Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Hvis ryktene om Santa Cruz skulle stemme, tror jeg at jeg må slutte å se fotball... Quoter meg selv for litt tilbake...

 

Husker jeg ble imponert over Rooney i Everton, og tenkte at det var noe dritt at han spilte i akkurat den klubben, for da vil han aldri bli Liverpool-spiller. Så havnet han hos dere.

 

Husker jeg lot meg imponere over Ferdinand i West Ham og tenkte at han var en stopper vi gjerne skulle hatt i Liverpool. Noen år senere havner han hos dere.

 

Jeg har også latt meg imponere over Tevez både for Argentina og West Ham. Hva skjer? Vel, alle vet jo det...

 

I år har jeg latt meg imponere over Santa Cruz, og tenker som så at hvis Liverpool skal kjøpe en spiller fra PL, må han være drømmen på topp sammen med Torres. Jeg er redd historien vil gjenta seg... :(

 

Hehe. :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Oi, hva har skjedd nå? Jeg ga linken til den artikkelen fra BBC som bekreftet at Aaron Ramsey ble enig med United, men nå har de skiftet "headline" til at det er bidding war med Arsenal. HVA FAEN?! Fuck off Arsenal, legger inn bud etter vi har blitt enige. Herregud!

 

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/t...ity/7433277.stm

er blitt bekrefta at vi er enige fra både manutd.com og united.no nå da :)

Lenke til kommentar

Hvorfor har BBC da skiftet fra Man Utd agree fee for Aarosn Ramsey til "Man Utd in bidding war for Ramsey"? Det står jo i artikkelen at offisiele siden til utd (www.manutd.com) har skrevet det men står fortsatt at bud fra Arsenal har også blitt akseptert. :confused:

Lenke til kommentar
<Imponerende 654.000 i gjennomsnitt så den dramatiske Champions League-finalen på norsk TV3 21. mai.

 

I gjennomsnitt?

uansett hvordan jeg vrir og vender på den der, får jeg det ikke til å stemme =P

Skjønner egentlig ikke hva som er problemet? Eller hva som er vanskelig til å få til å stemme? TV3 kan jo ikke bare måle hvor mange seere det er i feks det 74.min? Det sier jo seg selv. Vet ikke hvordan de måler, men feks måler de hvert minutt og deretter finner gjennomsnittet av dem.

Lenke til kommentar
Hvorfor har BBC da skiftet fra Man Utd agree fee for Aarosn Ramsey til "Man Utd in bidding war for Ramsey"? Det står jo i artikkelen at offisiele siden til utd (www.manutd.com) har skrevet det men står fortsatt at bud fra Arsenal har også blitt akseptert. :confused:

Du vet det er mulig for flere klubber å legge inn bud på en spiller? Det er det som har skjedd. ManU fikk først sitt bud akseptert, deretter Arsenal. Det er enda en PL klubb som også har fått akseptert budet, og man spekulerer at dette er Liverpool. Så noe fantastisk mystisk er det nok ikke.

 

Oi, hva har skjedd nå? Jeg ga linken til den artikkelen fra BBC som bekreftet at Aaron Ramsey ble enig med United, men nå har de skiftet "headline" til at det er bidding war med Arsenal. HVA FAEN?! Fuck off Arsenal, legger inn bud etter vi har blitt enige. Herregud!

 

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/t...ity/7433277.stm

Det var vel egentlig dette jeg skulle quote. Men dere er ikke enige med spilleren, dere er enige med klubben. Ikke no fuck off Arsenal her ;)

Lenke til kommentar
Ser litt ut som Huntelaar går mot Real -_-

http://goal.com/en/Articolo.aspx?ContenutoId=721973

Faen, det er jo vi som skal kjøpe han :( Jeg vil heller ha han enn Santa Cruz egentlig. Han er yngre og jeg tror (dette er mest magefølelse egentlig, da han ikke har bevist noe i PL enda) at han kommer til å bli den mest målfarlige av de to.

 

 

Ellers er det nok et smart kjøp av Real, dersom det er noe hold i ryktene. Nå begynner jo både Nistelrooy og Raul å bli litt gamle.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...