Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Real Madrid er skam for fotballen. Skam!

Har ikke mere å si. Er forbannet over at vi tapte kampen for Benzema.

 

Hvis du ikke var klar over det......

Benzema ville aldri til Manchester.Ryktene sier at ManU kom med ett større bud, men Benzema ga beskjed til Lyons ledelse om at han ikke ville dit.

 

Har lest at vi la inn bud på 38 mill. Synes det er for mye jeg så er egentlig mest glad for at han ikke kom. 38 mill er 7 mill mere enn det meste vi har gitt for en spiller.

Lenke til kommentar
Føler det er litt sånn. Store stjerner vil heller andre steder enn til United. Mon tro hvorfor det er slik.

 

Det kan være mange grunner. Været og idyllen har sikkert sitt å si. Mange gode spillere vil gjerne "erobre" flere ting som å lykkes i flere ligaer. Ønsker i familien sånn som med Ronaldo.

 

Pga det første jeg nevner så er det imponerende at PL har vert den beste ligaen i 3-4 år og våre meritter i den ligaen.

 

Det er vel også grunnen til at vi er litt mere en selgende klubb enn det jeg liker. Altså kjøpe billig og selge dyrt.

Lenke til kommentar
Så hvordan i helvete skal han bli fornøyd når han Real Madrid har så mange spisser som antageligvis kommer til å spille isteden for han?

Det jeg også tenker på. Blir utrolig mye suttring og klaging fra benken i år. Hvordan skal de få plass til alle spillerene :p Her blir det har kamp om plassen. Tror de får oppleve en "Tevez ganger 10"

Endret av haddis
Lenke til kommentar

Raul, Benzema, Higuain, Huntelaar. Det er ikke umulig å ha fire spisser hvis Raul benkes i en god del kamper. Raul er en legende, men hvis Huntelaar ikke skal noe sted så må han vel varme benken fremover. Jeg føler dessuten at en stor del av folkene her er litt for paranoide. Det er nok mer tilfeldig at de er ute etter de samme spillerene som oss, da toppklubber med penger generelt er det. Det er ikke så fryktelig farlig at Benzema forsvant for min egen del. Jeg er sikker på at hvis vi graver ordentlig etter andre alternativer så finner vi noe enda bedre. Luckynr7 strikes again ved å kalle Berbatov en flopp.

Lenke til kommentar

Berbatov forsvant helt mot slutten av sesongen, var en stund ca i midten av sesongen der han scorte en del.. Kanskje det var etter straffebommen i FA cupen han sluttet å score, husker ikke helt..Men uansett, den perioden var han god, får vi han slik en hel sesong er han en god spiss..

 

Dette ble vel bare en reprise i hva Stonemeister said..

Lenke til kommentar

Jeg kjenner meget mye frustrasjon etter det ble klart at Benzema gikk til Real.Ikke pga at det var Benzema,den kladden ville jeg ikke se i United drakt uansett,men at markedet er så og si støvsugd for gode nok alternativer.At MUFC i tillegg virker direkte handlingslammet i henhold til å hente store navn som ikke spiller i England,eller er under 20 år/er et talent,frustrerer ennå mer.Er England og Manchester United så lite attraktive?

 

Eneste "lyset i tunnelen" i henhold til gode nok alternativer på topp er Aguero,men jeg er sikker på at vi ikke henter han.

Lenke til kommentar

Vi er nok attraktive nok vi og det er fortsatt tidlig. Hvilke alternativer har blitt støvsugd vekk? Benzema er borte fra markedet, Bayern har signert Gomez. Hvis vi virkelig har lyst til å hente et stort navn så er vel ikke Luis Fabiano umulig å hente, ei heller Dzeko, Huntelaar tror jeg fortsatt man kan ta fra Real Madrid eller mon tro om vi kan gå for Eto'o? Det er nok av alternativer, men spørsmålet er hva vi er ute etter. Aguero blir for lik Rooney for min egen del, og jeg har fått avsmak på argentinsk blod akkurat nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...