Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Er lei av at vi sitter på gjerdet. Ønsker nå at jeg leser i avisene imorgen at Ribery, Valencia og Benzema har signert for United. :D
Men så klart, vil ikke at vi kjøper spillere siste dag og sånt.

Hva? Hvor gøy hadde vi det ikke siste dagen i fjor? :D

Det var ganske gøy, ja. Men man må tenke på ulempene også da:

 

1. Mange av spillerne har ikke hatt pre-season, for de har blitt koblet til andre klubber.

2. Sesongen er allerede i gang, og det vil ta spilleren tid å bli vant til spillerstilen.

3. En spiller uten pre-season bak seg, og som kommer til en klubb med en annen spillerstil = vil ta litt tid (kanskje flere måneder) før spilleren greier å tilpasse seg i laget.

 

Hvis man derimot kjøper spillere tidlig om sommeren, så slipper man mye av det som har blitt nevnt over. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg tror egentlig Barcelona kommer til å vinne den spanske ligaen til neste år også. Da kommer det isåfall til å bli skikkelig krise i Madrid. Det hadde vært konge å se. Håper og tror i likhet med flere andre at Ronaldo kommer til å skjønne at han har gjort et dumt valg.

Ja, jeg er enig med deg og tror det samme. Men jeg tror også Ronaldo ønsket å flytte på seg av andre grunner også mtp. at faren er død og han vil kanskje være nærmere familien, og det er jo mye varmere sted.

familien var jo i Manchester. Jeg tror rett og slett gresset ble grønnere på den andre siden av gjerdet.

 

Nytt forslag til kjøp i sommer, Arteta!

Lenke til kommentar
Jeg tror egentlig Barcelona kommer til å vinne den spanske ligaen til neste år også. Da kommer det isåfall til å bli skikkelig krise i Madrid. Det hadde vært konge å se. Håper og tror i likhet med flere andre at Ronaldo kommer til å skjønne at han har gjort et dumt valg.

Ja, jeg er enig med deg og tror det samme. Men jeg tror også Ronaldo ønsket å flytte på seg av andre grunner også mtp. at faren er død og han vil kanskje være nærmere familien, og det er jo mye varmere sted.

familien var jo i Manchester. Jeg tror rett og slett gresset ble grønnere på den andre siden av gjerdet.

 

Nytt forslag til kjøp i sommer, Arteta!

Den nærmeste ja. Sør-europeere har et litt annet forhold til tanter og onkler og søskenbarn og tremenninger og hele gjengen enn vi har.

Lenke til kommentar
Er lei av at vi sitter på gjerdet. Ønsker nå at jeg leser i avisene imorgen at Ribery, Valencia og Benzema har signert for United. :D
Men så klart, vil ikke at vi kjøper spillere siste dag og sånt.

Hva? Hvor gøy hadde vi det ikke siste dagen i fjor? :D

Det var ganske gøy, ja. Men man må tenke på ulempene også da:

 

1. Mange av spillerne har ikke hatt pre-season, for de har blitt koblet til andre klubber.

2. Sesongen er allerede i gang, og det vil ta spilleren tid å bli vant til spillerstilen.

3. En spiller uten pre-season bak seg, og som kommer til en klubb med en annen spillerstil = vil ta litt tid (kanskje flere måneder) før spilleren greier å tilpasse seg i laget.

 

Hvis man derimot kjøper spillere tidlig om sommeren, så slipper man mye av det som har blitt nevnt over. :)

 

Enig. Spillere bør kjøpes før August.

 

Jeg hadde også likt at man passet seg litt for å si for mye utad før spilleren har kommet. Dog det er vanskelig siden begge klubbene må holde det hemmelig.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar
Jeg tror egentlig Barcelona kommer til å vinne den spanske ligaen til neste år også. Da kommer det isåfall til å bli skikkelig krise i Madrid. Det hadde vært konge å se. Håper og tror i likhet med flere andre at Ronaldo kommer til å skjønne at han har gjort et dumt valg.

