Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingenting Spencer, ingenting. Ingen sjokk heller, det skjedde mot Utd. Hadde det skjedd mot Chelsea, vel, Palacios hadde ikke spilt de neste tre kampene nei. Menmen.

 

Herlig innlegg om Giggs Wis, det var gøy å gå gjennom alt. Giggs er faen meg ikke sann en gang, en de beste spillerne for oss gjennom tidene uten tvil. Han er for alltid i hjertet mitt, bare liiiiitt mindre enn Scholesy. Scholesy er min absolutt legende, elsker han og Rooney på et litt sykt nivå egentlig. :D

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Under 48 timer igjen til kampen. Gleder meg. :D

 

Tror på noe sånt:

VDS

Rafael - Ferdinand - Vidic - Evra

Park - Carrick - Giggs - Ronaldo

Rooney - Berbatov

 

Tror det er for tidlig for Brown å få starte en semifinale mot Arsenal. O'Shea er vel heller ikke helt klar, selv om han spilte litt på lørdag. Park burde få starte, for han har ikke spilt på lenge. Kanskje Scholes starter i stedet for Giggs, men tror Giggs er full av selvtillit etter PFA-kåringen. Tevez burde få komme inn etter 65-70 minutter mot et slitent Arsenal-forsvar.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Uff, hvorfor ikke Rooney på kant? Har ikke hjerte til å se Tevez sitte på benken nå, og jeg tror ikke han blir benket heller denne gang.

Fordi Rooney ikke er kant?

Lenke til kommentar

Fergie knows best, og hvis Rooney starter på kanten så sitter jeg med et smil om munn. Rooney spilte ikke i en ren kantrolle forrige kamp nei, men så spiller vel heller ikke ronaldo akkurat som en ren kant han eller. Rooney tar løpene bakover uansett, det gjør Tevez og. Det at vi har fire stykker der opp som beveger seg i alle veier er bare supert for min del.

Lenke til kommentar

Enig med Wisbatov, helt 100% enig også. Fergie vet, hvis Rooney starter på en venstreside betyr det ikke at han blir en "kant" som Hyrlen forresten også sier. Bare fordi vi setter opp laget med Rooney på venstre betyr ikke at han spiller kant. Latias, tror btw at O'Shea er klar og starter her. Han scorte jo en perle på Highbury mot Arsenal, den skal aldri glemmes. :D Men seriøst, mye bedre defensivt enn Rafael og jeg vil se han spille. Han har egentlig vært veldig god i det siste, seriøst. Og hvor tar du det fra at Park er i dårlig form? Han var faktisk god på Wembley mot Everton, en av våres beste før han ble tatt av. Vær så snill å forklar det, syns det var en veldig merkelig påstand.

 

Jeg vil se dette jeg:

 

VDS (som forresten spiller 3 kamper på en uke, you lied Fergie!)

O'Shea - Rio - Vidic - Evra

Ronaldo - Carrick - Anderson - Park

Berbatov - Rooney

 

Jeg elsker Tevez, men klassen til Berba trengs her. Jeg vil gjerne se Tevez komme inn etter 60 min mot en treig Silvestre (eller urutinert Djourou, either way) og jage de som faen og vinne kampen for oss! Jeg gleder meg helt jævlig, og at det er Barca - Chelsea 24 timer før den, i morgen, gjør meg heller ikke noe. :D

Lenke til kommentar
Latias, tror btw at O'Shea er klar og starter her. Han scorte jo en perle på Highbury mot Arsenal, den skal aldri glemmes. :D

Nå må vi ikke glemme hvem som er vår siste målscorer mot Arsenal, noe som også var en perle. ;)

 

Ellers helt enig i laget ditt, inkludert høyrebacken. Det er tross alt semifinale i CL det er snakk om, dvs jeg setter rutine og erfaring over ungt pågangsmot. Og er det en fordel vi har mot Arsenal, er det nettopp rutine.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...