Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Dæven. Ser mørkt ut dette her. Han har jo tross alt vunnet det største. Kanskje CL-triumfen biter dere i ræva til slutt?

 

Ja det er veldig synd vi vant cl. Merkelig hvordan scousere bare skal disse.

 

Scolari har hele tiden prøvd å få Ronaldo til Spania.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Dæven. Ser mørkt ut dette her. Han har jo tross alt vunnet det største. Kanskje CL-triumfen biter dere i ræva til slutt?

 

Ja det er veldig synd vi vant cl. Merkelig hvordan scousere bare skal disse.

 

Ja, for der "disset" jeg :roll:

Lenke til kommentar
Dæven. Ser mørkt ut dette her. Han har jo tross alt vunnet det største. Kanskje CL-triumfen biter dere i ræva til slutt?

 

Ja det er veldig synd vi vant cl. Merkelig hvordan scousere bare skal disse.

 

Ja, for der "disset" jeg :roll:

Spiller ikke noe rolle. Vi veit jo alle at det bare er flaks når man vinner CL, og at cup er cup. :roll:

 

Edit: Dette blei kanskje dissing? Sorry i så fall.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar
Dæven. Ser mørkt ut dette her. Han har jo tross alt vunnet det største. Kanskje CL-triumfen biter dere i ræva til slutt?

 

Ja det er veldig synd vi vant cl. Merkelig hvordan scousere bare skal disse.

 

Ja, for der "disset" jeg :roll:

Spiller ikke noe rolle. Vi veit jo alle at det bare er flaks når man vinner CL, og at cup er cup. :roll:

 

Edit: Dette blei kanskje dissing? Sorry i så fall.

 

Det er ikke dissing. Det er fakta at flaks og uflaks kan avgjøre cuper.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Fy faen, jeg er piss lei alle de ryktene om Ronaldo og Real Madrid. Jeg er så fuckings lei, Ronaldo har jo sagt at han blir i United så lenge Fergie er trener minst. Jeg driter langt faen i hva moren og gudfaren til Ronaldo mener eller sier. De kan drite på seg. Hvem vil gå til den råtne klubben? Alle spillerne råtner jo der.

Lenke til kommentar
Alle spillerne råtner jo der.

 

Er vel å dra det litt vel langt, når de har klart å oppfostre en spiller som Raul så har de også gjort mye riktig. Fantastisk spiller som jeg gjerne skulle ha sett i United (men ikke nå, han har blitt for "gammel")

 

Edit:

 

Og hvorfor kaste bort kalorier på rykter, ingenting er sikkert før gutta står der i august med drakta på og klare til å spille 90 minutter...

Endret av Manx
Lenke til kommentar

Timesonline med småmorsom artikkel. Eg lo iallefall.

 

Tilogmed Glazer-familien ønskar no Real Madrid til ein varm plass (nei ikkje spania) og i følge vår alles kjære manager, så ser dei heller at godgutten som alle spekulerer om sitter på tribuna på Old Trafford, enn at han går til Real. Glazer's vil vel berre glede fansen for å bote litt på den dårlige stemninga mellom dei, menmen. Syns det var litt artig. Syns mange her inne er veldig negative, men vi må huske at det så lenge United ikkje vil selge Ronaldo i sommar, så har ikkje Real så mykje dei vil ha sagt.

Lenke til kommentar
Dæven. Ser mørkt ut dette her. Han har jo tross alt vunnet det største. Kanskje CL-triumfen biter dere i ræva til slutt?

 

Ja det er veldig synd vi vant cl. Merkelig hvordan scousere bare skal disse.

 

Scolari har hele tiden prøvd å få Ronaldo til Spania.

Haha, snakk om selektiv persepsjon. Han disser da ikke i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Timesonline med småmorsom artikkel. Eg lo iallefall.

 

Tilogmed Glazer-familien ønskar no Real Madrid til ein varm plass (nei ikkje spania) og i følge vår alles kjære manager, så ser dei heller at godgutten som alle spekulerer om sitter på tribuna på Old Trafford, enn at han går til Real. Glazer's vil vel berre glede fansen for å bote litt på den dårlige stemninga mellom dei, menmen. Syns det var litt artig. Syns mange her inne er veldig negative, men vi må huske at det så lenge United ikkje vil selge Ronaldo i sommar, så har ikkje Real så mykje dei vil ha sagt.

Haha, den er nice.

Men det har blitt så mange slike artikkler fram og tilbake så jeg bryr meg ikke lenger...

Lenke til kommentar
Hvorfor vil ingen der ha han? Ingen høgrekanter i real er på nivå med han.

 

Jeg skrev ca halvparten,(litt overdrevet men dere skjønne) det er fordi mange vil heller satse på andre spillere. Det er ikke så rart at Madrid ikke har noen høyrekant som er så god som han, da han er verdes beste spiler for tiden. Men Robben og Robinho er ingen dårlige spiller, og det er de jeg vil at Madrid skal satse på, og hvis da C .Ronaldo kommer må en av dem ut og det vil jeg ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...