Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Jeg foreslår at mod kan flytte inlegg om Ronaldo i den egne tråden.

 

Har ikke så veldig stor tro på Benzema.

 

Nå er tv2-sport bestillt, hd-dekoder bestillt. Håper bare dekoderen innfinner seg sånn noenlunde før EM er omme :(.

 

Ikke si at tv2 sport skal sende em?

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er 2 måneders oppsigelsestid, så nei...

 

Vi får se om jeg bestiller og avbestiller med en gang. Ikke så dyrt det. Ellers så blir det web tv på de kampene

 

Kjære vene. Sumo gull koster 199.

 

Bare sportspakken koster 149

 

Tror Tv2 at de er guds gave til folket?

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

"Kan jeg fryse abonnementet på kabel-TV for en periode?

 

Vi har dessverre ingen mulighet til å fryse abonnement på verken kabel-TV, digital-TV eller Internett. Dersom du ikke ønsker å abonnere på kabel-TV, må det sies opp og i følge kontrakten din har du 3 måneders oppsigelse. Dersom du siden ønsker å koble deg til igjen, koster det kr. 1090,- inkl. digital dekoder. (Pris pr. 31.05.07).

 

 

Dersom det gjelder digital TV så har du 2 måneders oppsigelsestid - se spørsmålet om oppsigelsesregler.

 

 

Dersom det gjelder Internett så har du 2 måneders oppsigelsestid - se spørsmålet om oppsigelsesregler."

Lenke til kommentar
Det er 2 måneders oppsigelsestid, så nei...

Feil, det er ingen oppsigelsetid når man tar uten binding. Det har jeg spurt CD om ;)

Ikke riktig, det er 2 måneders oppsigelsestid på tv2 sport. Dette var vilkårene jeg fikk opplest fra CD seinest i går ettermiddag når jeg bestillte over telefon.

Lenke til kommentar
Det er 2 måneders oppsigelsestid, så nei...

Feil, det er ingen oppsigelsetid når man tar uten binding. Det har jeg spurt CD om ;)

Ikke riktig, det er 2 måneders oppsigelsestid på tv2 sport. Dette var vilkårene jeg fikk opplest fra CD seinest i går ettermiddag når jeg bestillte over telefon.

Rart at jeg kan si opp når jeg vil da. Det sa hun damen jeg pratet med :)

Lenke til kommentar

Nå er det jo også slik at alle som har HD-abonnementet får Tv2 Sport HD 1 og 2 uten tillegg i prisen. Så idag at vi har fått inn kanalene, så da var det bare å få fiksa lyden på de, så er jeg klar til em!

Noen som btw vet hva som er galt når lyden på enkelte kanaler bare er borte?

Lenke til kommentar

DEILIG å lese det TeggY, kom inn her å spørre dere at hvis man har Entertain med HD-Pakke og HD-abonnementet så får man jo inn absolutt ALLE kampene i HD på de Tv2 Sport HD 1+2! Så det er sånn altså? Er ganske sikker du har rett men er du 100% sikker? For ellers må jeg bestille Tv2 Sport. Takk :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...