Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Owen slår nok opp en skade rett før Liverpool-kampen.

Jeg kan selvfølgelig ikke si imot at Owen er mye skadet, men må si meg enig i utsagnet til Peter Beardsley. Han sier at skadene Owen har hatt hat alle vært alvorlige og kan Owen kan ikke klandres. Det er ikke skader som stadig kommer tilbake som f.eks. er tilfellet med Giggs' hamstring. Hvis bare Owen kommer tilbake i toppform så frykter jeg ikke at han skal bli en ny Saha.

Endret av steen_jadd
Lenke til kommentar

Keeper:

Cech

Turnbull

Hilario

Sebek

 

vs

 

Keeper:

Van Der Sar

Foster

Kuszczack

Zieler

Heaton

Amos

 

Her mener jeg det er vi som kommer ut seirende. Cech har ikke overbevist meg om at han er noe bedre enn VDS de siste sesongene, og jeg mener vi har bedre back - up i Foster og Kuszczack.

 

Forsvar:

Ivanovic

Cole

Carvalho (på vei bort)

Bosingwa

Terry

Alex

Belletti

Mancienne

Ferreira

 

vs

 

Forsvar:

Neville

Evra

Brown

Ferdinand

Vidic

Fabio

Rafael

Eckersley

Evans

O'Shea

Simpson

Chester

Cathcart

De Laet

 

Vi har større bredde enn Chelsea her og når det nå ser ut som Carvalho forsvinner til Inter så synes jeg stopperparet vårt virker mye sterkere med Vidic - Ferdinand mot Terry - Alex. Jeg mener fortsatt vi har verdens beste stopperpar. Evra er bedre enn Cole. Bosingwa er bedre enn Neville/Rafael/Brown, men samtidig blir de betraktelig svekket offensivt hvis Bosingwa skulle bli skadet. Jeg synes vi virker klart sterkere enn Chelsea defensivt.

 

Midtbane:

Essien

Lampard

Mikel

Ballack

Malouda

Cole

Stoch

Deco (på vei bort)

Zhirkov

 

vs

 

Midtbane:

Giggs

Scholes

Hargreaves

Carrick

Gibson

Anderson

Fletcher

Valencia

Nani

Obertan (jeg ser på han som så godt som bekreftet)

Park

Tosic

Hewson

Cleverly

Gray

C Evans

Drinkwater

James

 

Sentralt har de Ballack, Lampard, Mikel, Essien (og Belletti) mot Carrick, Hargreaves, Scholes, Giggs, Anderson, Fletcher og Gibson. Her har de de beste spillerene i Essien og Lampard som ingen av våre kan utklasse pdd., men vi har mer bredde og tåler flere skader/tettere kampprogram enn Chelsea. På kant er det Cole, Malouda, Zhirkov (og Kalou) mot Nani, Park, Valencia, Tosic og Obertan.

 

 

Spiss:

Shevchenko

Di Santo

Drogba

Pizarro

Kalou

Sinclair

Anelka

Sturridge

 

vs

 

Spiss:

Owen

Rooney

Berbatov

Welbeck

Macheda

Brandy

Campbell

Manucho

 

Jeg mener Rooney - Berbatov er bedre enn Drogba - Anelka. Shevchenko og Pizarro tror jeg forsvinner eller sliter benk store deler av neste år. Sturridge ligger litt foran Welbeck/Macheda, mens jeg tror Owen vil få en bedre sesong enn Kalou.

 

Eksempel: Forsvinner/Svært lite spilletid

Eksempel: Lite spilletid/ikke naturlig førstevalg

 

Jeg mener helt klart at vi har en bedre bredde i stallen enn Chelsea. De er kanskje bedre enn oss sentralt, men jeg mener vi er bedre eller like gode (les: kant) på alle andre områder.

Endret av Wisbatov
Lenke til kommentar
Dere om det.

Når det kommer til keepre, så har vi en fordel i at VDS spiller sin siste sesong, mens Cech ikke er fylt 30 enda.

Og ikke minst, du glemte Zhirkov. Han spiller på hele venstrekanten. Og hvor har du det fra at Mancienne er på vei bort?

 

Ikke noen fordel i dag. Sikkert en fordel i fremtiden.

 

Angående Evra så vil jeg si at det er en markant forskjell på han og Cole også. Om han er verdens beste er jeg ikke så sikker på.

 

Vi er bedre defangsivt og Chelsea er bedre på midtbanen og offangsivt. Anelka og Drogba er betydelig bedre enn Rooney og Berbatov.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar
Eksempel: Forsvinner/Svært lite spilletid

Eksempel: Lite spilletid/ikke naturlig førstevalg

 

Legg merke til /. Jeg tror da ikke at Mancienne forsvinner, men jeg tviler sterkt på at han får noe særlig med spilletid. Det skal bare nevnes at så vidt jeg vet så har ingen troverdige kilder meldt at dette blir VDS sin siste sesong, selv om det virker sånn. Han sa vel at han ville vurdere sin fremtid ved juletider sist.

 

Zhirkov glemte jeg bare i farten, og jeg er forresten uenig med Limbeck når han sier Drogba/Anelka er langt bedre enn Rooney/Berbatov. Jeg tror vi kommer til å se et langt bedre spisspar fra United sin side når sesongen begynner.

Endret av Wisbatov
Lenke til kommentar
Cech har tapt seg de to-tre siste årene mener nå jeg, selv om han er betraktelig yngre enn VDS.

Han viser da gamle takter av og til, og har såpass mange år igjen at jeg er sikker på at han finner superformen igjen. Å forvente at han skal prestere like bra som i 04-05-sesongen bestandig er tafatt. Det blir som de som kritiserer Ronaldo for ikke å holde samme nivå som forrige sesong...

Lenke til kommentar
Rooney/Berbatov og Anelka/Drogba er veldig forskjellige spisspar. Hvem som er best avhenger av formen. Rooney er nok den beste av de fire, men hvem som er best av Berba og Anelka/Drogba varierer nok veldig av dagsformen.

 

Alle disse sammenligningene avhenger mye av dagsformen såklart, dog jeg vil si at Anelka og Drogba leverte mere forrige sesong enn Rooney og Berbatov.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...