Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Jeg synes absolutt alt av content burde vært i LFD. Det er en quality of life-upgrade. Det har ingen annen effekt enn å gjøre spilletiden din mer verdt. I steden for å fly rundt på flight paths, så kan man gjøre ting som faktisk er moro, nemlig dungeons og raids.

 

Det samme gjelder flying. Det burde vært standard fra dag én. Så kan jeg bruke tiden på ting som faktisk er moro, i steden for å bruke tiden min på å løpe rundt på bakken i evigheter.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nja, synes det er helt greit å ikke ha flying med engang. Levelling fra 110-120 oppleves best og er nok designet fra bakkenivå. Men så fort du er 120 så burde det være mulig å unlocke flying. Ikke nå som vi må vente 1 år + på en content patch som attpåtil gjerne krever ditten og datten før du får flying.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

og du/dere skjønner ikke at ved å putte Mythic inn i LFD, så slipper dere å dra folk gjennom Mythic da det blir krav om ilvl som passer for vanskelighetsgraden, så blir det opptil spillerne om de vil gjøre de

Finnes ingenting negativt med å ha Mythic+0 i LFD, annet enn dere surpeiser

Jeg har ikke noe problem med å ha godt nok gear for å få grupper, og jeg vil strengt talt ikke spille med spillere som ikke greier å ta initiative til å bli med en gruppe manuelt, ingenting i veien for den samme spilleren ikke gidder å ta et initiativ til å spille classen sin rett eller å gjør mechanics.

 

Jeg har heller ikke gjort mythics fra uke 1 med gear som ikke var nok for Heroic LFD for å så plukke med meg tilsvarende dårlig gearet spillere en måned etterpå.

Ingen skylder dere noe som helst, dere får gjør sammen jobben som vi har gjort.

 

Og du må faktisk gjøre mythics for å forstå hvorfor vi ikke vil ha det i LFD, dere kan få nok velfærd epics fra andre plasser. 

 

 

Problemet er vel ikke nødvendigvis det å kommunisere med andre spillere, problemet er vel heller det at ekstremt mange er temmelig toxic og "elitist" så de krever latterlig høy ilevel og du skal gjerne ha achievement som viser at du har tatt den aktuelle mythic dungeon'en fra før av. Da blir det jo fort litt vanskelig å komme med.

 

Hva gjelder vanskelighetsgrad og grad av utfordring så har det jo egentlig blitt sånn at;

 

Normal = Story Mode

Heroic = Normal

Mythic = Heroic

Mythic+XX = Mythic

 

Om vi sammenligner hvor vanskelighetsgraden osv lå før. Så det er jo forsåvidt litt synd at man ikke kan bruke LFD til å få seg grupper til innhold som gir deg litt utfordring.

Ja, selvfølgelig det er elitist å vil ha dungeonen gjort fortest mulig når du alt har gjort den 10+ ganger. 

Lenke til kommentar

Blizzard kunne lagt sånn "battlelog", ca som det var i Battlefield 4, en webside hvor du kan bare queue til PVP, dungeons, raids og når du da får gruppe så starter spillet. Det er vel ikke så langt unna tenker jeg, med tanke på måten spillet er bygd opp nå. 

Ser enkelte vil bare queue opp til alt og ikke gjøre noe selv.

Lenke til kommentar

Jeg vet bare at jeg startet natten når BfA lanserte med å spille Warrior. Dagen etter var jeg lvl 120, og tok ting der i fra fram til ilvl 340+.
Så dro jeg på ferie i 2 uker, og når jeg kom tilbake startet jeg en ny character. Så jeg var allerede da 2 uker på etterskudd.

Når jeg nådde level 120 var jeg rundt 290 ilvl, og gikk rett inn i Mythics. I løpet av den kvelden var jeg ilvl 310+, og nå er jeg ilvl 350.
Necken min ligger litt på etterskudd (level 20 @ 348 ilvl) fordi jeg ikke har fått gjort nok med Champions of Azeroth.

