Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bruker keybindings. Om du virkelig vil spille bra så bruker du keybindings.

 

Eksempel: Bind "E" og "Q" til spells du bruker veldig ofte, og bruk "Shift-E" og "Shift-Q" til spells du bruker relativt ofte. 1,2,3,4,5 er alle innenfor "pekefinger-ringfinger"-rekkevidde og lillefingeren er innenfor shift og ctrl. Det er bare waste å måtte flytte musa hele tiden når du MÅ bruke den til å flytte deg effektivt i raidsammenheng.

 

Det gjør deg dårligere å ikke bruke keybindings, enkelt sagt. Ikke nødvendigvis dårlig, men uten tvil dårligere.

Endret av Knofle
Lenke til kommentar

Syns ikke det er mer stress å nå F1 og F2 enn E og Q. Men jeg er blitt så vant med mine keybindings at hvis jeg skulle bruke både Q,R,F og | så måtte jeg forandre på endel og det ville ta lang tid å bli like vant med det. Men som sagt, er en god ide. Har bytta litt om på noen av keybindingsa mine, de som ikke var i bruk allerede ihvertfall.

Lenke til kommentar

Syns ikke det er mer stress å nå F1 og F2 enn E og Q.

 

Hvordan ser tastaturet ditt ut? :ohmy:

 

Må jo nesten flytte 2-3 CM opp for å trykke på F1 og F2, iallefall på de fleste tastaurer, sist jeg sjekket.

 

Har linket denne før, kanskje det gir noen ideer på bindings selvom du ikke har musa ;p

Lenke til kommentar

Kul video, men faen så irriterende den bakgrunnsmusikken var.

 

edit: Jeg bruker Razer Deathadder med bare to ekstra knapper, og et standard laptop-tastatur og klikker ikke noe som helst, musen er for opptatt med å styre (har bindet A og D til strafe så jeg kan kun styre med musen). Det handler for det meste om å bli vant til ting. Jeg bruker f.eks Q E R F G X 1 2 3 4 S1 S2 S3 S4 SQ SE Tab S-Tab o.l.

Endret av ArilC
Lenke til kommentar
Nei, jeg har virkelig ikke peiling på åssen jeg spiller. Har jo bare spilt shammy i over to år

 

Og likevel har du ikke 4set T10, og løper rundt med gear som man får tak i på en uke, så du kan ikke ha spilt shaman så veldig mye i to år.

Og du klikker.

Lol. Jeg var rimelig rolig når jeg skrev posten min.

Og, bare fordi jeg ikke har bedre gear enn det jeg har atm, så kan jeg ikke ha spilt så mye?

Jeg må nesten få lov til å le av deg. Du får logge Zenedar og be alle nubcakez og ta det med ro med tanke på lolscore og få det inn i skallene deres at gearscore ikke har altfor mye å si på skillnivå.

Får så vidt inv til ToC25 med min score atm.

 

Anywayz.

 

War:

Nja, har tenkt på det flere ganger etter flere tips om akkurat det.

Dog trives jeg godt med det. Har alltid hatt det slik ^^

 

Nagina(Tror jeg det var som kommenterte lolscore): Beklager så meget, synes å huske at jeg sveivet over med musa over flere av dem og så 5.4k - 5.5k. Kan ha forvekslet med en annen gruppe jeg var med i samme instance tidligere på dagen.^^ Jeg bøyer meg i støvet.

Lenke til kommentar

Det er harde fakta at hvis samme personen fikk tilgang til 2 karakterer, 1 med 5000gs og en med 5500gs, så vil den personen 10/10 ganger gjøre det bedre med den karakteren med 5500gs enn den med 5000gs. Sånn er det bare, det kan ingen endre på, uansett hvor mye man vil tro på det.

Lenke til kommentar

Det er harde fakta at hvis samme personen fikk tilgang til 2 karakterer, 1 med 5000gs og en med 5500gs, så vil den personen 10/10 ganger gjøre det bedre med den karakteren med 5500gs enn den med 5000gs. Sånn er det bare, det kan ingen endre på, uansett hvor mye man vil tro på det.

 

Det er sant, gjør du det samme med 5000gs og med 5500gs så vil du få bedre dps med 5500gs, men tingen er den at en god spiller med 5000gs kan slå en "dårlig" spiller med 5500gs på dps, derfor mener ivertfall jeg at GS har mindre og si. Selvfølgelig på bosser som LK trenger du bra gear men personlig ville jeg valgt en skilla player med 5000gs over en lite stabil spiller med 5500gs.

 

Forøvrig har GS langt fra alt å si, har 5500gs i damage gearet mitt nå som arms warrior, men en del at statsene mine er helt feil. Er feks Expertise cappa, noe som jeg ikke skulle vært + at jeg har alt for mye hit. En annen arms warrior med samme GS, bare mer "rett" gear vil lett slå meg på dps, dette er en annen grunn til at GS er noe dritt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...