Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_5402690,00.html

 

Hvor mange spisser skal et topplag ha? Fortjente du å spille etter dine prestasjoner? Dette beviser jo det jeg sier, han tålte ikke skyggen av de større stjernene.

Idiotisk av Tevez. Etter kjøpet av Berba hadde United tre rene spisser, som i mine øyne er i tynneste laget for å gjennomføre det voldsomme kampprogrammet United hadde sist sesong. Jeg synes SAF rett og slett bevisst la opp til at alle tre, inkludert Tevez, skulle få nok spilletid, og da blir det bare teit det Tevez sier.

Lenke til kommentar

Jeg irriterer meg mer og mer over at Real hiver seg etter spillere som vi viser interesse for. Selfølgelig er mye av det rykter, men jeg har en følese av at Real prøver å forhindre at spillere har lyst til å dra til oss. Det betyr jo at spillere også kan bli veldig mye dyrere for oss enn hva de trenger.

 

Når det er sagt, så håper jeg at vi får noen signeringer av noen slag snart. Bryr meg ikke om det er en stjernespiller eller et talent. Vil at det skal skje noe, sånn at jeg vet at de ikke har sovna der borte i Manchester.

 

Vi sliter litt hvis stjere spillere ikke har noen ønske om å komme til oss. Vi trenger konkurranse innad i troppen slik at vi kan holde oss på det nivået vi er nå.

Lenke til kommentar
Jeg irriterer meg mer og mer over at Real hiver seg etter spillere som vi viser interesse for. Selfølgelig er mye av det rykter, men jeg har en følese av at Real prøver å forhindre at spillere har lyst til å dra til oss. Det betyr jo at spillere også kan bli veldig mye dyrere for oss enn hva de trenger.

 

Når det er sagt, så håper jeg at vi får noen signeringer av noen slag snart. Bryr meg ikke om det er en stjernespiller eller et talent. Vil at det skal skje noe, sånn at jeg vet at de ikke har sovna der borte i Manchester.

 

Vi sliter litt hvis stjere spillere ikke har noen ønske om å komme til oss. Vi trenger konkurranse innad i troppen slik at vi kan holde oss på det nivået vi er nå.

Jeg er veldig enig med det du skriver. Selv om det er veldig tidlig, så har jeg en følelse av at United er litt på defensiven sålangt i overgangsvinduet. De vil med stor sannsynlighet miste to offensive profiler, og må begynne å rasle litt med sablene og kjøpe inn kvalitet. Spesielt på kantene er det tynt.

Lenke til kommentar
Jeg irriterer meg mer og mer over at Real hiver seg etter spillere som vi viser interesse for. Selfølgelig er mye av det rykter, men jeg har en følese av at Real prøver å forhindre at spillere har lyst til å dra til oss. Det betyr jo at spillere også kan bli veldig mye dyrere for oss enn hva de trenger.

 

Når det er sagt, så håper jeg at vi får noen signeringer av noen slag snart. Bryr meg ikke om det er en stjernespiller eller et talent. Vil at det skal skje noe, sånn at jeg vet at de ikke har sovna der borte i Manchester.

 

Vi sliter litt hvis stjere spillere ikke har noen ønske om å komme til oss. Vi trenger konkurranse innad i troppen slik at vi kan holde oss på det nivået vi er nå.

Det samme gjorde Chelsea for noen år siden, visste "interesse" for spillere vi var ute etter. Drev prisene vanvittig høyt. Dette er rett og slett taktikk fra Real sin side. Skulle ikke forundre meg om de ansatte David Gill snart, å vi dermed mister f.eks Benzema av den grunn.

Lenke til kommentar
Jeg irriterer meg mer og mer over at Real hiver seg etter spillere som vi viser interesse for. Selfølgelig er mye av det rykter, men jeg har en følese av at Real prøver å forhindre at spillere har lyst til å dra til oss. Det betyr jo at spillere også kan bli veldig mye dyrere for oss enn hva de trenger.

 

Når det er sagt, så håper jeg at vi får noen signeringer av noen slag snart. Bryr meg ikke om det er en stjernespiller eller et talent. Vil at det skal skje noe, sånn at jeg vet at de ikke har sovna der borte i Manchester.