Jeg har nå 3 dager, 19 timer played i level 120, så det tar ikke nødvendigvis lang tid å skaffe seg gear.

Vanlig Mythic er enkelt som bare det. Selv som ilvl 290 gjorde jeg 10K+ DPS, og ingen av bossene krever noe særlig.
Ellers er det jo World Boss (hvor man bruker bonus roll).
Så har man Weekly Conquest cappen (denne uken var det for min del en 355 chest i reward). Og dette er enkelt å gjøre hvis man bare passer på å benytte seg av den daglige battleground bonusen (40 Conquest fra Random BG), og weekly bonusen (65 Conquest fra Epic Random BG).
Warfronts er super enkelt, og rewarder 370 fra quest, og 340+ fra hver gang man gjør den i ettertid.

Så kan man også hive seg rundt og gjøre Arena hvis man vil. Flere som bare gjør det for skøy, cap og gear. Så rating har ofte ingenting å si.

Jeg er ikke med i noen rading guild. Så LFG, samt chatten er mer enn nok for meg.

Så ser ikke hvorfor folk klager.

Gear har aldri vært så slett å skaffe seg.

- B

Lenke til kommentar

 

 

Og du må faktisk gjøre mythics for å forstå hvorfor vi ikke vil ha det i LFD, dere kan få nok velfærd epics fra andre plasser. 

 

 

 

 

og dere skjønner ikke at Mythic+0 i LFD  ikke trenger å gi samme loot som i Mythic utenom, samme som at LFR ikke gir samme loot som Normal

 

Vi har allerede fått bedre epics fra andre plasser, warfronts gir 340+

 

Er jo ikke rart at folk er negative til WoW når vi har slike spillere som dere som ikke vil tillate at casuals får tilgang på alt innhold

Dere er faktisk problemet, ikke de som vil ha Mythic i LFD

Lenke til kommentar

Jeg vet bare at jeg startet natten når BfA lanserte med å spille Warrior. Dagen etter var jeg lvl 120, og tok ting der i fra fram til ilvl 340+.

Så dro jeg på ferie i 2 uker, og når jeg kom tilbake startet jeg en ny character. Så jeg var allerede da 2 uker på etterskudd.

 

Når jeg nådde level 120 var jeg rundt 290 ilvl, og gikk rett inn i Mythics. I løpet av den kvelden var jeg ilvl 310+, og nå er jeg ilvl 350.

Necken min ligger litt på etterskudd (level 20 @ 348 ilvl) fordi jeg ikke har fått gjort nok med Champions of Azeroth.

 

Jeg har nå 3 dager, 19 timer played i level 120, så det tar ikke nødvendigvis lang tid å skaffe seg gear.

 

Vanlig Mythic er enkelt som bare det. Selv som ilvl 290 gjorde jeg 10K+ DPS, og ingen av bossene krever noe særlig.

Ellers er det jo World Boss (hvor man bruker bonus roll).

Så har man Weekly Conquest cappen (denne uken var det for min del en 355 chest i reward). Og dette er enkelt å gjøre hvis man bare passer på å benytte seg av den daglige battleground bonusen (40 Conquest fra Random BG), og weekly bonusen (65 Conquest fra Epic Random BG).

Warfronts er super enkelt, og rewarder 370 fra quest, og 340+ fra hver gang man gjør den i ettertid.

 

Så kan man også hive seg rundt og gjøre Arena hvis man vil. Flere som bare gjør det for skøy, cap og gear. Så rating har ofte ingenting å si.

 

Jeg er ikke med i noen rading guild. Så LFG, samt chatten er mer enn nok for meg.

 

Så ser ikke hvorfor folk klager.

 

Gear har aldri vært så slett å skaffe seg.

 

- B

 

Du sitter her å forteller hvor kraftig du har blitt carry'd og ignorer det folk har skrevet ovenfor? Jeg sier det fordi du ikke skjønner hva folk klager over? du har åpenbart ikke lest en shit.

