Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Haha, den er nice.

Men det har blitt så mange slike artikkler fram og tilbake så jeg bryr meg ikke lenger...

Mange artiklar er det, men så må ein tenke litt i forhold til kva ein vil tru på. The Times er vel ikkje den verste gjengen i verden så vidt eg har forstått, og når det er kommentarar frå sjefen sjølv, så har det en viss kredibilitet, men det er klart at ingenting er sikkert enda.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS

Naturligvis, men jeg bryr meg ikke mindre det er noe håndfast. The Times er en avis som alle andre og vil lage så mye oppstyr som mulig. Ikke misforstå meg ;)

Lenke til kommentar

Lurer på hvor mange sider i denne tråden som IKKE dreier seg om Ronaldo blir eller ikke. Om han skulle forsvinne kommer dere jo til å få sinnsykt mye penger til å kjøpe inn mer enn én god erstatter, og dere blir minst like farlige neste år. Altså ingen grunn til bekymring om han skulle bli solgt, men jeg har mine sterke tvil til at det i det hele tatt skjer foreløpig.

Lenke til kommentar

Støtter den.

Men det må da finnes spillere som (idag)er på nivået Cristiano var da han kom hit fra Sporting, slik at suksessen med å lage en slik enormt god spiller, kanskje kan gjentas.

 

Er selvsagt ett stort tap for de røde djevlene om Ronaldo tar turen sydover neste sesong, men unner han alt godt etter alt han har oppnådd med United.

Lenke til kommentar
Vet ikke helt om folk har fått det med seg, men han er under en langtidskontrakt med Manchester United. Tviler på at en overgang finner sted, gudfaren hans mener noe annet..

 

Alle spillere som går fra en klubb til en annen bryter en kontrakt. Bortsett fra Bosman overganger. Kontrakten sin hensikt er stort sett å heve en overgangs sum.

 

Tror en egen Ronaldo tråd for sommeren hadde vert bra.

 

<Men det må da finnes spillere som (idag)er på nivået Cristiano var da han kom hit fra Sporting,

 

Nani er veldig lik Ronaldo når han kom.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Nani kan også bli veldig god, men om han har det samme potensialet som Ronaldo er usikkert. Det må mykje utvikling til først. Det eg trur Nani kan bli bedre enn Ronaldo på er den taktiske biten og å hjelpe til med det defansive arbeidet. Har sett tegn alt no, på at Nani har vore flinkare å jobbe tilbake og støtte backen, enn det CR har vore kjent for å gjere.

Lenke til kommentar

Er enig der archanios, defensive arbeidet er ganske bra av Nani. Men jeg ville også sagt at Nani har bedre innlegg fra kantene enn CR (også veldig fine hjørnespark når han får de til). Han kan være viktig for oss i fremtiden mtp. hjørnespark-mål og headinger. Nani har også en god skuddfot som blir bare bedre så det ser bra ut. Gleder meg mer til å se hvordan Anderson utvikler seg men Nani er jo også en talent :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...