 

Vi sliter litt hvis stjere spillere ikke har noen ønske om å komme til oss. Vi trenger konkurranse innad i troppen slik at vi kan holde oss på det nivået vi er nå.

Jeg er veldig enig med det du skriver. Selv om det er veldig tidlig, så har jeg en følelse av at United er litt på defensiven sålangt i overgangsvinduet. De vil med stor sannsynlighet miste to offensive profiler, og må begynne å rasle litt med sablene og kjøpe inn kvalitet. Spesielt på kantene er det tynt.

 

Ja, spesielt siden overgangsvinduet ikke har åpnet enda. SAF er vel så vidt meg bekjent fortsatt på ferie, og jeg regner med at det blir mer fart når overgangsvinduet faktisk åpner. Vi har vel uansett så langt fått et bud akseptert på Antonio Valencia, og det har Real Madrid også, dermed blir det opp til spilleren selv å velge klubb. Det skal nevnes at Real Madrid viste interesse for han allerede i vintervinduet. Vi har også sendt en forespørsel til Gremio angående muligheten til å få Douglas Costa over på prøvespill i 20 dager, men dette synes Gremio er uakseptabelt, og mener han holder såpass høyt nivå at prøvespill er uaktelt, noe som i og for seg er forståelig da han sannsynligvis vil figurere på venstrekanten til Gremio en god del i sesongen hvis han ikke skulle forsvinne. Real Madrid har også vist interesse for Karim Benzema, og med tanke på at han er en stjerne på vei oppover er det naturlig ettersom Zlatan er uoppnåelig og Villa ble for dyr. Ribery har jeg egentlig ikke noe tro på at vi har vist interesse for og når han har utelukket England er det naturlig at Real Madrid er ute etter franskmannen med Zinedine Zidane som rådgiver. Jeg synes ikke Real Madrid bevisst går inn for å ødelegge for oss.

 

Angående Tevez - saken så har mannen vist seg som latterlig. Han må ha et litt oppblåst ego hvis han trodde at han alene skulle få spille mye mer. Saha var en kjeks, og vi erstattet kjeksen (som forresten holdt høyere klasse enn Argentineren) med en elegant bulgarer. Dermed skapte vi litt konkurranse samtidig som vi hadde bredde. Når han snakker om at vi kjøpte inn Berbatov for å gjøre jobben han skulle gjøre ... Hva mener han da? Score mål? Tevez er jo ingen målscorer. Skape muligheter for andre? Berbatov har jo vist seg mye bedre her. Jeg kjenner jeg blir gladere og gladere for at vi er kvitt den sutrete karen.

Lenke til kommentar

Overgangsvindauget åpna 1. juni i England, men har vel ikkje åpna endå i Spania. Spanske klubbar kan dermed ikkje fullføre handlar heilt, mens engelske kan.

 

Eller er det slik at det for England åpnar med ein gong sesongen i England er ferdig? Uansett, i England er det åpent.

Endret av TomWhittaker
Lenke til kommentar
Overgangsvindauget åpna 1. juni i England, men har vel ikkje åpna endå i Spania. Spanske klubbar kan dermed ikkje fullføre handlar heilt, mens engelske kan.

 

Eller er det slik at det for England åpnar med ein gong sesongen i England er ferdig? Uansett, i England er det åpent.

 

Det åpner vel 1. Juli i England også, men som nevnt av Points så kan man inngå avtaler før den tid, men overgangen vil ikke ta hendelse før overgangsvinduet har åpnet.

Lenke til kommentar
Overgangsvindauget åpna 1. juni i England, men har vel ikkje åpna endå i Spania. Spanske klubbar kan dermed ikkje fullføre handlar heilt, mens engelske kan.

 

Eller er det slik at det for England åpnar med ein gong sesongen i England er ferdig? Uansett, i England er det åpent.

 

Det åpner vel 1. Juli i England også, men som nevnt av Points så kan man inngå avtaler før den tid, men overgangen vil ikke ta hendelse før overgangsvinduet har åpnet.

 

2. The first Transfer Window in any year shall commence at midnight on the last day of the

Season and shall end on 31st August next if a Working Day or, if not, on the first Working Day thereafter, at a time to be determined by the Board.

 

^^

 

Og Arsenal har jo allereide kjøpt ein spelar, så det må jo vere åpent.

Endret av TomWhittaker
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...