 

La meg qoute:

 

 

Gjøre dungeons i stedet for WQ, har du et triks for å tjene rep i dungeons som ingen andre har?

 

Nå må vi ikke glemme at questlines, dungeons, pathfinder, flightpaths, ilvl på neck og allied races er alle låst bak reputation.

Man må ikke gjøre et eneste WQ, akkurat som man må ikke spille World of Warcraft.

Men det er ingen tvil om at Blizzard har designet spillet rundt at man skal gjøre WQ, og da syns jeg det er på sin plass og påpeke at de utelukket virker ut til å være designet for rundt det faktumet at du skal bruke mest mulig tid, og ikke nødvendigvis ha det gøy.

Det merkelig er jo at de ikke innser at det har helt motsatte effekten på effekten på flere, som faktisk spiller mindre.

 

Det finnes noen få gode artifact traits, men det altfor langt i mellom dem og de er sjeldent relevante på DPS siden. Healers kommer desidert best utav det. 

Jeg har sett igjennom hva Fury warrior har tilgjengelig, og må si at jeg ikke finner mye der som er interessant.

Kan vel kanskje argumentere med at raging blow øker damagen på den neste rampage (stacker opp til 5) er litt interessant, men det hjelper jo lite når den gjør halve DPSen som de beste traitsene.

Ellers er det veldig mye passivt gjør du x mer skade eller du får x stat i x antall sekunder, ting som ikke endrer hvordan du spiller i hele tatt.

Og som for alle andre, så er de universale traitsene som er best også for fury, på topp 15 er det 2 traits som er Fury spesifikk.

Det mener jeg blir helt bakvendt, spec spesifikke burde så absolutt vært det beste valget, da det er de eneste som kan tilføye det speccet noe.

 

Og så har du i tillegg hele greia med bakover progresjon, du får et nytt azerite item og må farme opp mer azerite for å unlocke den traiten du akkurat hadde.

Hva har Blizzard designet som den mest effektive måten å farme azerite på, jo nettopp de "fantastiske" island expeditions. 

 

Vi ble lovet et system som skulle være så bra at vi ikke skulle savne artifact våpenet, legendaries og tier sets.

Det er vi langt i fra pdd, og om du mener noe annet, så viser det ikke noe annet enn mangel på kunnskap om disse 3.

 

GCD endringen har gjort spillet tregere, men det blir litt overdrevet av at de fleste har/hadde veldig lav haste i lvl 120.

Noen classer er også mer påvirket enn andre, og mistenker om at flere tror det forsatt er slik som det var i alpha:

https://giant.gfycat.com/AmazingDecimalAmericankestrel.webm

 

For alt i verden, jeg har hatt det moro med BFA jeg og, men jeg merker mer og mer at mange av systemene til Blizzard har slått helt feil:

- Flere professions er verre enn noen gang (ingen BOE's over 310???)

 

- Island Expeditions var lovet som et dynamisk event som endret seg fra hver gang med "ekstremt smart AI". Til gjengjeld fikk vi Sneaky Pete som dukker opp fra intet for å overlevere Azerite bounty og øyer som jeg ikke kan skille forskjell på fra gang til gang. Her virker ut som mye av det de lovet/presentert ble kuttet.

 

- Warfronts scenarioret får jeg ikke testet før 6 uker etter release, og hvorfor innebærer ikke det å ha kontroll på warzonen flere fordeler enn 6 quests og 1 world boss, begge du som du kun kan gjør 1 gang per rotasjon / 1 gang i måneden?

 

- Azerite gear skulle fylle hullet etter legendaries, artifact våpen og ikke minst tier sets, men enn så lenge har det kun arvet legendaries sitt syndrom med at du fikk "feil item".

 

- Mythic+ fungerer bra, med unntak av azerite gear er fjernet fra loot tabelen til kista i slutten av dungeonen. Så eneste mulighet til å få azerite gear er via weekly chest, men det vil ta i gjennomsnitt 6 måneder å fylle de 3 slotsene på denne måten.

