Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan du si meg hvorfor det skulle fortelle mye om meg, at jeg baserer meg på fotballforståelse?

Kan du fortelle meg evt. hvilke spillere i klubben som har en bedre fotballhjerne enn Berbatov?

Kan du fortelle meg hvorfor du generaliserer under en lav sko når du forteller at han ble slaktet på Old Trafford av United-supporterne?

Kan du fortelle meg hvorfor du baserer alt på mål?

 

Alle PL-spillere er overpriset. Lev med det.

Kan svare på det i morgen, er for trøtt nå. Så håper det går greit?

 

 

Vel, du slakter jævlig mye Tevez. Vel, fyren blir jo benket og benket stadig. Greit at han har flere kamper, men ikke flere fra start.

Han jobber og gir innsats, kan selv innrømme at Berbatov har dobbel så bra fotballhjerne enn Tevez. Men Tevez gir innsats og han har absolutt 10 ganger bedre holdning enn Berba.

Berba har enn sånn utrolig negativ holdning som irriterer vettet av meg av og til.

Kan si i dag var Berba fantastisk, og jeg elsker teknikken hans når han får brukt den og får det til. Spesielt nedtakene og pasningene i dag var av høyt kvalitet.

 

Natta!

Lenke til kommentar

Hele poenget med totalfotballen er jo at den er flytende, men jeg vil påstå at Barcelona spiller langt nærmere "totalfotball" enn det vi gjør. Jeg setter meg også tvilende til at Nani ikke har fått noe særlig spilletid i år, men tror som sagt at han blir stor i fremtiden, og at det blir vårt tap om vi selger han til sommeren.

Lenke til kommentar

Jeg tror strengt talt at du har fått frem synet ditt Raste. Du hater Nani, og selv om han har en genial innleggsfot og han i de siste kampene (I dag, og forrige innhopp) sine knapt har gjort noen feil valg så ser man at du bare er ute etter å ta han. Lete langt etter? Se på våre rivaler Liverpool, og se på Babel. Han er dårligere enn det Nani er, og allikevel så er ikke Liverpool spillerne like dømmende, man kan spørre seg selv hvorfor, men jeg tenker at det i stor grad er fordi han måles opp mot Ronaldo, og ikke f.eks Park. Jeg vil aldri skrive om en United - spiller som du gjør så lenge han drar på seg den røde drakten.

Lenke til kommentar
Vel, du slakter jævlig mye Tevez. Vel, fyren blir jo benket og benket stadig. Greit at han har flere kamper, men ikke flere fra start.

Han jobber og gir innsats, kan selv innrømme at Berbatov har dobbel så bra fotballhjerne enn Tevez. Men Tevez gir innsats og han har absolutt 10 ganger bedre holdning enn Berba.

Berba har enn sånn utrolig negativ holdning som irriterer vettet av meg av og til.

Kan si i dag var Berba fantastisk, og jeg elsker teknikken hans når han får brukt den og får det til. Spesielt nedtakene og pasningene i dag var av høyt kvalitet.

 

Natta!

 

 

Nei, jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke er den største Tevez-supporteren her inne. Men, jeg forsvarte han faktisk i Aston Villa-kampen, da han var helt elendig, men jeg mente det skyldtes at han hadde spilt landskamp i La Paz (3000 m.o.h) fire dager før.

 

Tevez har da faktisk ikke så mange kamper som innbytter egentlig, han har mange fra start. Så jeg syntes ikke folk bør bruke dette som argument i en Tevez-diskusjon, da han har flest kamper av spissene i klubben.

 

Jeg syntes dette med holdning blir litt merkelig å skylde på. Hva vet vi egentlig om holdningen til Berbatov? Jeg har da sett Berbatov ta flere returløp jeg, han hadde mange i dag. Syntes dette med holdning blir litt oppskrytt. Hvis du ser hva jeg mener? Ta f.eks Ronaldo, har sett han vise dårlig holdning flere ganger denne sesongen, i sær ved frispark som han har ment han skulle ha hatt.

