Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf

Etter å ha sett straffesituasjonen igjen og igjen i sakte film, må jeg nesten humre litt over de som fortsatt mener det var korrekt idømt. Seieren var fortjent, straffen langt der i fra.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS
Nei, vi er verdens beste lag.

TULL!! Dere slo Hull, vi tok Tottenham og leder tabellen med 3 poeng, med en kamp midre spilt!

Trenger man nevne at de er ute av Champions League? :wee:

Lenke til kommentar
Nei, vi er verdens beste lag.

TULL!! Dere slo Hull, vi tok Tottenham og leder tabellen med 3 poeng, med en kamp midre spilt!

 

Sa det vel egentlig bare pga av å få oppmerksomhet. Siden dere sier at vi sier det hele tiden. Vel, dette var første gang jeg sa det. :)

Lenke til kommentar

FANTASTISK! Beste fotballen som er spilt i Premier League i år! Første omgang var dårlig, med noen få lyspunkt. Nani var faktisk ikke så ræva selv om han ble byttet ut, å vi hadde etablert spill. Andre omgang er hinsides! Å Hvor er Raste nå? Berbatov, Rooney og Ronaldo! Fy faen så gull! Rooney spesielt er helt eminent, å Berbatov er i klassen til Cantona uten tvil! Det var helt sykt, bevegelse og pasningene var alle toppklasse. Bare avslutningen på målet var laber.

Lenke til kommentar
Det var ikke straffe og ikke så veldig vanskelig å se det heller. Gomes tar bare ball og jeg synes synd på Spurs. Kom til oss og si at vi har dommerne med oss. Faen i helvete.

 

Der ja, fikk dere seieren av dommeren. Kjøpt og betalt av SAF tha rednose!

 

Edit; faen så Tottenham suger balle... Ooooog, kommentatoren er United fan.

 

 

"Cause it's a bittersweet symphony this life"

 

Ai ai. Dette var jo litt av en snuopperasjon. Denne seieren fortjener dere etter en slik andreomgang. :)

 

 

Kudos til deg Sperzel!

Lenke til kommentar

Som Ronaldo sier på Setanta nå, Tevez forandret denne kampen. Rooney var SYK på venstre og banens beste ja, men innhoppet til Tevez forandret faktisk denne kampen. Som Ronaldo sier så jaget han alle, ga 110% og ga ikke ETT sekund til forsvarsspillere til Tottenham for å tenke. De som sier at Tevez ikke er god nok eller noe sånt er jeg helt uenig med.

 

Ja, vi fikk en straffe som han tok ballen på litt men vi scorte 5 mål og fortjente denne seieren uansett helt. Scorte 4 til og kunna faktisk score mer. Men seriøst, Nani er ikke god nok, etter Rooney gikk på venstrekant (alle hør på Setanta nå hvis de kan, Rooney får så mye ros at det er sykt, fikk forresten banens beste også, selvfølgelig...) forandret han kampen sammen med presset til Tevez og høyere intensitet av Ronaldo.

 

DETTE VAR FANTASTISK, FANTASTISK UTD! Champion spirit, FITTE FAEN det var herlig. Jeg feiret 2-2, 3-2 og 4-2 så helt sykt at jeg ikke har stemme igjen. HERLIG gutter, HERLIG. Det som er sykt er at vi var faktisk gode i første også, litt slapt i forsvar for 0-1/0-2 men vi FIKSER det. Vi er helt ville i denne kampen, og fortjente det så jævlig.

 

Og som sagt før: Howard Webb er sett som beste dommeren i England, men er derimot blant de VERSTE i England. No doubt. (FOR en ball av Rooney btw for straffemålet, må IKKE glemme den. Vill!)

 

(Og husk, vi hadde en KLAR straffe på Wembley på Welbeck og røk UT av FA Cupen pga. det. Dette fortjente vi seriøst).

 

EDIT: På Setanta viser de at Howard Webb var "30 yards" bak ballen når han ga den og hadde noen spillere mellom seg og ballen. Og det gikk jævlig raskt og så ut som en straffe fra den vinkelen.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Til alle kritikere av Berbatov. SUCK IT!

 

At folk vil selge han er skandale. Slik han opptrer i andre omgang knuser han alt av kritikk. Fantastisk blikk for spillet, millimeterpresise pasninger og mål. Han hadde scora 2 hvis ikke Ronaldo hadde vært såpass målkåt.

 

For Uniteds del var det utrolig viktig å få ut Nani i pausen. Han var forferdelig og la igjen enorme rom for Tottenham å spille i, noe som resulterte i begge scoringene til gutta fra London. Helt utrolig omgang av alle våre offensive spillere.

 

MOM: Rooney!

Endret av LyleScott
Lenke til kommentar
Til alle kritikere av Berbatov. SUCK IT!

 

At folk vil selge han er skandale. Slik han opptrer i andre omgang knuser han alt av kritikk. Fantastisk blikk for spillet, millimeterpresise pasninger og mål. Han hadde scora 2 hvis ikke Ronaldo hadde vært såpass målkåt.

 

For Uniteds del var det utrolig viktig å få ut Nani i pausen. Han var forferdelig og la igjen enorme rom for Tottenham å spille i, noe som resulterte i begge scoringene til gutta fra London. Helt utrolig omgang av alle våre offensive spillere.

 

MOM: Rooney!

Nani var da ikke forferdlig, offensivt spilt han godt. Å jeg følte at det var like viktig å få ut Fletcher som Nani. Nei dette var helt nydelig. 0-2 målet til Spurs er forøvrig Raphael sin skyld.

 

Jeg har ikke ord for Berbatov, jeg er forelsket.

Lenke til kommentar
Fortjent seier ingen tvil om det, men syns ikke Howard Webb holder mål for det. Burde IKKE dømme en så høy liga som Premier League.

Ja Howard Webb er oppskrytt, gjør ingen feil med unntak av straffen idag. Men er alt for ukonsekvent med kortene. For en gangs skyld gikk feilene hans vår vei.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Apropos Nani: De fleste vennene mine er United-fans og de whiner på Nani konstant. Dette er nerder som ofte reiser over for å se kamper og lever for laget sitt. Jeg ser ikke alle United-kamper som går, men jeg følger mer med på dem enn noen andre, foruten mitt eget lag. Og jeg skjønner faktisk ikke hva problemet er med Nani, annet enn holdningen (det er min oppfatning). Han er faktisk temmelig god, men det er klart at han kostet mer enn han smakte. Uansett, han er bedre enn vår Babel og de er like gamle. Hva har han gjort? Jeg kan ikke huske å ha sett han spilt spesielt dårlig. Det jeg husker mest, er egentlig den temmelig gode statistikken han hadde i starten av forrige sesong.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...