 

- WQ er mye av det samme som i Legion, bare gjort mer tungvint med fjerning av WQGF og at flere objektiver ikke er delt på gruppen.

 

- Allied races er låst bak rep, aka. du må gjør gammelt innhold for å låse opp disse, og det er ikke gjort noe med den gamle måten å tjene disse på (yey, enda flere WQ).

 

- Reputation og tingene de låser opp. I Legion endret de mye av dette til å heller være account wide, men nå har de gått tilbake til slik det var i starten av Legion, hvorfor?

 

- Fjerningen av master loot / samt ingen trading av gear som er høyere ilvl enn det du alt har. Helt jævlig dritt i et guild miljø å faktisk ikke kunne gi items til de som trenger det.

 

Av suksesser så vil jeg dra frem warmode, selv om det til tider virker veldig ubalansert i fordel til horde, men det kan bare være min opplevelse.

Ellers så virker PVP gjengen ganske fornøyd med unntak av GCD endringene. 

 

Gjøre dungeons i stedet for WQ, har du et triks for å tjene rep i dungeons som ingen andre har?

 

Nå må vi ikke glemme at questlines, dungeons, pathfinder, flightpaths, ilvl på neck og allied races er alle låst bak reputation.

Man må ikke gjøre et eneste WQ, akkurat som man må ikke spille World of Warcraft.

Men det er ingen tvil om at Blizzard har designet spillet rundt at man skal gjøre WQ, og da syns jeg det er på sin plass og påpeke at de utelukket virker ut til å være designet for rundt det faktumet at du skal bruke mest mulig tid, og ikke nødvendigvis ha det gøy.

Det merkelig er jo at de ikke innser at det har helt motsatte effekten på effekten på flere, som faktisk spiller mindre.

 

Det finnes noen få gode artifact traits, men det altfor langt i mellom dem og de er sjeldent relevante på DPS siden. Healers kommer desidert best utav det. 

Jeg har sett igjennom hva Fury warrior har tilgjengelig, og må si at jeg ikke finner mye der som er interessant.

Kan vel kanskje argumentere med at raging blow øker damagen på den neste rampage (stacker opp til 5) er litt interessant, men det hjelper jo lite når den gjør halve DPSen som de beste traitsene.

Ellers er det veldig mye passivt gjør du x mer skade eller du får x stat i x antall sekunder, ting som ikke endrer hvordan du spiller i hele tatt.

Og som for alle andre, så er de universale traitsene som er best også for fury, på topp 15 er det 2 traits som er Fury spesifikk.

Det mener jeg blir helt bakvendt, spec spesifikke burde så absolutt vært det beste valget, da det er de eneste som kan tilføye det speccet noe.

 

Og så har du i tillegg hele greia med bakover progresjon, du får et nytt azerite item og må farme opp mer azerite for å unlocke den traiten du akkurat hadde.

Hva har Blizzard designet som den mest effektive måten å farme azerite på, jo nettopp de "fantastiske" island expeditions. 

 

Vi ble lovet et system som skulle være så bra at vi ikke skulle savne artifact våpenet, legendaries og tier sets.

Det er vi langt i fra pdd, og om du mener noe annet, så viser det ikke noe annet enn mangel på kunnskap om disse 3.

 

GCD endringen har gjort spillet tregere, men det blir litt overdrevet av at de fleste har/hadde veldig lav haste i lvl 120.

Noen classer er også mer påvirket enn andre, og mistenker om at flere tror det forsatt er slik som det var i alpha:

https://giant.gfycat.com/AmazingDecimalAmericankestrel.webm

 

For alt i verden, jeg har hatt det moro med BFA jeg og, men jeg merker mer og mer at mange av systemene til Blizzard har slått helt feil:

- Flere professions er verre enn noen gang (ingen BOE's over 310???)

