Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jaja, greit å ha det bekreftet. Føler meg pesimistisk over signeringen men man vet aldri.

 

Ikke det at jeg så turneringen, men du sa han ikke imponerte deg i Toulon turneringen, men samtidig ble han kåret til den mest verdifulle spilleren i turneringen (mange mener vel at Buenanotte fortjente den). Kan du forklare meg hva det var som gjør at du er pessimistisk over denne overgangen?

 

Leste forresten at Douglas Costa ville at Gremio skulle være mer fleksible når det gjelder oss, og samtidig så melder Coccamocca i dag dette:

 

Douglas Costa (MF) (Gremio) (*pending negotiations) (2014*)

 

Hvis dette er riktig så blir det virkelig flust av vinger neste sesong, og jeg elsker vinger så det gleder meg.

Lenke til kommentar

Altså, han så spennende ut til tider men hadde veldig ofte lite "end-product". Men, jeg kan se grunnen til at vi har kjøpt han og jeg er sikker på at han kan bli bedre, er jo ganske ung. Når vi i tillegg har en som er litt av det samme i Nani, så ser jeg på det slik at det blir et kjøp hvor det blir litt gambling men det er jo greit det. Også er det litt merkelig at han ikke fikk plass i Bordeaux en gang og måtte lånes ut. Uansett, han kom til rette klubben, for nå kan han utvikles på den rette måten og er han god nok så kan han bli stor for oss. Utd er en klubb som kan det å "lage" gode vinger, ihvertfall.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...