Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke prøv å påstå at Chelsea bare satsa på CL, ett lag som Chelsea går for å vinne PL akkurat som United gjør. Blir bare latterlig å si at ett av verdens beste lag ikke går får å vinne ligaen i landet sitt.

 

Ser nå at det du skrev var med litt ironi :)

Endret av krissttian
Lenke til kommentar

Både Rio og Vidic er bedre enn Terry. Carvalho er bedre enn Terry også. Terry går i krigen og vinner dueller. Men har ikke like bra hode som Rio, å er langt fra så duellsterk som Vidic. Vidic er vel i mine øyne den beste stopperen i verden for øyeblikket, å det beviser jo Clean sheeten vår i år langt på vei. Vidic var helt stål. Rio hadde en god sesong, men jeg har sett han bedre. Det var Vidic og Evans som imponerte i år. Det var Vidic som vant ligaen for oss om man skal peke på enkeltspillere, ikke Ronaldo.

 

Anelka den beste spissen? Hmmm. Greit han scoret mye mål, men han hadde lite skader og spilte mye. Rooney hadde skader, samt måtte spille ving og tilbaketrukken. I tillegg var han servitør for Ronaldo. Jeg mener Rooney helt klart er den beste av de 4.

Lenke til kommentar

Personlig så er jeg glad dere ikke fikk Torres for 2 år siden.

 

Rooney er helt klart best av de 4 som ble nevnt, men imo er Torres bedre som spiss vell og merke. Rooney gjør mye som gir mer rom og sjanser for andre spisser, og han og torres sammen kunne blitt ekstremt farlig.

 

Men, heldigvis kom Torres til oss :)

Lenke til kommentar

Det er ikke noen tvil om at Vidic er den beste midtstopperen, det kan man jo bare se på at all den skryten han har fått av alle eksperter og den rekka uten mål innsluppet. Men Terry og Rio vil jeg ikke gå inn i en diskusjon på, jeg må nesten si at de to er veldig gode midstoppere.

 

Hvem som er den beste spissen er litt vanskelig å si, jeg tror vi vil få svar på hvor god Rooney er på topp denne sesongen. Men med United hjerte så må jeg nok si Rooney :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Rooney/Berbatov og Anelka/Drogba er veldig forskjellige spisspar. Hvem som er best avhenger av formen. Rooney er nok den beste av de fire, men hvem som er best av Berba og Anelka/Drogba varierer nok veldig av dagsformen.

Anelka er helt klart den beste spissen her, hvem ble toppscoren i PL??ANELKA,.Rooney hadde 12 mål, og det er like mye som vår midtbane spiller Lampard hadde,.Så i mine øyne Anelka-Drogba er bedre enn Rooney-Berba,.

 

Når dt gjelder Vds vs Chech, så kan vi jo se på statistikken fra ifjor begge slapp inn 24 mål, altså like mye, og med tanke på Chech er yngre enn Vds så vil jeg heller ha Chech på laget enn Vds,.

 

Terry er desidert den beste forsvarspilleren synes nå jeg, men Vidic-Ferdinand har hatt en bra sesong sammen,.

 

Evra-Cole, er ikke de største forskjellen på disse to, men jg liker jo da Cole bedre,.

 

Bosingwa helt klart bedre enn deres høyreside, kanskje vi også får Maicon :nei:

 

Midtbanen vår også bedre Lampard-Essien

Og alikevell var det siste kampen(e) som skilte han fra vingen vår. Anelka er alt for ustabil til at jeg vil ha han på noe lag, rett og slett gambling. Hvem som er yngst har lite å si, når vi sammenligner årets tropp, det er det samme som å si at vi har mye bedre spisser pga talentene Welbeck og Macheda. Terry desidert best? Hvorfor har Vidic da fått priser i søkk og kav? Ikke trenger vi spyttere på et lag heller. Ikke de største forskjellene, men Evra er bedre, noe du bør se uten at jeg kommer med argument. Brown i ubersesongen til Ronaldo var på godt på høyde med dagens Bosingwa, men det blir gambling det også. Sentralt bedre ja, men Essien har vært mye skada.

 

Personlig så er jeg glad dere ikke fikk Torres for 2 år siden.

 

Rooney er helt klart best av de 4 som ble nevnt, men imo er Torres bedre som spiss vell og merke. Rooney gjør mye som gir mer rom og sjanser for andre spisser, og han og torres sammen kunne blitt ekstremt farlig.

 

Men, heldigvis kom Torres til oss :)

Bytte med Berba? :)

Lenke til kommentar
Rooney/Berbatov og Anelka/Drogba er veldig forskjellige spisspar. Hvem som er best avhenger av formen. Rooney er nok den beste av de fire, men hvem som er best av Berba og Anelka/Drogba varierer nok veldig av dagsformen.

Anelka er helt klart den beste spissen her, hvem ble toppscoren i PL??ANELKA,.Rooney hadde 12 mål, og det er like mye som vår midtbane spiller Lampard hadde,.Så i mine øyne Anelka-Drogba er bedre enn Rooney-Berba,.

 

Når dt gjelder Vds vs Chech, så kan vi jo se på statistikken fra ifjor begge slapp inn 24 mål, altså like mye, og med tanke på Chech er yngre enn Vds så vil jeg heller ha Chech på laget enn Vds,.

 

Terry er desidert den beste forsvarspilleren synes nå jeg, men Vidic-Ferdinand har hatt en bra sesong sammen,.

 

Evra-Cole, er ikke de største forskjellen på disse to, men jg liker jo da Cole bedre,.

 

Bosingwa helt klart bedre enn deres høyreside, kanskje vi også får Maicon :nei:

 

Midtbanen vår også bedre Lampard-Essien

 

Så du sier at Chelsea har et bedre lag enn oss på alle plasser? Anelka hadde et mål mere enn en av våre midtbanespillere

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...