Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Buddist Limbeck strikes again. I love all the creatures of the world, may they be scousers or blues anyday.

 

Jeg velger å ta det som et komplemang jeg. :)

 

At Bemzema drar til Real tror jeg kan slå posetivt ut. Han var sykt overpriset i mine øyne og sjangsene for Huntelaar økte kanskje. Eller kanskje Ruud

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Buddist Limbeck strikes again. I love all the creatures of the world, may they be scousers or blues anyday.

 

Jeg velger å ta det som et komplemang jeg. :)

 

At Bemzema drar til Real tror jeg kan slå posetivt ut. Han var sykt overpriset i mine øyne og sjangsene for Huntelaar økte kanskje. Eller kanskje Ruud

Ja det jo ikke direkte negativt :)

 

Uansett. Benzema. Kan Real Madrid ta seg en bolle? De fucker opp hele transfermarkedet. Gi meg Arteta, Young, Ribery evt Huntelaar.

Lenke til kommentar
jah..... ingen Benzema, hmmm... detta ser jævli mørkt ut, Rooney å (Floppen Berba) på topp, herregud Championship here we come... kanskje litt vel hardt å ta i, men dere skjønner hvordan jeg tenker

3721.jpg

 

Nei jeg skjønner ikke hvordan/om du tenker.

Lenke til kommentar

Zidane har foreslått Benzema for Perez og Valdano siden han fikk jobben som rådgiver, og det begynner å bli en del uker siden.

 

Lurer på hva spanioler som ikke er Real fans synes om måtene skattepengene demmes brukes. Skulle vert sånn i England også. Det største laget har statsbudsjettet å ta av.

Du tror vel ikke på det?

 

Tror ikke dere får handlet inn så mange nye spillere i sommer. Ingen store stjerner i hvert fall. Tviler på at Ribery går til dere også.

Lenke til kommentar

Sendte nettopp et memo til Perez som at United har agenter ute for å se på Frank Strandli. Samt muligheten for å få Gøran Sørloth til å ta ned skoene fra hylla.

 

Edit: Vi kjøper ikke stjerner. Vi lager dem i motsetning til andre.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Sendte nettopp et memo til Perez som at United har agenter ute for å se på Frank Strandli. Samt muligheten for å få Gøran Sørloth til å ta ned skoene fra hylla.

 

Edit: Vi kjøper ikke stjerner. Vi lager dem i motsetning til andre.

Åhåhå, dagens! :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg liker ikke Huntelaar av en eller annen grunn. Føler at han allerede har gjort et valg om at han ikke vil spille for United, da han dro til Real. Høres sikkert fjernt ut, men sånn føler jeg det. Har heller ikke noe tru på at han slår til i United. Jeg håper jeg tar veldig feil om han skulle finne veien til Old Trafford

 

Nå håper jeg egentlig bare på at vi får signert Sergio Aguero, men han ender vel opp i en helt annen klubb.

Lenke til kommentar

Det bør innføres pengegrenser i fotballen, at lag kan holde på sånn som Real gjør i sommer ødelegger sporten. City har også midlene til å gå fullstendig bananas på transfermarkedet, de trenger bare å bli litt mer attraktive for de største spillerne.

 

Fotball har blitt et spill hvor det er om å gjøre å få tak i den rikeste eieren. Har man ikke en rik sjeik/oligark/stat i ryggen skal det mye til for å lykkes, og det er forkastelig. Nei, gi meg siste halvdel av 90-tallet tilbake, da var det i det minste litt fornuft i det som skjedde på markedet. Etter at Real kjøpte Figo har det bare blitt verre.

Lenke til kommentar
Edit: Vi kjøper ikke stjerner. Vi lager dem i motsetning til andre.

 

Det kunne ikke bli sagt bedre... Nevner i fleng; Beckham, V. Nistelroy, C. Ronaldo.. Disse er i allefall de største, har jeg glemt noen sånn i farta?

Sergio Aguero, er en spiller jeg kunne tenkt meg å se i United trøya, men stille meg skeptisk til om han har det som skal til for å bli en hit...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...