Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-EIV2CS

Ronaldo er ferdig i United, er det så vanskelig å innse? Så lenge han ikke snakker bais om United, så har vi ingenting å klage på. Han kyssa United-drakta mange ganger, uten at Sporting ble sure.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS

Værsågod å forvent, men ikke kom her å si å kysse klubbens emblem er det samme som å pisse på United. Må være helt jævlig deilig å være midtpunktet for 70.000.

Lenke til kommentar
Det er vanskelig for noen her inne å forstå at Manchester United ikke er favorittklubben til hver eneste spiller vi har/har hatt i klubben. Jeg er helt sikker på at det er flere i stallen vår som ikke har United som favorittklubb.

 

Jeg ser det på denne måten, det kalles å respektere klubben som han kom i fra, som faktisk har gjort han til den spilleren han er i dag som gjorde at han fikk muligheten til å spille for favoritt klubben sin.

 

Er nok mange som ikke har United som favoritt klubb når de vokste opp, Solskjær var jo Liverpool fan. Så det har jeg faktisk ikke noe problem med, så lenge de faktisk gir alt for klubben når de spiller der.

Endret av Manx
Lenke til kommentar

Sporting skal ha minst like mye av æren for at Ronaldo er den han er i dag som oss. Det var hos oss han blomstret til å bli verdens beste fotballspiller, men talentet var så stort at han antagelig hadde blitt plukket opp av en annen storklubb og utviklet seg like mye der. Jeg synes at han har vist oss den respekten vi fortjener ved å takke supporterene i intervju, og spise middag med Fergie. Nå må vi godta at han får drømmen sin oppfylt å får ikle seg den helhvite drakta og spille på Santiago Bernabeu.

Lenke til kommentar
Sporting skal ha minst like mye av æren for at Ronaldo er den han er i dag som oss. Det var hos oss han blomstret til å bli verdens beste fotballspiller, men talentet var så stort at han antagelig hadde blitt plukket opp av en annen storklubb og utviklet seg like mye der. Jeg synes at han har vist oss den respekten vi fortjener ved å takke supporterene i intervju, og spise middag med Fergie. Nå må vi godta at han får drømmen sin oppfylt å får ikle seg den helhvite drakta og spille på Santiago Bernabeu.

Så enig, så enig! Nå får vi inn nye spillere vi kan få opp i verdenstoppen, har tro på Valencia, tror han kan bli årets spiller!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...