Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Space svarer for meg automatisk, tydeligvis.

Men nei, ingen sjalusi, og ja, han er kompisen min. Vi skyper regelmessig mens vi spiller både det ene og det andre.

 

Om han blir bannet i 72 timer, så får han iallefall tenkt over situasjonen og revurdere om han vil botte eller ikke. Jeg står ved mitt, botting er det mest idiotiske man gjør og det ødelegger for mesteparten av spillerne.

Og det at andre lener seg tilbake i godstolen mens botten gjør alt arbeidet for den personen, og som mange andre arbeider hardt for, er ikke ett dickmove? Han løfter knapt en finger for å levle, farme og tjene gull. Er det rettferdig? Skeptisk.

Jeg begynte selv å spille igjen ett par uker etter at Pandaria kom ut, og fikk roguen til 90 gjennom questing, men når jeg skulle levle warlocken min som var ganske low level og gikk inn i en BG så var det ærlig talt en helt latterlig opplevelse.

Men at en som løper rundt og farmer ores og herbs står ved samme node i flere timer og venter på spawn, neei, det er ikke mistenkelig i det hele tatt.

Folk som selger flere hundre stacks av samme ores og herbs på AH, hver dag.

Sistnevnte kan være en positiv ting om det er high demand/low supply.

 

Jeg tjener heller gull, farm og andre ting på en redelig måte istedenfor å botte. De som botter, får botte ivei, men jeg håper inderlig de får straffen sin.

Endret av Jesse Pinkman
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En kompis av meg innrømmet botting idag. Hadde mine mistanker fra før da han som regel alltid er veldig pratsom når jeg logger inn, men idag svarte han ikke, og gikk aldri AFK (på typ 5 timer) og skiftet mellom to zones hele tiden. Så jeg reportet han.

 

Når er det Blizz pleier å slenge ut disse banwavesene sine? Han mener han ikke blir bannet fordi botten er så "bra". Jeg kan ikke si annet enn at jeg gleder meg til han blir bannet, selvom han er RL kompis. Bottere er så sjukt unødvendig, selvom det tydeligvis er mange av de nå til dags.

Yep virkelig dick move.

 

"Friends" reports you to the police, while your real friends helps you hide the body.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Denne gangen er jeg mye senere ute enn de fleste, men nå har jeg endelig kommet meg til Jade Forest eller hva det nå heter, og det er virkelig lekkert!

 

Jeg elsker områder som er så fulle av liv og farger. Håper hele utvidelsespakken er preget av de samme fargene :)

Syntes egentlig at hele Pandaria ble litt monotont. Det er mye av det samme gjennom hele Pandaria, og det ble litt kjedelig. Tidligere utvidelser har hatt soner som har vært vidt forskjellige, og da var det alltid spennende å dra til en ny sone. Men når jeg dro til en ny sone her, så var det litt "meh" da det i stor grad var akkurat det samme.

Lenke til kommentar

Syntes egentlig at hele Pandaria ble litt monotont. Det er mye av det samme gjennom hele Pandaria, og det ble litt kjedelig. Tidligere utvidelser har hatt soner som har vært vidt forskjellige, og da var det alltid spennende å dra til en ny sone. Men når jeg dro til en ny sone her, så var det litt "meh" da det i stor grad var akkurat det samme.

Mer naturlige overganger, kanskje? Jeg liker fjellene i Kun-Lai best, tror jeg... :)

Lenke til kommentar

Må virkelig si at det å levle fra 85 til 86 tok lengre tid enn jeg trodde! Nå har jeg riktignok surret endel med turer både i Molten Core og Karazhan, samt et mislykket forsøk på Razorgore i Blackwing Lair, men likevel føltes veien fra 85 til 86 fryktelig lang. Og fra 86 til 90... tør ikke tenke tanken engang, lol!

 

På den andre siden har jeg ikke noe stress med å komme til level 90, og jeg koser meg jo med levling av både monk og prest ved siden av :)

Lenke til kommentar

Dum di dum, da er MoP kjøpt (på salg). Så er det bare å vente til jeg er ferdig med skole, rundt 18 desember ca. og så blir det en måned med WoW gaming.

 

Klarer ikke å få tankene vekk fra MoP uten å prøve det, så like greit å få hypen overstått når jeg har tid, komme meg til punktet hvor jeg må grinde dailies og dungeons og gå lei.

Endret av Error
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...