Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Storkoser meg jeg også. Er "ferdig" med alt jeg kan gjøre i Suramar nå inntil jeg blir honoured (trolig i morgen) og har tatt alt av dungeons, men bare på normal. Venter på at kompis skal bli ilevel 810 så vi kan ta heroics. Han er tank, så gidder ikke queue som DPS.. selv om jeg er 823. Så nå går det for det meste i World Quests og Fishing. Har lyst på Fishing Artifact.

Lenke til kommentar

Hvilke raids og dungeons er det som nå har blitt overkommelig å soloer for ikke-raid gearede spillere @ lvl 110? Pandaria-innholdet?

 

Sjekk her; Wowhead Guide

 

Den er ikke oppdatert for Legion, men hva du kunne solo på makslevel i Warlords.

I Legion har jo hp poolen blitt mangedoblet, så med annet de gjør %hp damage, så er det nok gode muligheter.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Solo'a det meste av Mogu'Shan vaults som Blood DK en uke før Legion's release.
Kan ikke forestille meg noe annet enn at det er relativt lett nå. 

 

Ellers har det jo ikke vært noen yttligere statsquish, så du har ikke insane DPS, så selv om du aldri dør så kan bossene fort ta litt tid. 

Lenke til kommentar

 

Men Handynotes-legion mod ser man alle treasures på kartet hele tiden, bare å sanke i vei.

Gidder da ikke å jukse.

 

Ser ikke helt hva som er juks, du kan jo kjøpe treasure maps fra vendors i spillet uansett. Og Artifact Power er jo en livsviktig ressurs for å booste opp artifact-våpenet helt fra lvl 101. Best å sope til seg mest mulig så tidlig som mulig.

Mappet du kjøper ingame viser akkurat det samme. Slipper å sløse gold.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

En kjapp mouseover med Handynotes gir vel litt mer detaljer om hvor gjenstanden er (og eventuelt hvor du må gå for å komme dit). 

 

Jeg kommer nok bare til å bruke kartene når jeg skal ut på jakt, har ikke hatt Handynotes installert fra starten, så kan fort bli mange bomturer på kister jeg alt har åpnet. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

 

 

Noe som vett om followers får exp av å være follower?

Ja, men ikke fryktelig mye og det lille jeg prøvde så fikk ho ikke mer enn 60-70 XP pr quest jeg leverte inn.

 

Det er noe uansett, om de ikke er aktive likevel.

Ser jo du kan få div. items som gir deg ekstra bonus også.

F.eks. 25 garrison resources for hvert fullført world quest. 

 

Tok med meg den ene followeren i går på WQ's, hadde han meg på så godt som alle WQ's på hele mappet + 2 chapters jeg hadde gjenstående i High Mountain, og det tjente jeg over 8000 exp på, brukte gjerne max. 2 timer effektivt.

 

Iallefall langt mer lukrativt enn å sende followeren ut på et mission som varer i 8-12 timer for 1500exp, men en sub 30% sjanse for 1500exp ekstra. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...