Ja, jeg er enig med deg og tror det samme. Men jeg tror også Ronaldo ønsket å flytte på seg av andre grunner også mtp. at faren er død og han vil kanskje være nærmere familien, og det er jo mye varmere sted.

familien var jo i Manchester. Jeg tror rett og slett gresset ble grønnere på den andre siden av gjerdet.

 

Nytt forslag til kjøp i sommer, Arteta!

Nei? Det var vel kun fetterne eller noe sånt som var med han. Hadde vel kun 2 med seg?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Jeg tror egentlig Barcelona kommer til å vinne den spanske ligaen til neste år også. Da kommer det isåfall til å bli skikkelig krise i Madrid. Det hadde vært konge å se. Håper og tror i likhet med flere andre at Ronaldo kommer til å skjønne at han har gjort et dumt valg.

Ja, jeg er enig med deg og tror det samme. Men jeg tror også Ronaldo ønsket å flytte på seg av andre grunner også mtp. at faren er død og han vil kanskje være nærmere familien, og det er jo mye varmere sted.

familien var jo i Manchester. Jeg tror rett og slett gresset ble grønnere på den andre siden av gjerdet.

 

Nytt forslag til kjøp i sommer, Arteta!

Jeg går muligens hakket lenger, hent MICHAEL OWEN på billigsalg. Vi får han til £5. Hva skjer om han lykkes? Vi har hentet tidenes scoop, rett forran nesa på en hel fotballverden. (Lyktes, som i å spille bra i et rotasjonssystem). Om han ikke spiller så bra, så får vi solgt han for litt over det alikevell. Berbatov og Rooney er soleklare førstevalg, men om det ikke blir Huntelaar eller Benzema, så vil jeg veldig gjerne ha Owen.

Lenke til kommentar

Heinze er da knallgod. Veldig hardt arbeidene. Veldig vanskelig å komme forbi han fordi han hindrer motspillere veldig med hendene og slipper unna med det.

 

Angående Owen så er jeg litt enig om vi ikke henter noen større navn, men jeg tror vi får like mye ut av Macheda og Welbeck

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar
Folk klager på Ronaldo og Tevez. Heinze saksøkte klubben. DET er å pisse på klubben

 

Nei. Det er enda verre. Kan ikke sammenlignes. Og eg tror ikke det er så mange her inne som har gjort det heller.

 

Selv om andre spillere ikke gjør ting som er like tragiske som Heinze, så betyr ikke det at man trenger å like det de andre gjør. Enkel logikk i mine øyne.

Lenke til kommentar
Heinze er da knallgod. Veldig hardt arbeidene. Veldig vanskelig å komme forbi han fordi han hindrer motspillere veldig med hendene og slipper unna med det.

Han driver jo VM i feilplassering, træg og ubrukelig spiller egentlig. Vant hjerter på innsats og hardt spill. Som deretter gikk over i skittent spill.

Lenke til kommentar

Heinze var kanskje god for fem sesonger siden, men nå er han elendig. Han kan gjerne komme til en PL-klubb (utenom oss så klart), og bli knust på OT. Det hadde vært herlig. :)

 

 

Tosic i aksjon nå mot Sverige i U21-EM. Går bl.a. på TV4. Det verste er at han ikke har fått til en dritt. Marcus Berg imponerer meg så til de grader. Kan være et fremtidig kupp. Fem mål på tre kamper. To i dag.

:)

Vi venter fortsatt på YNWA, NightKeeper. A deal is a deal.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Heinze er da knallgod. Veldig hardt arbeidene. Veldig vanskelig å komme forbi han fordi han hindrer motspillere veldig med hendene og slipper unna med det.

 

Angående Owen så er jeg litt enig om vi ikke henter noen større navn, men jeg tror vi får like mye ut av Macheda og Welbeck

Jeg ble ikke angrepet, og han er jo ikke noen storsignering. Når Hull er med på budrunden så skal det vel egentlig gå fint. Han tåler nok litt benk også, selv om jeg er ganske sikker på at han ville prestert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...