Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er snart 107, og driver bare på sone nr 2 (highmountains). Er det slik at jeg bør gjøre de andre om jeg dinger 110 før jeg har tatt de? Isåfall, hvorfor? Reputation?

 

Foruten at det er kult å sjekke ut nye soner så klart :)

Rep, Gear, Artifact power, komme videre i storyen.

 

En quest i Suramar krever at du er friendly med alle factions

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Kom over et av de merkligste questene jeg noengang har gjort i Suramar i går kveld, var helt fantastisk !  :)

Ganske overraskende, men ser ut til at jeg blir først revered med Nightfallen (11000/12000 nå), Wardens har jeg mest igjen på. 

 

Ellers syns jeg det er fantastisk at Blizzard legger sånn inn i spillet uten å si et pip:

 

Tenke seg til å finne utav alt det der...

Lenke til kommentar

Kom meg endelig til 110. Var ikke store innsatsen som krevdes denne gangen. Jeg har igjen praktisk talt hele Stormheim, men den tar jeg bare litt etter litt.

 

Antallet quester som poppet opp da jeg ble 110 er mildt sagt overveldende - men jeg ser det som positivt. Mer enn nok å ta tak i :)

 

Jeg tror jeg skal prioritere alle druid/class hall-questene først, i tillegg til dungeons.

Endret av kaaasen
Lenke til kommentar

Er WoW fortsatt casual? (Log in, få loot, log ut). eller er det mer i retningen av The Burning Crusade hvor du faktisk måtte jobbe deg opp for å gjøre instancer og få loot?

 

Er det slik at du bare kan soloe alt, bare valse gjennom instancer med 5 åringer som leger tank som healer og healer som warrior?

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvordan folk klarer å nå 110 før de er ferdige i sonene. Jeg var ca halvveis på 109.

 

Dog, jeg rensket ikke sonene for rares og chests, men tok alle storyene og de fleste sidequestene.

 

Jeg var level 110 før jeg i var ferdig med nest-siste sone.. Tar man alt av chests og rares, samtidig tar å gjør questene du får av Khadgar underveis, samt Class Hall og Profession quests så dinger du lenge før du er ferdig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Er WoW fortsatt casual? (Log in, få loot, log ut). eller er det mer i retningen av The Burning Crusade hvor du faktisk måtte jobbe deg opp for å gjøre instancer og få loot?

 

Er det slik at du bare kan soloe alt, bare valse gjennom instancer med 5 åringer som leger tank som healer og healer som warrior?

Det kommer an på hva du gjør det til, om man kun bryr seg om loot, og driter i vanskelighetsgrad og mestringsfølelse, så er det forsatt sånn ja.

Spillet vil aldri gå tilbake slik det var i Vanilla og TBC, hvor kun en brøkdel av spillerandel fikk sett alt content.

 

Siden den gang (iallefall etter Wotlk ICC) har de prøvd å appellere til både de som er casual og de som er hardcore, med forskjellige vanskelighetsgrad på "samme" content. 

Nå i Legion har vi i tillegg fått Mythic+ dungeons som du kan ta med en stadig høyere vanskelighetsgrad. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...