Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De er alle gode nok mener jeg. Nani har vist hva han kan, problemet er bare å få det frem igjen. Park er knallgod og hva Valencia gjør gjenstår å se. Jeg synes ikke vi trenger flere kanter. Lee Martin spiller også bra

 

---------

 

Hvis det er sånn at Ruud vil dra så synes jeg vi kunne gå for han.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Jaja då var sesongens første kjøp i boks. Det skal verte spanande å sjå Valencia i United-drakta og forhåpentligvis lever han opp til dei forventningane dei fleste har til han. Det er nok fortsatt viktig at vi får inn ein eller to spelarar som er meir notoriske målscorerar, for det er absolutt ikkje Valencia. 7 mål på 83 for Wigan og 4 mål på 34 for landslaget er ikkje voldsomt å skryte av. Dette kan sjølvsagt komme seg når han spelar for United, men det spørs nok om ikkje vi må score meir mål frå andre posisjonar enn ving, enn det vi har gjort dei siste sesongane.

Lenke til kommentar

18 (26totalt) Ikkje voldsomt i forhold til sesongen før, men dersom Valencia f.eks ikkje scorar meir enn 5, så er det nokon andre som må score desse måla. Eg trur nok vi må få inn ein spelar til som vi kan forvente ein jamn straum med mål frå. Både Berba og Roon er veldig gode, og det kan godt hende dei kan komme opp mot ca 20 mål kvar, men vi må mest truleg ha enda fleire som også kan komme opp mot eit liknande scoringsnivå

Lenke til kommentar

Håpar virkelig på det. Men det er ikkje nok at Rooney scorar mykje. Når både Ronaldo og Tevez scora ein stor del av måla våra i fjor og ein av spelarane vi har fått inn som erstattar ikkje kan forventas å score veldig mykje, så må andre gjere det. Det er berre det eg vil fram til. Spørsmålet er om vi får inn ein spelar eller to til som kan avlaste Rooney og Berbatov i forhold til å score nok mål. Notoriske målscorarar har vi dessverre lite av akkurat no, sjølv om at det er lov å håpe at ein av dei vi har kan utvikle seg dithen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...