Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tosker. Tevez er og var en fantastisk spiller for dere, med en utrolig moral. Det er veldig tydlig at ting har skjedd bak scenen som dere ikke veit noe om. Dere skal være glad for at dere har hatt en spiller som han. Og det å kalle han, eller noen andre i idrett større idiot enn Ronaldo... vel det sier mer om deg enn noe annet.

Lenke til kommentar
Tosker. Tevez er og var en fantastisk spiller for dere, med en utrolig moral. Det er veldig tydlig at ting har skjedd bak scenen som dere ikke veit noe om. Dere skal være glad for at dere har hatt en spiller som han. Og det å kalle han, eller noen andre i idrett større idiot enn Ronaldo... vel det sier mer om deg enn noe annet.

Jeg har aldri hørt Ronaldo gå ut i offentligheten med sånne kommentarer.

Tevez må jo tro han er verdens beste spiller..

 

Håper han råtner i shitty.

Lenke til kommentar

Det har vært så morsomt å se tc forsvare Tevez gang på gang, og jeg gleder meg like mye til å se det nå. Jeg merker jeg blir kvalm av å ha hatt en sånn sutreunge i klubben. Nå vil han dra til en klubb der han får lov til å være stjernen, men jeg tviler på at han får spille så mange CL - finaler i City. Når han sier "My family knows how much I suffered at United. I could not arrive home after a match or a training session and forget my pain. It was not good and I transmitted all my sadness to them." så er han jo helt idiot. Han fikk spille en god del, og trene med verdens beste klubb. Når han dessuten begynner å snakke dårlig om Ferguson samt antyde at det var pga. han vi har vunnet alle tidligere finaler siden han har vært i klubben så viser det bare at han er en kronidiot.

Endret av Wisbatov
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...