Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg får tårer i øynene når jeg ser den videoen der. Giggs kommer alltid til å ha en plass i hjertet mitt. Han er den største vingen jeg noen gang har sett, og etter min mening så hadde han vært med i debatten om tidenes beste spiller hvis han hadde spilt for Tyskland, Frankrike, Brasil eller noen av de større nasjonene.

Lenke til kommentar

Videoen er helt herlig. Jeg skjønner godt at du mener at han ville vært enda større med en god landslagskarriere Wisbatov, men jeg syns at det er litt ekstra kult at han har vært tro mot Wales i alle år. Han kunne vel sannsynligvis ha spilt for England om det var et ønske, men det viser den lojaliteten som er så typisk for Giggs

Lenke til kommentar

Han valgte vel i utgangspunktet Wales fordi han ikke trodde han kom til å få spille så mye for England.

 

Etter det tror eg ikke han kunne skifte? Var ikke det noen regler om det før?

 

Eg har også tenkt mange ganger: Hvor god og hvor stor hadde Giggs vært om han ikke hadde slitt med såpass mye småskader (les: strekk) opp igjennom.

 

Tør ikke tenke på det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Tenk dere Giggs, Scholes, Lampard/Gerrard og Beckham på midtbanen til England for fem år siden. Det hadde vært rått det. Synd at Gerrard og Lampard ikke har fått det helt til å stemme.

Lenke til kommentar

Jeg trenger litt hjelp med en liten diskusjon jeg har med en venn. Han er Liverpool supporter og sier at Giggs ikke fortjener dette litt engang. Han sier at Gerrard skulle vunnet, pluss at Alonso har spilt myyyyye bedre enn Giggs. Han er helt umulig å ha en diskusjon med fordi han bare begynner: "Giggs failer og Gerrard og Alonso er best!!!"

 

Noen tips til hvordan jeg skal eie han skikkelig i denne diskusjonen. Han hører nesten ikke på en drit av hva jeg sier :p

Lenke til kommentar

Herlig at Giggs vant PFA. Imponerende at han greier å holde nivået oppe så lenge, og er helt klart den beste spilleren i PL's historie. Så lojal, og er motivert til å spille fotball i så mange år. For en fantastisk spiller. :D Men synes at Vidic burde ha vunnet. Det heter tross alt "Player of The Year" og da var Vidic helt klart bedre. Holdt jo forsvaret samlet, og har hatt en større betydning enn det Giggs har hatt i det året. Men skjønner hvorfor Giggs vant, for han har hatt en fantastisk sesong mtp. alderen hans. :)

Lenke til kommentar
Jeg trenger litt hjelp med en liten diskusjon jeg har med en venn. Han er Liverpool supporter og sier at Giggs ikke fortjener dette litt engang. Han sier at Gerrard skulle vunnet, pluss at Alonso har spilt myyyyye bedre enn Giggs. Han er helt umulig å ha en diskusjon med fordi han bare begynner: "Giggs failer og Gerrard og Alonso er best!!!"

 

Noen tips til hvordan jeg skal eie han skikkelig i denne diskusjonen. Han hører nesten ikke på en drit av hva jeg sier :p

 

 

Du får hilse han fra fotballspillerne i PL som mener at Giggs fortjente denne litt mer enn litt.

 

Det er jo tross alt de som har bestemt dette.

 

Hadde forøvrig ikke giddet å diskutere noe som helst med en sånn idiot.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Tenk dere Giggs, Scholes, Lampard/Gerrard og Beckham på midtbanen til England for fem år siden. Det hadde vært rått det. Synd at Gerrard og Lampard ikke har fått det helt til å stemme.

 

Hmm, er ikke Giggs Walisisk? :hmm:

Kan du være pikk selv om du er moderator? Kult.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...