Lenke til kommentar

Helvete! Jævlig perfekt dag å gå i selskap på. Faen, er så ekstremt irritert nå. Sett alle ligakampene denne sesongen (utenom en), og når jeg for en gangs skyld går glipp av en må det jo være et fyrverkeri av en fotballkamp. Var heldigvis litt morsomt likevel. 3 av United-supportere hadde TV2 sitt scoringsvarsel, så det ble en del meldinger ja. Først ser vi at det bli 0-1 og den eneste Liverpool-supporteren der kommer med noen spydige kommentarer. Få minutter senere plinger det i 3 mobiler og alle forventer en utligning, men nei, 0-2 og Pool-supporteren lirer av seg noen flere kommentarer. Litt senere plinger det på nytt og det står 1-2, på straffe riktignok, noe Liverpool-supporteren bet seg merke i. Deretter rant det inn med meldinger, 2-2, 3-2, 4-2, 5-2 og nevnte Liverpool-supporter satt stille resten av kvelden.

 

Må jo få sett denne kampen en gang, så for å få mest mulig ut av den har jeg ungått å se høydepunktene. Spørsmålet er da om jeg trygt kan hoppe over førsteomgang eller spilte vi bra da også?

 

Edit: En haug med leifs og sikkert et par som jeg har oversett.

Endret av D'Amico
Lenke til kommentar
Mye takket være Rooney. Den mannen er fantastisk.

 

Jeg klarer ikke komme over hvor syk Rooney er. Han er en spiss men gjorde det enda bedre fra kanten i dag og når han var på kanten mot Inter på hjemmebane med den assisten til Ronaldo osv. Han er faen meg 23, TJUETRE. Seriøst, vi er så utrolig heldige at vi har han også er han jo engelsk og. :D The White Pelé!

86215159.jpg?v=1&c=NewsMaker&k=2&d=17A4AD9FDB9CF19374ECC42B7A3FA40D34C996FAF96273BAE30A760B0D811297

 

Se filmen hos Youtube

 

Rooney er jo elsk i den youtube videoen og, mannen er faen meg gull. :love: Fortjent banens beste ja!

 

Liker virkelig det Ronaldo sier etter ca. 0.48 sek. :) Carlitos var blant de beste i dag, så hele andre omgangen igjen og han hadde utrolig mange pene flicks og raske pasninger i dag. Ikke minst assisten til Rooney 2-2 målet og en herlig flick i forkant av 5-2 målet. Vamos Carloos!

 

Og for de som ikke helt ser det Tevez gjorde i dag så er det bare å høre på mesteren selv sant?

 

“In the first half we were playing far too slowly,” Sir Alex told MUTV. “But bringing on Carlos Tevez enthused everyone, the fans included. He won the game for us. He turned the game…

http://www.manutd.com/default.sps?pagegid=...;newsid=6631390

 

Tenk at Fergie faktisk sier "He won the game for us". Håper seriøst Fergie fikser kjøpet, jeg vil ikke miste Tevez. 10 millioner eller 30 millioner, han fortjener en kontrakt fra Utd.

 

86215595.jpg?v=1&c=NewsMaker&k=2&d=17A4AD9FDB9CF19374ECC42B7A3FA40DDB92870C19577789E30A760B0D811297

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Jeg tror både Ronaldo og SAF har helt rett i det de sier, og det skremmer meg for Nani sin del at jeg sier dette, men jeg vil tro at Rooney på venstre kanten, Ronaldo på høyrekanten og Tevez - Berbatov på topp kan være det beste fremover. Tevez vinner kanskje ikke ballen hele tiden, men så mye han presser motstanderene så ender de opp med å slå feilpasninger. Han var også veldig flink til å spille ballen fort i dag, og jeg elsker å ha han på banen. Hvis det er plass til Berbatov, Rooney og Tevez på banen oftere så burde vi spille med de der. Tevez har hatt en litt dårligere sesong i år i forhold til fjoråret, men jeg er helt sikker på at vi har stor nytte av å signere han, og jeg tviler egentlig på at summen er 32 millioner pund for han etter det vi har betalt i lån. Han er absolutt verdt 20 millioner pund hvis det er der prisen ligger. Han er elsket på Old Trafford, og selv om jeg tidligere i sesongen var litt irritert over han så innser jeg hvor viktig han er.

