Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Eksamen - ALLMENNFAG - Hva kom du opp i?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I allmenn GK, er det ikke sånn at man kommer MAX opp i én eksamen?

 

Så hvis man kommer opp i skriftlig, så er man garantert å ikke komme opp i muntlig?

Vel, det er en teoretisk mulighet for det. Husker at da jeg gikk på GK var det to elever i fylket (på GK AA/AØ) som kom opp i både skriftlig og muntlig. Så hvor stor sannsynligheten er...

 

Edit: til alt overmål, tror jeg overraskende nok at jeg eide 3KJ hardt og lenge. Skreiv 12 sider før 10, tok en pause, og var ferdig klokka 11. Tok 15 min dass/kantine/luftetur, kjøpte en kopp kaffe, satt og gynga på stolen og spiste frem til ca 1140, hvorpå jeg dertter spilte ca 20 min på kalkulatoren. Satt fra 12 til halv 2 og regna over alle oppgavene på nytt, fiksa litt på ting og tang, utvida noen svar osv, og brukte så siste kvarteret + det ekstra kvarteret på å sjekke over alt av streker, formeler, paginering osv osv. Eid...

Endret av bfisk
Lenke til kommentar
Jaaaaa!! Matte 2MX eksamen gikk så evig bra! Hvis du tenker på integrasjon, så gjorde jeg den selv og fikk 4 og 1/2! :yes: Noen andre som synes 2MX eksamen var lett?

Nei! Det synes man ikke. :nei: Men nå prøvde jeg å lære meg hele pensum på en uke også da. Har ikke gjort noe i faget i hele år.

 

Hva fikk math geeksa på den aller siste oppgaven? 5013 eller noe?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234
Ble ferdig tidlig med 2MX, gitt. :hmm:

 

Men hva fikk dere andre på den integrasjonsoppgava på oppgave 1? Altså 1) d) II eller noe slikt.

Jeg fikk 4,5, men fikk noe annet da jeg lot kalkulatoren løse den...

 

 

Edit: Skrev derivasjon istedenfor integrasjon.

Fikk 4,5 jeg også, både på kalkulator og for hånd.

 

På den aller siste oppgaven fikk jeg vel 5300, hvis jeg husker rett.

Lenke til kommentar
Fikk 4,5 jeg også, både på kalkulator og for hånd.

 

På den aller siste oppgaven fikk jeg vel 5300, hvis jeg husker rett.

Temmelig sikker på at jeg fikk 5300 jeg også.

 

 

Tasta nok bare inn noe gærent på kalkisen på integrasjonen jeg, da. :)

Endret av nr.4
Lenke til kommentar
Biologieksamen unnagjort. Var nesten ingen vanskelige spørsmål på den, klart den letteste eksamenen jeg har hatt hittill.

 

Bare muntlig igjen da dere ...

3BI?

 

Jeg hadde 3BI eksamen i dag, den var forferdelig enkel. Skrev 12 sider og ble ferdig alerede klokka 13.00 Satser på 5ern (ettersom jeg dreit meg ut i et øyeblikks ubevissthet og forveksla mørkereaksjonen med celleånding (to reaksjoner som går motsatt vei) i den ene oppgaven) :p

 

Edit :Tenk å få 3bi på muntlig :love::love::love:

Endret av Feh
Lenke til kommentar
Fikk 4,5 jeg også, både på kalkulator og for hånd.

 

På den aller siste oppgaven fikk jeg vel 5300, hvis jeg husker rett.

Temmelig sikker på at jeg fikk 5300 jeg også.

 

 

Tasta nok bare inn noe gærent på kalkisen på integrasjonen jeg, da. :)

Bah...

Hadde du du 2MX eksamen med IKT?

 

I så fall var det jo bare å løse ligningsettet, og sette inn koordinatene i jumboligningen (den med to variabler) med x-er og y-er ovenfor. Hva kan jeg da ha gjort feil? :hmm:

Lenke til kommentar
3BI?

 

Jeg hadde 3BI eksamen i dag, den var forferdelig enkel. Skrev 12 sider og ble ferdig alerede klokka 13.00 Satser på 5ern (ettersom jeg dreit meg ut i et øyeblikks ubevissthet og forveksla mørkereaksjonen med celleånding (to reaksjoner som går motsatt vei) i den ene oppgaven) :p

 

Edit :Tenk å få 3bi på muntlig :love::love::love:

Det var nok 3BI ja. Jeg var egentlig ferdig 12 eller noe sånt. Men jeg lagde et ekstra ark med illustrasjoner. Jeg klarer ikke begrense meg, så jeg skrev 18 sider + dette illustrasjonsarket, får vel sikkert trekk for det. (står at et kort svar er bedre enn et langt i instruksjonen).

 

Hva mener du med mørkereaksjon og celleånding? Mener du oppbygging av glukose mot nedbryting (glykolysen), eller tenkte du på sitronsyresyklus? Jeg hørte forresten at dere som kom opp i 3KJ også fikk lære litt om sitronsyresyklus i dag.

 

3BI muntlig hadde vært fantastisk, men man kommer normalt ikke opp i det samme faget både skriftlig og muntlig. Håper mest på fysikk muntlig akkurat nå.

Lenke til kommentar
Hadde du du 2MX eksamen med IKT?

Nei.

 

I så fall var det jo bare å løse ligningsettet, og sette inn koordinatene i jumboligningen (den med to variabler) med x-er og y-er ovenfor. Hva kan jeg da ha gjort feil? :hmm:
Blir fort noe fuckup når det er lange funksjoner og mye å trykke inn på kalkulatoren. ;)

 

 

Uansett, det skal være sagt at jeg ikke husker svaret jeg fikk helt sikkert. Vi vet ikke sikkert hvem som har svart rett og hvem som ikke har svart rett før vi ser fasiten.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234
5300.. høres ut som det jeg fikk:P De likningene var 2 ez, men hva fikk dere på den med det punktet som skulle være 5 unna B? Jeg fikk nemmlig to punkter..

X=6 og X=-2, tror jeg. Y=0 på begge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...