Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Nei, ikke Etzaz Hussain. Han kom vel fra en eller annen klubb langt unna Oslo, og er vel allerede signert? Jeg husker ikke hva han heter, men i følge vennen min så er han sykt god hos Lyn iallefall, men om han holder Manchester United nivået aner jeg ikke.

Han kommer fra Langhus, Gud vet hvor det her. Joda, han er signert, men han var på prøvespill først så kanskje du hadde gått glipp av at han signerte. :)

 

Hm... høres spennende ut. Han må jo være god siden klubben holder det hemmelig, så det kan bli interessant. ;)

ALle burde vel vite hvor Langhus er, er i nærhet av Ski som er ca 20 min fra Oslo. :p

Endret av Raste
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De gangene jeg har sett Eikrem har jeg blitt relativt imponert, guttungen har helt klart et potensiale. Og som det sto i VG artikkelen så er han fortsatt i voksefasen, og har vost 15 cm siden han kom til United. Gleder meg til å se hvor han ender, kanskje han kan bli en squadplayer iallefall. Også er han jo DØDELIG på frispark

Lenke til kommentar
Det er så typisk. Alt går på fucings-Viasat-Sport-som-koster-tre-hundre-kroner-i-månden-og-fattern-gidder-ikke-punge-ut-for-at-jeg-skal-se-en-kamp-i-uka-kanal! :p

Kjøp på Viasat On Demand da? Koster 49 kr, og koble pcen til Tven. Fungerer greit, selv om bilde ikke er det beste.

Lenke til kommentar
Det er så typisk. Alt går på fucings-Viasat-Sport-som-koster-tre-hundre-kroner-i-månden-og-fattern-gidder-ikke-punge-ut-for-at-jeg-skal-se-en-kamp-i-uka-kanal! :p

En bra kamp i måneden. Forbanna drit, viasat skulle ikke hatt noen rettigheter.

Er enig i det der. Viasat er dritt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...