Lenke til kommentar

Berba hadde nokre ville moves idag. Synd at Ronaldo ikkje fekk sitt hattrick etter herlig pasning og kontroll av Dimi heilt mot slutten av kampen. Ser f.eks i forkant av målet til Rooney, Tevez sender avgårde ein knallhard pasning mot Berba, han klarer å kontrollere ballen perfekt, snu og spele Tevez i posisjon, som igjen la ut til Rooney som scorte.

Lenke til kommentar
Vel, du slakter jævlig mye Tevez. Vel, fyren blir jo benket og benket stadig. Greit at han har flere kamper, men ikke flere fra start.

Han jobber og gir innsats, kan selv innrømme at Berbatov har dobbel så bra fotballhjerne enn Tevez. Men Tevez gir innsats og han har absolutt 10 ganger bedre holdning enn Berba.

Berba har enn sånn utrolig negativ holdning som irriterer vettet av meg av og til.

Kan si i dag var Berba fantastisk, og jeg elsker teknikken hans når han får brukt den og får det til. Spesielt nedtakene og pasningene i dag var av høyt kvalitet.

 

Natta!

 

 

Nei, jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke er den største Tevez-supporteren her inne. Men, jeg forsvarte han faktisk i Aston Villa-kampen, da han var helt elendig, men jeg mente det skyldtes at han hadde spilt landskamp i La Paz (3000 m.o.h) fire dager før.

 

Tevez har da faktisk ikke så mange kamper som innbytter egentlig, han har mange fra start. Så jeg syntes ikke folk bør bruke dette som argument i en Tevez-diskusjon, da han har flest kamper av spissene i klubben.

 

Jeg syntes dette med holdning blir litt merkelig å skylde på. Hva vet vi egentlig om holdningen til Berbatov? Jeg har da sett Berbatov ta flere returløp jeg, han hadde mange i dag. Syntes dette med holdning blir litt oppskrytt. Hvis du ser hva jeg mener? Ta f.eks Ronaldo, har sett han vise dårlig holdning flere ganger denne sesongen, i sær ved frispark som han har ment han skulle ha hatt.

Ser hva du mener ja, og det er jeg enig i. Men jeg må innrømme at jeg liker Tevez og håper han blir.

Liker også Berbatov, og den teknikken hans er er fantastisk. Det jeg ikke liker er at han ikke har infridd som prislappen var. Men når han har kamper som han spilte i går så er det fantastisk å se på han, (da mener jeg 2.omg)

:)

 

Orker ikke å ta denne Berba diskusjon atter en gang, så håper man kan diskutere om noe annet :)

 

 

Nydelig kamp igår, aaaah :D

 

Men skjønner ikke hvorfor Berba er med i troppen. Greit nok, han har sin teknikk og sin stil, men han eeeer så sloooooow. Fart er ikke hans spesialitet.

Vel, han var en av banens beste i går vil jeg si. Topp 4 var han i blant.

Lenke til kommentar
Jeg tror både Ronaldo og SAF har helt rett i det de sier, og det skremmer meg for Nani sin del at jeg sier dette, men jeg vil tro at Rooney på venstre kanten, Ronaldo på høyrekanten og Tevez - Berbatov på topp kan være det beste fremover. Tevez vinner kanskje ikke ballen hele tiden, men så mye han presser motstanderene så ender de opp med å slå feilpasninger. Han var også veldig flink til å spille ballen fort i dag, og jeg elsker å ha han på banen. Hvis det er plass til Berbatov, Rooney og Tevez på banen oftere så burde vi spille med de der. Tevez har hatt en litt dårligere sesong i år i forhold til fjoråret, men jeg er helt sikker på at vi har stor nytte av å signere han, og jeg tviler egentlig på at summen er 32 millioner pund for han etter det vi har betalt i lån. Han er absolutt verdt 20 millioner pund hvis det er der prisen ligger. Han er elsket på Old Trafford, og selv om jeg tidligere i sesongen var litt irritert over han så innser jeg hvor viktig han er.

Er faktisk enig i det du sier. Ron og Roon på hver sine kant og Berba og Tevez på topp. :D

 

edit: faen, dobbelpost.

Endret av Raste
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...