Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Saha hadde høyere klasse enn Tevez, Wisbatov? Ser frem til forklaringen på den der.

Han hadde da det. Dessverre vanskelig å se for dere Pool-supportere da han som regel aldri var på banen. Jeg har fortsatt våte drømmer om en skadefri Saha, så god var han. Og nå kan jeg ikke si jeg er helt komfortabel med spillervurderingene dine da du mener Heinze er en spiller som ville styrket dere.

Lenke til kommentar

Saha er nok den mest talentfulle spissen vi har hatt på lang tid. Hadde alt, skudd, fart og målteft. Samt en fysikk som kun Rooney overgår. Synd skader ødela for han, å han var MYE bedre enn Tevez, Solskjær, Ruud o.l om man tar alt under ett. Husker jeg var sjeleglad når vi fikk han, synd at han var lagd av kjeks.

Lenke til kommentar

Ja, Saha var bedre enn Ruud, og det var også en stor del av grunnen til at Ruud måtte ta farvel må Old Trafford. Saha ble foretrukket fremfor RvN i ligacup finalen (den sesongen vi bare tok ligacupen, var det 04/05 eller 03/04?). Saha var en komplett spiss når han var i form, desverre sto skadene i veien for at han noen gang skulle bli anerkjent som en av verdens beste spisser.

Lenke til kommentar

Saha var i teorien bedre enn Ruud. De få gangene han faktisk presterte var han meget god, men det var med de to tre gangene. Og dermed å kalle han for bedre enn Ruud blir helt feil. Dessuten var det nok ikke at Saha var bedre enn hollenderen grunnen til at han måtte stikke. Det var jo mer at han hadde kommet på kant med Ronaldo. SAF (om jeg ikke husker feil) sa jo selv at Ruud hadde blitt en uromoment for resten av troppen og dermed vraket ham de resterende kampene på slutten av den sesongen før han endte opp i Real.

Endret av Spykar
Lenke til kommentar
Saha var i teorien bedre enn Ruud. De få gangene han faktisk presterte var han meget god, men det var med de to tre gangene. Og dermed å kalle han for bedre enn Ruud blir helt feil. Dessuten var det nok ikke at Saha var bedre enn hollenderen grunnen til at han måtte stikke. Det var jo mer at han hadde kommet på kant med Ronaldo. SAF (om jeg ikke husker feil) sa jo selv at Ruud hadde blitt en uromoment for resten av troppen og dermed vraket ham de resterende kampene på slutten av den sesongen før han endte opp i Real.

To-tre gangene? Hvafornoe? På ferdigheter er Saha bedre enn Ruud, ergo ikke feil.

Lenke til kommentar
To-tre gangene? Hvafornoe? På ferdigheter er Saha bedre enn Ruud, ergo ikke feil.

 

På den ferdigheten som faktisk teller foran mål, så var han milevis bak. Du skal lete lenge for å finne noen som var så god i boksen som Van Nistelrooy!

Jeg er uenig, en Saha iform er mye mer målfarlig enn Ruud med tanke på skudd, fart og fysisks styrke. Som en ren avslutter og boxplayer er Ruud såklart soleklart best.

Lenke til kommentar

De er jo to helt forskjellige spiss typer så sammenligne dem blir jo vanskelig, men det enkleste måten er jo å titte på mål og selv en skadefri Saha var jo stort sett aldri i nærheten av hva Nistelrooy presterte sesong etter sesong.

 

Da hjelper det egentlig ikke i mine øyne at han er raskere og fysisk sterkere hvis det ikke blir mål av det.

Lenke til kommentar
De er jo to helt forskjellige spiss typer så sammenligne dem blir jo vanskelig, men det enkleste måten er jo å titte på mål og selv en skadefri Saha var jo stort sett aldri i nærheten av hva Nistelrooy presterte sesong etter sesong.

 

Da hjelper det egentlig ikke i mine øyne at han er raskere og fysisk sterkere hvis det ikke blir mål av det.

I starten av 2006/2007 var han i form. Du kan selv se på målraten hans kontra Ruud sin det halvåret før han ble skadet.

 

Vel ifølge din logikk hjelper Rooney også lite, elendig argumentasjon jeg vet men et poeng uansett.

Lenke til kommentar
Ja, Saha var bedre enn Ruud, og det var også en stor del av grunnen til at Ruud måtte ta farvel må Old Trafford. Saha ble foretrukket fremfor RvN i ligacup finalen (den sesongen vi bare tok ligacupen, var det 04/05 eller 03/04?). Saha var en komplett spiss når han var i form, desverre sto skadene i veien for at han noen gang skulle bli anerkjent som en av verdens beste spisser.

 

Du bommer både på året (var faktisk 05/06) og på grunnen til at Saha ble foretrukket.

Lenke til kommentar

Synes det blir litt merkelig. Det er sant at Saha hadde noen gode sesonger i Fulham og en bra siste halvdel av sesongen han kom. Men Ruud er en av de beste spissene i verden og har vert det i 10 år.

 

Ferdighetsmessig har Saha en bedre ballkontroll men det er jo det eneste. Ruud mangler bare langskudd. Han har jo en enorm evne til å lese spillet. Er veldig sterk. Avslutninger. styrke med mange motspillere rundt seg. Hodeavslutninger.

 

De som hata Ronaldo hata også Ruud. Lurer på hvorfor

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...