 

- Island Expeditions var lovet som et dynamisk event som endret seg fra hver gang med "ekstremt smart AI". Til gjengjeld fikk vi Sneaky Pete som dukker opp fra intet for å overlevere Azerite bounty og øyer som jeg ikke kan skille forskjell på fra gang til gang. Her virker ut som mye av det de lovet/presentert ble kuttet.

 

- Warfronts scenarioret får jeg ikke testet før 6 uker etter release, og hvorfor innebærer ikke det å ha kontroll på warzonen flere fordeler enn 6 quests og 1 world boss, begge du som du kun kan gjør 1 gang per rotasjon / 1 gang i måneden?

 

- Azerite gear skulle fylle hullet etter legendaries, artifact våpen og ikke minst tier sets, men enn så lenge har det kun arvet legendaries sitt syndrom med at du fikk "feil item".

 

- Mythic+ fungerer bra, med unntak av azerite gear er fjernet fra loot tabelen til kista i slutten av dungeonen. Så eneste mulighet til å få azerite gear er via weekly chest, men det vil ta i gjennomsnitt 6 måneder å fylle de 3 slotsene på denne måten.

 

- WQ er mye av det samme som i Legion, bare gjort mer tungvint med fjerning av WQGF og at flere objektiver ikke er delt på gruppen.

 

- Allied races er låst bak rep, aka. du må gjør gammelt innhold for å låse opp disse, og det er ikke gjort noe med den gamle måten å tjene disse på (yey, enda flere WQ).

 

- Reputation og tingene de låser opp. I Legion endret de mye av dette til å heller være account wide, men nå har de gått tilbake til slik det var i starten av Legion, hvorfor?

 

- Fjerningen av master loot / samt ingen trading av gear som er høyere ilvl enn det du alt har. Helt jævlig dritt i et guild miljø å faktisk ikke kunne gi items til de som trenger det.

 

Av suksesser så vil jeg dra frem warmode, selv om det til tider virker veldig ubalansert i fordel til horde, men det kan bare være min opplevelse.

Ellers så virker PVP gjengen ganske fornøyd med unntak av GCD endringene. 

 
Endret av nagina
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

og dere skjønner ikke at Mythic+0 i LFD  ikke trenger å gi samme loot som i Mythic utenom, samme som at LFR ikke gir samme loot som Normal

 

Vi har allerede fått bedre epics fra andre plasser, warfronts gir 340+

 

Er jo ikke rart at folk er negative til WoW når vi har slike spillere som dere som ikke vil tillate at casuals får tilgang på alt innhold

Dere er faktisk problemet, ikke de som vil ha Mythic i LFD

Også kalt heroics?

Eller vil du ha "mythic" vanskelighetsgrad, bare med dårligere gear i LFD?

Det må dere gjerne få for min del, lykke til med å spille med en hel gruppe med folk som vil ha alt servert på et gullfat.

Blir vel omtrent som LFR hvor 1/5 har satt /follow og tatt seg en tur på puben i stedet.

Vi andre vil forsatt bruke group finder og gjør vanlig mythic, vi får jo tross alt bedre gear der.

LFR vs. normal sammenligningen er raid er jo latterlig, selvfølgelig får du dårligere gear, det er jo fjorten ganger lettere enn normal.

Og hvorfor er du fornøyd med LFR, men ikke heroics? Heroics er mer representativ for dungeons enn LFR er for raids.

 

Og du har helt rett, vi vil rett og slett ikke spille med casuals som har en helt annen mål med tiden de dedikerer til spillet.

Og når jeg snakker om casuals, så snakker jeg om dere i denne tråden, som på 5 uker ikke har gidda å lage ei eneste gruppe til en mythic dungeon.

Strengt talt er jeg også ekstremt casuals sammenlignet med de som driver med world first racet i Mythic Uldir for øyeblikket. 

Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar

Også kalt heroics?

Eller vil du ha "mythic" vanskelighetsgrad, bare med dårligere gear i LFD?

