Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ser litt ut som Huntelaar går mot Real -_-

http://goal.com/en/Articolo.aspx?ContenutoId=721973

Faen, det er jo vi som skal kjøpe han :( Jeg vil heller ha han enn Santa Cruz egentlig. Han er yngre og jeg tror (dette er mest magefølelse egentlig, da han ikke har bevist noe i PL enda) at han kommer til å bli den mest målfarlige av de to.

 

 

Ellers er det nok et smart kjøp av Real, dersom det er noe hold i ryktene. Nå begynner jo både Nistelrooy og Raul å bli litt gamle.

Hehe, Goal er jo veldig seriøse igrunn, skriver for det meste news som er flere uker gamle. Ikke hør eller i det hele tatt se på goal.com

 

Uansett, KJH (huntelaar) tror jeg neppe blir en god signering for oss, han er ikke den typen vi trenger (med Extreme egenskaper). Vil heller ha en råkjapp spiller vedisden av Tevez/Rooney, eller en målskårer av ragn! Sistnevnte er vel vanskelig å få til en normal pris, dvs under 300 mill.

Eto'o hadde igrunn vært et kjempe kjøp, men med Fergie's sin oppførsel og krav til innsats er det absolutt ikke et alternativ.

Lenke til kommentar
Ramsey er ikkje klar for klubben enda nei. Cardiff har også akseptert bud frå Arsenal, og mottatt frå Liverpool. Berre å sjekke Manutd.com. Så litt gjenstår, men vi får håpe SAF kan overtale han.

Arsenal og United sine bud har blitt akseptert, mens Liverpool sitt blei avslått fordi det var for lite penger med en gang. Liverpool skal visstnok ha et nytt bud på gang med penger + et par unggutter på lån over neste sesong i et siste forsøk på å snappe han opp foran nesa på dere. Når det er sagt tror jeg United får han til slutt. :(

Lenke til kommentar
Ramsey er ikkje klar for klubben enda nei. Cardiff har også akseptert bud frå Arsenal, og mottatt frå Liverpool. Berre å sjekke Manutd.com. Så litt gjenstår, men vi får håpe SAF kan overtale han.

Arsenal og United sine bud har blitt akseptert, mens Liverpool sitt blei avslått fordi det var for lite penger med en gang. Liverpool skal visstnok ha et nytt bud på gang med penger + et par unggutter på lån over neste sesong i et siste forsøk på å snappe han opp foran nesa på dere. Når det er sagt tror jeg United får han til slutt. :(

nå skal det sies at united's bud inneholder den summen cardiff vil ha, pluss at de får beholde han på utlån neste sesong

Endret av Alastor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...