Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Dette her med at opsjonen United har på Tevez er gått ut, det vil jo bli litt kritisk hvis United ønsker å signe han.

 

Hvis Ferguson vil signe Tevez er eg helt klart for, mannen vet best. Men hvis Tevez går og grunnen er at United ikke var interressert, så tror eg Ferguson vet hva han vil.

 

For min del er eg enig med Hyrlen: En kamp er ikke godt nok for min del. Han har til gode å overbevise over tid.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tevez overbeviste over tid i fjor, da han reddet oss utallige ganger samt til tider viste glimrende samspill med Rooney. Jeg er sånn 50-50 om vi skal beholde Tevez eller ikke, men hvis alternativet er at han går til Liverpool er jeg ekstremt for å beholde ham. Mannen er kvalitet, milevis foran de andre spissene til Liverpool (ekskludert Torres).

Lenke til kommentar

Å sette Rooney fast ute på kant for at Tevez skal få spille? Nei takk. Jeg ville ikke at Rooney skal ta sugende løp bakover hver gang vi ikke har ballen. Da ser jeg heller Tevez gjør det. Rooney skal være offensivt, det er der han er absolutt best! Å ha både Ronaldo og Rooney på kant uten at de får defensive oppgaver blir også helt feil i mine øyne. Greit med en ving uten defensive oppgaver, men 2? I tillegg funker ikke Berba og Tevez på topp, det har vi sett flere ganger. Tevez søker ikke rom ei heller springer nesten ikke i bakrom, å Berba slår kun i rom. I tillegg er jeg STOR motstander av matching av spisser på kant. Rooney kan ta ut bredde når det trengs fra han spissposisjon, å han vet akkurat når han bør og ikke bør gjøre det. Skal vi matche alle spissene våre må vi spille 4-3-3. Jeg syns ikke det heller er noe god ide.

 

Vår beste startoppstilling per nå er i mine øyne: Sar - Evra - Rio - Vidic - Brown - Ronaldo - Scholes - Carrick/Anderson - Park - Rooney - Berba.

 

Bra defensivt og nydelig offensivt. Eneste jeg ser som en svakhet er Evra, som har vært tidvis elendig de siste kampene. Helt grusomt hvor lett han rundes å hvor feilplassert han ofte er.

Lenke til kommentar
Hyrlen: Jeg nevner ikke tevez i min kommentar rundt rooney på kant, jeg tenker at om rooney går ned dit kan ronaldo, giggs og berbatov samt rooney rullere hele veien hvem som spiller hvor.

 

Forresten:

http://img402.imageshack.us/img402/9347/palacios.gif

 

Rimelig mørkerødt den der.

Fyfaen, så ikke så ille ut på TV, men fy faen. Soleklart rødt og burde straffes i ettertid pga den. Fyren kunne ha brekt beina til Ron tvers av.

Endret av Alastor
Ikke quote bilder.
Lenke til kommentar

Akkurat ferdig med kampen og fy f... for en ander omgang.

 

Satt fyllesjuk og solbrent etter en tur i Kjøben og følte meg ikke helt i hundre for å si det pent, og første omgangen hjalp ikke på :)

 

Men 2. omgangen fikk i gang humøret igjen til de grader :D

 

Forresten:

palacios.gif

 

Rimelig mørkerødt den der.

 

At han ikke fikk kort for det forsøket der er for meg uforstålig, hadde han truffet Ronaldo så hadde han aldri spilt fotball igjen, det er jeg rimlig sikker på.

Lenke til kommentar
Og for de som ikke helt ser det Tevez gjorde i dag så er det bare å høre på mesteren selv sant?

 

“In the first half we were playing far too slowly,” Sir Alex told MUTV. “But bringing on Carlos Tevez enthused everyone, the fans included. He won the game for us. He turned the game…

http://www.manutd.com/default.sps?pagegid=...;newsid=6631390

 

Tenk at Fergie faktisk sier "He won the game for us". Håper seriøst Fergie fikser kjøpet, jeg vil ikke miste Tevez. 10 millioner eller 30 millioner, han fortjener en kontrakt fra Utd.

 

Her går jeg mot sjefen selv.

 

Det var først da Scholes kom inn at vi fikk det overtaket og grepet vi trengte rundt kampen. De første 10-15 av andre omgang var skuffende greier. Jeg sa til kompisene mine i pausen at Scholes måtte inn og Fletch måtte ut. For det blir for passivt og stillestående å ha Carrick og Fletcher sentralt når man var i den kampsituajonen United var i, i går. Med en gang Scholes kom inn, så så man at spillet fløt mye bedre, og at midtbanen og angrepet fungerte mye bedre sammen. I første omgang i går var det helt stillestående, man så hver gang Berba gikk på løp hadde han ingen med seg.

 

Det var ikke Tevez som vant kampen for oss i går. Ei heller Scholes, men Scholes var mye mer delaktig.

Lenke til kommentar

Tror det er like mye "taktikk" bak dette skrytet som noe annet. Har merket meg at flere av spillerne har gått ut og støttet og skrøte av Tevez siden han gikk ut og hintet om klubbskifte.

 

Ronaldo i intervjuet lenger oppe føyer seg bare inn i rekken.

 

Og ønsker Fergie å beholde Tevez må han prøve å overbevise Tevez om at han er viktig for klubben.

Lenke til kommentar

@Hyrlen: Så du mener at det ikke fungerte med Rooney og Ronaldo på kant i går og Berbatov - Tevez på topp? Hvis Rooney kan spille sånn på kanten og trekke innover for å gå på skudd samtidig som han tar løpene bakover (noe han gjør på spissplass uansett) så ser jeg ingen grunn til at det ikke skal kunne fungere. Berbatov slår uansett i bakrom der Ronaldo går på løp, og så lenge Tevez stresser motstanderene sånn, og spiller sånn som i går så ser jeg ingen grunn til at vi ikke skal kunne spille sånn.

 

P.S: sånn, sånn, sånn, sånn lizzm

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...