Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

City har jo lagt inn budd på Eto,så om Berbatov va slutten på leken for Tevez i United,så hva pokker er Eto'o da? Slutten før Tevez rekker og begynne engang.

Kan ikke se for meg at han drar til City,Liverpool har ivertfall ikke lyst å betale blodpris(og blodlønn) for disneyfiguren der.

 

Chelsea trenger han heller egenentlig ikke(ikke at det har stoppet chelsea før da)

Drar sikkert til Tyskland,eller et mindre engelsk lag. Tottenham eller Fulham.

Lenke til kommentar

Han nærmer seg 40 så det er vel rett og rimelig at tankene går den veien, han tenkte vel på det etter denne sesongen også hvis jeg ikke husker helt feil.

 

En stort keeper med en fantastisk karriere bak seg, skulle bare ønske at vi hadde fått han i 2001 når han gikk til Fulham, Ferguson var vel en dag (eller en uke) for sent ute den gangen og han hadde alt sagt ja til Fulham :(

 

At han er den beste keeperen vi har hatt siden Peter den store er det ingen tvil om!

Lenke til kommentar

Han kostet oss vel £2 millioner, når det er snakk om de summene så er det vel bare Cantona (£1,1m) og Solskjær (£1,5m) som kanskje blir sett på som bedre kjøp.:)

 

Edit:

 

Må kjøre en liten edit på denne, vi fikk jo Scmeichel for småpenger i forhold til de tre over, £530,000 :)

Endret av Manx
Lenke til kommentar

"Familien min vet hvor mye jeg led i United. Jeg klarte ikke glemme smerten når jeg kom hjem etter kamp eller trening. Det var ikke bra og jeg overførte skuffelsen min til dem," sier Tevez.

 

Fra United.no, trenger vel ikke å skrive hvem det er som kommer med den uttalsen?

 

Det må ha vært for jævlig å spille for oss 2 seriemesterskap, CL, LC, Verdensmester for lag, jeg synes synd på spillere som får den mulighenten. Er jo godt at han går til City sånn at han slipper å oppleve dette igjen!

Lenke til kommentar

Ja fy faen for en tortur, det gikk fra en klubb han elsket til å være en klubb som han fremstiller som sovjet på noen få måneder. Det viser seg jo til syvende og sist at det er en person i Tevez verden. Å det er han selv. Berbatov og Rooney tåler benken, Tevez gjør ikke. Trodde aldri dette skulle skje, men jeg har nå mer respekt for Ronaldo enn Tevez. Godt jobba Tevez.

 

Ronaldo vil jeg savne, deg? Nope.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Satse på at Tevez får
fra Neville og Giggs.

 

Liker svært dårlig hvordan han har oppført seg i det siste. :nei:

 

Apropos det klippet: Hvordan ser United-supportere på Schmeichel egentlig?

Lenke til kommentar

Peter den store er fremdeles Peter den store!

 

Men han gikk jo aldri direkte til City, han var jo innom et par klubber i mellomtiden, så det har vel litt med saken og si. Han har heller aldri sakt et vondt ord om klubben.

Endret av Manx
Lenke til kommentar
Satse på at Tevez får
fra Neville og Giggs.

 

Liker svært dårlig hvordan han har oppført seg i det siste. :nei:

 

Apropos det klippet: Hvordan ser United-supportere på Schmeichel egentlig?

At the great Dane valgte å gå til City på hell av sin karriere kan godtas. Jeg likte det ikke. Men i mangel på bedre alternativer så skjønner jeg at han ville spille i Premier League en sesong til. Det samme gjelder Andy Cole. Disse har faktisk også spilt seg til respekt, å fortsatt vist respekt for klubben i ettertid. I tillegg var vel sønnen til Schmeichel i City på den tiden også. Det var hvertfall noe med sønnen og ungdomsakademiet.

 

Men jeg liker ikke at de går til City nei, å jeg vil heller ikke hate Tevez om han gjør det. Selv om det blir noe helt annet å avslå et kontraktsforlag fra United for å gå til City. Det blir noe helt annet, å Tevez mister all min respekt. Den som er igjen hvertfall.

Lenke til kommentar
Satse på at Tevez får
fra Neville og Giggs.

 

Liker svært dårlig hvordan han har oppført seg i det siste. :nei:

 

Apropos det klippet: Hvordan ser United-supportere på Schmeichel egentlig?

 

Ingenting vondt om Peter. Hedersmann.

 

Han var jo innom Sporting og Villa, før han tok et siste år i City. Og når man ser på alt han gjorde for klubben, så kan jeg ikke ha noe i mot han.

Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...