.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...