Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

GS sier kanskje ikke mye, men man har da iallefall litt erfaring om man har 5700GS VS en som har 4300.

 

Hvis den som er på 4300 soer FFS im skillz only, så hadde han jo fått 5700 også.

 

 

Jeg healet best i icc 25 som var mitt første lvl 80 raid i 4200 gs.

Slo da paladiner som har healet på 80 i 1 år med 5700gs+.

 

Så det sier ingen ting, men det kan si noe i generelle sammenhenger.

 

Hva er best?

Legg gjerne screenshots eller noe som sier at du var best.

Ser du på recount å går utfra det, så lol på deg.

Han har da vitterlig tatt forbehold når han sier "Så det sier ingen ting, men det kan si noe i generelle sammenhenger." ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er man i icc 25 med 5900 GS gruppe eller med 4300GS gruppe så vil sansynligvis 5900GS gruppen gjøre det bedre i over 51% av tilfellene.

 

Hvis denne 4300GS gruppen er så god , hvorfor er GS så lav da? Gidder de ikke loote pga de er så gode?

 

GS 6000 betyr også at de kanskje har fullt oppgradert tiersett.

Da har de også deltatt på bossene og vet hva de skal gjøre.

En som har 2-3 items av T9 fra heroic 5man kan ikke klage pga noen krever x gs før inv.

Det sier noe om hve spilleren har gjort / erfaring og ikke god/ ikke god.

 

Det finnes unntak begge veger ja, men man tar ikke med seg 4300GS spillere til icc hc. Det er ikke verdt risken selv om de som har 4300gs mener de er gode.

 

 

Grunnen til at de vil ha 5.5k gs i voa osv er vel for å slippe å ha med alle altene folk skal geare opp.

De altene kan jo bare starte eget.

 

 

Selv synnes jeg GS er teit, bruker den til å sjekke mitt eget gear, achievement kan jeg ikke forstå hvorfor man bruker.

Det finnes 50 addons som lager de og må man sjekke spillerene 1 etter 1 , hva er vitsen med å spørre om achievement da.

------------------------------------------

 

Sånn set det ut på alle mobs når jeg healer i antall som blir healet på ett kast.

Akkuratt her er det 93000 heal på ett kast.

10-12k flash heal + beac 20-24k pr flash.

 

Jeg bruker trinkets, eng haste seals judge alt jeg har for å heale mest mulig på de som trenger det på minst mulig tid samtidig som jeg cc evt adds og bytter til passende aura + masteraura og redder folk som har driti seg ut med forskjellige hands.

 

Jeg jobber ræva av meg for å gjøre mitt beste , mens de andre healerene kaster en heal her eller der og gjør ikke noe mer selv om hele raidet er på 50% hp.

Om jeg healer for eks 36% på en boss 8,8k heal pr sec så ligger de andre ofte på rundt 16%

 

Det betyr ikke at jeg er best, men de som har 1.8k GS over meg burde iallefall gjøre en like god job som meg synnes nå jeg.

 

Det kan også være 4-5 wipes før lootship så bytter de kun pala og alle klager i chat pga de byttet til en med lavere GS, men så blir det ingen wipes neste 6 bosser.

Synnes ikke GS sier så veldig mye annet en hvilket gear spilleren har lotoet, spilleren kan ha blitt bosstet dit av de andre i raidet.

post-64596-1272740881,075_thumb.jpg

Endret av War
Lenke til kommentar

5000GS ca er random hc 1-2 dager hvor man kjøper eoT items aka t9 ol.

Fra 5k til 6K krever det icc , eller så blir det vel tregt.

Jeg gikk fra 5300 til 5780 på et halvt icc 25man normal run.

 

 

Fant noen foressten ut hvordan man filmet på den måten som i videoen som det ble spurt etter her?

 

Dvs filme fra vinkler man ikke får til gjennom spilleren sin.

, både farger og vinkel.

 

Synnes wow skulle vært som de mørke fargene med litt mer skinnende spells.

Så litt AoC ut.

Endret av War
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Har hatt er par måneders pause nå, men når jeg så en av de Ensidia ICC filmene som ble posta i sta ble jeg så utrolig keen på å spille igjen! blir bytur på mandag for å skaffe gamecard inv_biggrin.gif

Har pratet og sett så mye om WoW i det siste jeg også at jeg tror jeg også skal gjøre det. Hehe, endelig skal hunteren min nå level 80. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...