Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Det fine med Legion er at ekte Epics er litt mer Epic nå, får de ihvertfall ikke fra normale dungeons og ikke fra "garrison", på denne tiden i forrige xpac hadde jeg garantert full epic, har ikke startet med heroic eller mythics etc. (har ilvl, bare ikke giddet)

Synes dog at rep gain er alt for lav og ikke eksisterende for de som liker å grinde, altså ingen mobs som gir reputation

 

For nightfallen/Suramar så er det lagt opp til en viss grad da en får manashard? fra mobs som en kan bruke for å få rep.

 

Det er casual friendly, bare at det nå tar lengre tid å komme til heroics og LFR om en spiller lite

Får ikke utstyr fra PvP, så vidt jeg vet

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Itemlevel spiller ikke noe rolle, spesielt på rings og neck, da det ikke er noe main stat på disse. Da vil secondary stats være de som avgjør om itemet er best. Hadde for eksempel epic neck på 835 som var dårligere enn 805/810 neck som jeg fikk via questing, det var pga det var 2 stats som jeg trenger på det blåe itemet mens på epic itemet var det 2 stats som jeg ikke bryr meg så mye om.

 

Gjelder kanskje ikke tanks? da det er selvfølge man får langt mer stamina med høyere itemlevel, så... noe å tenke på neste gang du skifter item, er ikke bare itemlevel som er viktig, se på stats, ikke vær jackass.

 

Begynte å tenke dette når jeg var over 810 (heroics req), fram til 810 så var itemlevel main focus :)

Endret av nagina
Lenke til kommentar

Rart. Nå har de jo gått tilbake til at prot warriors bygger rage ved å bli slått, ikke av å slå selv (tidenes dummeste avgjørelse). Så da skjønner jeg ikke helt hvorfor haste skal prioriteres.

Aner ikke egentlig selv. Blir jo dasket på rett som det er, men demo shout gir meg insta 50 rage iaf. Men ellers er det bare revenge som gir meg rage ellers.

Lenke til kommentar

 

Synes dog at rep gain er alt for lav og ikke eksisterende for de som liker å grinde, altså ingen mobs som gir reputation

 

For nightfallen/Suramar så er det lagt opp til en viss grad da en får manashard? fra mobs som en kan bruke for å få rep.

 

 

Synes ikke det har vært vanskelig å få rep, skal ikke bli exalted på noen dager^^

 

meg atm, http://imgur.com/a/KfQeY

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...