Det må dere gjerne få for min del, lykke til med å spille med en hel gruppe med folk som vil ha alt servert på et gullfat.

Blir vel omtrent som LFR hvor 1/5 har satt /follow og tatt seg en tur på puben i stedet.

Vi andre vil forsatt bruke group finder og gjør vanlig mythic, vi får jo tross alt bedre gear der.

LFR vs. normal sammenligningen er raid er jo latterlig, selvfølgelig får du dårligere gear, det er jo fjorten ganger lettere enn normal.

Og hvorfor er du fornøyd med LFR, men ikke heroics? Heroics er mer representativ for dungeons enn LFR er for raids.

 

Og du har helt rett, vi vil rett og slett ikke spille med casuals som har en helt annen mål med tiden de dedikerer til spillet.

Og når jeg snakker om casuals, så snakker jeg om dere i denne tråden, som på 5 uker ikke har gidda å lage ei eneste gruppe til en mythic dungeon.

Strengt talt er jeg også ekstremt casuals sammenlignet med de som driver med world first racet i Mythic Uldir for øyeblikket.

Gidde og få til er to helt forskjellige ting

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Bare fordi man har Mythic i LFD, betyr ikke det at man må spille med 4 randoms. Det betyr bare at man ikke trenger reise fra inngang til inngang. Det eneste LFD tilfører er å effektivisere spillingen din.

OK, men da må man jo finne jo en gruppe, skjedde med all klagingen på det?

 

Dere gir absolutt null mening.

Lenke til kommentar

..

Det var alt for mye i dette innlegget til at jeg skal svare på alt, men jeg kan ta noen få punkter:

 

1. Dungeons istedenfor WQ var med tanke på tidlig gearing. Det finnes imidlertid alternative måter å skaffe seg reputation. Ja, mindre effektive. Det syntes jeg er helt fint, og det går helt i tråd med hensikten Blizzard har fortalt: De ønsker at det skal være alternativt innhold, slik at du har forskjellig innhold som alle gir progressjon, uten at du blir tvunget til å gjøre alt av innhold fordi all progressjon er viktig. Dette føler jeg de har klart veldig bra. Jeg har ikke trengt å gjøre WQ og jeg har ikke trengt å gjøre Expedition Islands. Mitt ilvl og den rep jeg har fått henger ikke nevneverdig bak de som gjør alle disse tingene. Jeg har gjort vanlige quests, missions og dungeons. Hadde jeg drevet med raiding hadde jeg antakeligvis følt at jeg hadde vært nødt til å velge de mest effektive metodene for å samle gear/rep, men nå kan jeg la vær.

 

2. Jeg hadde ingen forventning om at Artifact Traits skulle tilsvare like store modifikasjoner som Artifact Weapon. Ikke ønsker jeg det heller. Jeg syntes Artifact Traits er i en god plass nå, der vi for det meste snakker om små forskjeller, og noen få lucky draws.

 

3. Allied Race, med unntak av de nye som krever reputation i den nyeste utvidelsen, hadde jeg allerede unlocket. Inget gammelt content på meg. Ikke gjorde jeg spesielt mye i Legion heller, jeg levlet, tok en WQ i ny og ne, fullførte Nightborne-questchain, gjorde mythic+ til +13 på det høyeste, og raidet normal (+ Argus på heroic og Aggramar på mythic). Ellers var alt AH for min del.

 

4. At de tukler med hvordan Guilds håndterer loot er forståelig sett fra et casual synspunkt, men helt uakseptabelt likevel ettersom det angriper muligheten til å spille spillet som noe annet enn casual. Så der er jeg helt enig med deg, uten at det gjør noe med min opplevelse av BfA.

Endret av cuadro
Lenke til kommentar

Tenkte mer på de unike kampanjene for hver class og spec.

 

Garrison er etter min mening den verste tilføyingen til et MMORPG jeg har sett.

