Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Håper dette skjer med han, verdens beste til årets flopp. Kvalmt å se han i RM trøya.

Det håper jeg virkelig ikke. Jeg ønsker han all lykke. Han spilte 6 fine år i United- trøya. At han alltid har ønsket å spille i Real- trøya syntes jeg alle skal respektere. Om jeg hadde spilt i f.eks Barcelona så ville jeg hatt en større drøm om å spille i United, selvom United hadde vært hakket dårligere enn Barca.

 

Lykke til Ronaldo. Takk for, stort sett, 6 fantastiske år. Det var rart å se deg i Real Madrid drakt.

 

Real Madrid kan rykke ned for min del, men jeg bærer intet nag til Ronaldo.

Lenke til kommentar
Du håper karrieren hans går til helvette fordi han kysset emblemet til favorittklubben sin..? Jeg skjønner ikke logikken.

Raste har bare fått i seg en Smirnoff og begynner å bli lettere beruset mens han irriterer seg over helten sin som fikk han til å holde med United :)

 

Hehe, no offence, Raste. Er bare så lenge siden jeg har vært frekk mot deg :innocent::)

Lenke til kommentar
Du håper karrieren hans går til helvette fordi han kysset emblemet til favorittklubben sin..? Jeg skjønner ikke logikken.

Nei, det var bare noe jeg tok med. Jeg håper rett og slett at han får en råtten karriere nå, men jeg vil takke han for det han gjorde i klubben.

 

 

Zalt, han har aldri vært min helt, og det ordet bør du merke før du sier noe :)

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hvorfor man skal grine over at han kysser Real Madrid - emblemet. Vi var aldri hans favorittklubb, og det må noen her inne innse. Kysset han forresten noen gang emblemet vårt? Jeg tror ikke det, og slik jeg ser dette er det ikke noe problem. Gutten fra Madeira ga oss mange gode år, og vi bør være glade for at vi fikk ha verdens beste fotballspiller i klubben vår. Jeg tror han kommer til å lykkes stort i Spania og unner han det.

 

Tevez kan som nevnt gjøre hva han vil. Jeg er smålig irritert på han, og håper som vanlig at City rykker ned.

Lenke til kommentar

Ronaldo sa ikke ett ord om Manchester United når han holdt tale der som f.eks David Beckham gjorde når han ble presentert der og som Valencia har gjort etter han ble Utd-spiller (om Wigan). Alt som ble vist av han var jo videoer av han i Utd som en slags promo for han selv, men så nevner han ikke klubben i talen og heller får alle supporterne til å si Hala Madrid samtidig som han etter han teller til tre og ler.

 

Ser ut som vårt lag nå uten Tevez og Ronaldo er "perfekt" på mange mange måter, eneste er vel kvaliteten vi må erstatte på en eller annen måte.

Lenke til kommentar

Jeg synes forsåvidt det er greit at spillere ikke snakker om deres tidligere klubb til deres nye supportere. Jeg regner med at Tevez ikke skal bable om hvor "fælt" han hadde det i Manchester United, og bryr meg egentlig ikke nevneverdig om Ronaldo nevner oss for Real Madrid supporterene når han har takket Fergie og supporterene våre. Jeg er glad for at vi fikk såpass mye for Ronaldo, og at det viste seg ganske fint at Tevez forsvant også (han ville uten tvil ha klaget mer neste sesong hvis Berba - Roon var skadefrie). Nå ser det ut til at vi får Obertan, og da tror jeg vi kan være fornøyde med transfersommeren. Husk at Ronaldo ikke var en stjerne når han kom, og at vi lager stjerner. Talenter er fint :)

Lenke til kommentar
Han er til å pisse på.

 

Skulle til å poste det bildet jeg også, han kunne faen meg like godt ha stått og pisset på united drakta, kvalmt!

 

Jeg var til på vei til å snu litt etter å ha lest det han sa om Ferguson og hvordan de hadde spist middag sammen for litt siden osv. Men nå er jeg tilbake igjen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...