Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+56132

Hmm, ser ut til at løsningen på Blizzards online-store er mye bedre enn tilbudene i butikken. 90 dager for 289 kroner as of this moment er 30 dager mer enn 299 i butikkene her i Kristiansand. Dog, den krever VISA og har man det så kan man like greit betale på en måned for måned-basis om man vil. Så eh, ser ut til at jeg får pelle meg avgårde og skaffe meg VISA-kort nå. Postbanken/DnB NOR, her kommer jeg :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg fant et par "rute-videoer" på youtube men har så dårlig retning og stedssans at alt ser helt likt ut på netherwing ledge, så jeg greier ikke å se hvor han stopper opp i videoene likevel og finne dem ingame. Kan like godt bare fly rundt i ørska da.

Lenke til kommentar

På lvl 70 tok det en uke for meg etter å ha sett youtube-videoer hvor de kan spawne.

Så kjørte jeg ruten på natta.

Dailyquestene er nok det sikreste.

 

Finn noen kart i videoen hvor de er merket, så stikker du dit.

Slime i hula droppet også 3%.

Endret av War
Lenke til kommentar

Er vel bare motstandere av GS som påstår at folk ser mer på gs enn skills. Synes bare det er greit å bruke når jeg lager en pug til wherever. Rask og grei måte å få litt info om gearet til en spiller. Å filtrere ut idioter før man spiller med dem er rimelig vanskelig uansett.

post-172506-1272766852,2644_thumb.jpg

 

De andre folka jeg groupet med der, hadde i gjennomsnitt 5.5k gs. Jeg har foreløpig 4.9k pga lite tid til raiding samt at jeg ikke har raiderspot lenger pga en lengre pause.

 

I tillegg ser jeg det i de få raids jeg får blitt med på. Jeg klarer fint å holde tritt med dps med over 5.6k gs. I tillegg er det jævlig annoying at ALLE skal måle skillnivået mitt etter gearscore.

Fikk spørsmålet i stad. "Do you know how to play properly? You have a really low gearscore" -_-"

Nei, jeg har virkelig ikke peiling på åssen jeg spiller. Har jo bare spilt shammy i over to år :D

Lenke til kommentar

Er vel bare motstandere av GS som påstår at folk ser mer på gs enn skills. Synes bare det er greit å bruke når jeg lager en pug til wherever. Rask og grei måte å få litt info om gearet til en spiller. Å filtrere ut idioter før man spiller med dem er rimelig vanskelig uansett.

post-172506-1272766852,2644_thumb.jpg

 

De andre folka jeg groupet med der, hadde i gjennomsnitt 5.5k gs. Jeg har foreløpig 4.9k pga lite tid til raiding samt at jeg ikke har raiderspot lenger pga en lengre pause.

 

I tillegg ser jeg det i de få raids jeg får blitt med på. Jeg klarer fint å holde tritt med dps med over 5.6k gs. I tillegg er det jævlig annoying at ALLE skal måle skillnivået mitt etter gearscore.

Fikk spørsmålet i stad. "Do you know how to play properly? You have a really low gearscore" -_-"

Nei, jeg har virkelig ikke peiling på åssen jeg spiller. Har jo bare spilt shammy i over to år :D

 

Sjekket de andre, høyeste av dem var 5.2gs som var tank ;P

Resten lå vel i din GS nivå, hm boomkin var vel kanskje 5.2gs også men resto gear i boomkin spec, liker å overdrive med tall? :!:

 

-

Endret av nagina
Lenke til kommentar

Er vel bare motstandere av GS som påstår at folk ser mer på gs enn skills. Synes bare det er greit å bruke når jeg lager en pug til wherever. Rask og grei måte å få litt info om gearet til en spiller. Å filtrere ut idioter før man spiller med dem er rimelig vanskelig uansett.

post-172506-1272766852,2644_thumb.jpg

 

De andre folka jeg groupet med der, hadde i gjennomsnitt 5.5k gs. Jeg har foreløpig 4.9k pga lite tid til raiding samt at jeg ikke har raiderspot lenger pga en lengre pause.

 

I tillegg ser jeg det i de få raids jeg får blitt med på. Jeg klarer fint å holde tritt med dps med over 5.6k gs. I tillegg er det jævlig annoying at ALLE skal måle skillnivået mitt etter gearscore.

Fikk spørsmålet i stad. "Do you know how to play properly? You have a really low gearscore" -_-"

Nei, jeg har virkelig ikke peiling på åssen jeg spiller. Har jo bare spilt shammy i over to år :D

 

Sjekket de andre, høyeste av dem var 5.2gs som var tank ;P

Resten lå vel i din GS nivå, hm boomkin var vel kanskje 5.2gs også men resto gear i boomkin spec, liker å overdrive med tall? :!:

 

-

1: GIDDA du virkelig å ta deg tid til å sjekke de?

2:HVORDAN sjekket du de med tanke på at servernavnene ikke vises, du MÅ ha brukt laaaaaang tid på det...

Bare for å "ta" noen i forumet på et eller annet?

:nei:

Lenke til kommentar

1: GIDDA du virkelig å ta deg tid til å sjekke de?

2:HVORDAN sjekket du de med tanke på at servernavnene ikke vises, du MÅ ha brukt laaaaaang tid på det...

Bare for å "ta" noen i forumet på et eller annet?

:nei:

 

1. GIDDA du virkelig ta deg tid til å skrive denne posten?

2. Den er jo så innmari fylt med douchfaggery at det må jo emosjonelt ha tatt en god del av sjelen din for å kaste bort 40 sek av livet ditt for å skrive

Bare for å "dømme" noen på forumet?

:no:

 

 

Btw, jeg sjekka gs deres også. Det tok meg hele 52 sek å sjekke GS for de 3 andre som gjorde dmg i gruppen, 1 min 24 sec for å kjøre musa over gearet dems for å se litt.

Lenke til kommentar

1: GIDDA du virkelig å ta deg tid til å sjekke de?

2:HVORDAN sjekket du de med tanke på at servernavnene ikke vises, du MÅ ha brukt laaaaaang tid på det...

Bare for å "ta" noen i forumet på et eller annet?

:nei:

 

1. Siden det ikke tar lang tid så gjør det ikke noe.

2. Så du på bildet at all? eller hørt om recount? står nemlig spillerens navn og realm så hvor vanskelig tror du det er å skrive det inn på www.wtfismygearscore.com eller wow-armory?

 

Prøv det selv, anbefales :cool:

Man lærer noe nytt hverdag, idag lærte du dette :!:

Lenke til kommentar
Nei, jeg har virkelig ikke peiling på åssen jeg spiller. Har jo bare spilt shammy i over to år

 

Og likevel har du ikke 4set T10, og løper rundt med gear som man får tak i på en uke, så du kan ikke ha spilt shaman så veldig mye i to år.

Og du klikker.

Endret av Knofle
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...