 

Åh ja. Skjønner. Men da vil jeg bare pirke litt å si at det har egentlig ikke så mye med Class order hall å gjøre. Da burde du sagt Class quests. :p

 

Hva var galt med Garrison? Ta vekk muligheten til å mine og herbe så er det egentlig veldig genialt. Det å kunne bygge sin egen lille base. :) 

Lenke til kommentar

Du sitter her å forteller hvor kraftig du har blitt carry'd og ignorer det folk har skrevet ovenfor? Jeg sier det fordi du ikke skjønner hva folk klager over? du har åpenbart ikke lest en shit.

 

La meg qoute:

Ikke akkurat. Jeg har flere toons i 120. Den siste (som jeg fortalte om i innlegget mitt) har vært den enkleste å skaffe ilvl på.

Jeg kan spillet, har spilt det i mange mange år. Så jeg har så absolutt ikke blitt carried (ikke carry'd), men heller gjort en god innsats slik at folk ikke har noe imot å ha meg med (uansett spec og ilvl).

 

Og nei, jeg forstår ikke hvorfor dere klager. Og jo, jeg har lest innleggene med sutringen deres. Dere klager (knapt 1 mnd etter launch) om hvor urettferdig BfA er, og hvorfor dere skal få ting gratis, bare fordi dere ikke liker faktumet at dere må farme azerite for å levle opp necken. Og at det er for mye av ditt, og for lite av datt. Det at PvP og Island Expeditions er lite givende osv. Bla bla bla..

 

Høres mest ut som dere burde vurdere et annet spill. For det ser ikke ut som om WoW er deres greie lengre.

 

Roguen, som jeg levla sist nå, har rukket å få en lvl 22 (snart 23) neck, men er enda ikke Revered med Champions of Azeroth, så den har fortsatt halvdårlig ilvl. Men jeg er fortsatt sammenlagt ilvl 350+. To 370 pieces og en 380 så langt. Så selv om jeg ikke har tatt igjen "toppen" når det kommer til rep med Champions of Azeroth, samt ilvl på necken. Så har jeg fortsatt god ilvl til å være casual.

 

Jeg har venner jeg spiller sammen med, og vi gjør M+ sammen, samt fullfører weekly quests og cap. Når man spiller sammen er det meste kjekt, uansett hva det måtte innebære.

 

Og dette har ikke krevd noe særlig innsats fra min side. Litt spilling i ukedagene, samt noen lengre økter i helgene. Anbefaler også å skaffe seg slike contracts (for ekstra rep med den valgte faction, fra alle WQuests), hvis man syns rep farming er litt for tidkrevende.

 

Så ser fortsatt ikke hvorfor dere klager. Legion var tilnærmet likt (bare litt dårligere/kjedeligere), så enten har dere vært borte fra spillet for lenge, og er stuck i fortiden. Eller så har dere virkelig ikke fulgt med i timen, og forventet et helt annet spill enn det som ble annonsert av Blizzard gjennom Alpha og Beta.

 

Men igjen.. som jeg sa; så er det knapt 1 mnd siden launch. Mye kan fortsatt skje. Det er flere klasser som enda ikke er ferdigstilte (Shaman feks), og vi vil se en del forandringer innen 8.1. De har de siste dagene sluppet flere hotfixes, blant annet et bedre reward system for Island Expeditions. BiS Azerite traits skifter fra dag til dag, så å klage på det er bare idiotisk, og hvis dere ikke har tatt vare på alt av 340+ azerite gear fra dag 1 av, så vell... synd trist leit! For det er noe ALLE burde ha forutsett.

 

Så får man se an situasjonen om 3-4 uker. Da kan man begynne å klage hvis ting fortsatt ikke stemmer.

 

- B

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Horde har fått Arathi boss og noen quests, ferdig med alt på en halv time, håper det er daily...

Ikke så keen på å farme rares for mounts og de dropper visstnok bare ilvl 340 og fikk ingenting fra bossen

Nei, det er 1 gang per cycle (ca. 3,5 uke).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...