Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
DEILIG å lese det TeggY, kom inn her å spørre dere at hvis man har Entertain med HD-Pakke og HD-abonnementet så får man jo inn absolutt ALLE kampene i HD på de Tv2 Sport HD 1+2! Så det er sånn altså? Er ganske sikker du har rett men er du 100% sikker? For ellers må jeg bestille Tv2 Sport. Takk :)

 

Noen som vet om det stemmer at jeg ikke trenger å bestille tv2 sport hvis jeg har HD-pakke Entertain pakken?

Lenke til kommentar
DEILIG å lese det TeggY, kom inn her å spørre dere at hvis man har Entertain med HD-Pakke og HD-abonnementet så får man jo inn absolutt ALLE kampene i HD på de Tv2 Sport HD 1+2! Så det er sånn altså? Er ganske sikker du har rett men er du 100% sikker? For ellers må jeg bestille Tv2 Sport. Takk :)

 

Noen som vet om det stemmer at jeg ikke trenger å bestille tv2 sport hvis jeg har HD-pakke Entertain pakken?

Det er en egen spesial-pakke med tv2-sport inkludert i entertain hvor du får litt rabatt, men den er ikke automatisk med nei.

 

Ring canal digital og sjekk :).

 

http://www.play.com/DVD/DVD/4-/5302047/Man...08/Product.html

 

sorry sorry, vet ikke hva som skjedde med den første:P

 

Skal bestilles så fort som bare mulig! :D

Noen som vet om denne er rimeligere andre steder?

Lenke til kommentar

Når skal folk forstå at frakten er bakt inn i prisen, det er ingenting her i verden som er gratis. I nesten alle tilfeller så blir det billigere å handle fra amazon.co.uk når prisen tipper over £9-10 pund siden de fjerner momsen (17%).

 

Men ikke i dette tilfelle dessverre :( (den blir sendt fra amazon.eu og da blir ikke momsen fjernet), men jeg bestiller nok fra amazon.co.uk uansett siden de er mye raskere enn play...

Endret av Manx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...